APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

tis maar goed dat ik mijn tekst gecopieerd had.. want tijdens het plaatsen kreeg ik dus een error!!
Nou dat weten dan weer voor de volgende keer he.
Fijne avond....

hey meiden,

ik ben even helemaal door de war, hier volgt even mijn temperatuurslijst van deze maand en dan hoop ik op een reactie:

dag 1     36,8
dag 2     36,6
dag 3     36,5
dag 4     36,5
dag 5     36,5
dag 6     37
dag 7     37,2

????????
pf ik ben blij dat we woensdag al naar de gyn kunnen want ik vind dit echt vreemd bij mijn vorige lijsten bleef ie namelijk tot dag 10 lekker laag, ging ie iets omhoog (lees 1 a 2 tienden) piek rond dag 15-17 (eisprong) dan twee dagen omlaag en dan weer omhoog tot de rs's, zou mijn ei zo vroeg al zijn??? Dan hoop ik dat het klussen van gister en vandaag resultaat heeft, zal deze lijst ook maar meenemen naar de gyn nou ga weer poetsen

He dames,

Zo, met mij gaat het gelukkig weer veel beter, bijna nergens last meer van. Alleen zware dingen tillen gaat nog niet zo best, dus dat laten we manlief maar doen. Die is nu trouwens buiten de ramen aan het wassen..... heb ik de ideale man of niet!!!!
Oh, trouwens over die verdoving tijdens de hsg, dat doen ze eigenlijk nooit. dit omdat ze van te voren niet kunnen zeggen hoeveel pijn het gaat doen, dat is namelijk afhankelijk van de ligging van de baarmoeder. die lag bij mij voor het onderzoek heel ongunstig, vandaar de pijn. Bij de een doet z'on onderzoek helemaal geen pijn, bij de ander heel erg. Ik had van te voren wel al flinke pijnstillers gekregen, ook voor daarna dus dat hielp wel. Ach we hebben het weer gehad en als ik er zo op terug kijk is het me toch mee gevallen. Nu maar wachten op woensdag, dan horen we hoe en wat verder!

B_M: Goed om te lezen dat je een fijne week in frankrijk hebt gehad! En wat typisch dat je tijdens de vakantie bijna niets gevoeld hebt van je zwangerschap en nu je weer thuis bent wel weer. Weet je al wanneer en hoe je het aan de familie en zo gaat vertellen? En bijna de echo, ben heel benieuwd, spannend hoor!
Hanneke: hahahaha, ik had helemaal niet in de gaten dat jij ook "uit de kast gekomen was". zie ik in een keer bij B_M je naam staan en ik denk: over wie heeft zij het nu weer???? hahahahaha! En, heb je lekker alles besteld voor het kamertje? Wat een mazzel dat jullie niet vorige week alles meteen gekocht hebben! Die korting is weer mooi meegenomen!
Mariska1980: Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! En je buik groeit al goed, dat is ook de bedoeling he! En je hebt het druk? doe wel rustig aan he meid, denk aan jezelf!
Nicole: Nee, we zitten gelukkig niet in de middeleeuwen hahahaaha, moest wel lachen om je vergelijking! Zo erg was het nu ook weer niet gelukkig. He, en jij hebt een goed gesprek bij de vk gehad! Wat fijn. Weet je nu al dat je in het ziekenhuis wilt bevallen? Was de bevalling van Rick niet helemaal goed gegaan of zo? (sorry als ik misschien te veel vraag, dan moet je het gewoon zeggen).
Amber: Wat een heerlijke leeftijd, 2 jaar! Dat is echt zo'n peroide dat ze idd alles gaan ontdekken en alles doen wat juist niet mag. Dat weet ik nog wel van mijn neefjes, ik kon er meestal wel hard om lachen, maar als het je eigen kinderen zijn lijkt het me wel heel anders. He en jullie willen weten wat het wordt, wat leuk! Ga je het ons vertellen???? Ja, sorry maar we zijn gewoon heel nieuwsgierig! En wat interessant om te lezen van je beroep, dat hoor/lees je niet elke dag. ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, lijkt me erg leuk werk!
Marna: Tuurlijk mag je zelf nog vrijen als je bij de gyn onder behandeling bent! hahaha, ik had dat mijn man in het begin ook wijs gemaakt: had hem gezegd dat we nu geen gemeenschap meer mochten hebben omdat hij alles op moest sparen om in te leveren bij het ziekenhuis! Nou, je had dat gezicht moeten zien. hahahha. nee hoor meid, je mag gewoon zelf ook klussen om de kansen te verhogen maar natuurlijk ook omdat het leuk en lekker is! en je kan komende woensdag al naar de gyn, ik dacht een week later! OOh, wat spannend meid. ik duim voor je. En wat betrteft je temp, ik weet het niet waarom hij nu ineens hoger is. Je zou idd zeggen dat je ei is geweest, maar dat is wel erg vroeg. Ik weet wel dat de gyn laatst eens tegen mij zei dat het bijna altijd voorkomt dat als mensen de weg naar het ziekenhuis gemaakt hebben, de cylus even wat uit zijn doen is. Dat komt vaak door onbewuste spanningen e.d. Maak je er niet druk om en vraag het woensdag aan de gyn!
Lentekriebels: Bedankt voor de lieve woorden en de glitters meid! En fijn dat je nog zo goed voelt! Leuk dat je al die leuke en lieve reacties hebt gekregen! Echt heel gaaf toch! En jij zegt: ik ben pas 8 weken zwanger en we weten het pas 4 weken. voor mijn gevoel ben je idd ook al veel langer zwanger, maar toen ik je banner zag dacht ik meteen: jeetje, die is ook al bijna 9 weken zwanger, dat begint echt ergens op te lijken haahahahaha! Wat gaat het stiekem toch snel he!

Zo, ben weer lekker bijgekletst!
Volgens mij komt Summeke morgen of zo ook weer thuis, gezellig, ik heb je gemist meid! Ben zo benieuwd hoe het met je is en hoe je vakantie is geweest!

Liefs Annemiek.

Oh ja, dit wilde ik nog even vertellen:
Gisteren was mijn zusje jarig en gisteravond had ze feest. Aan het einde van de avond waren alleen wij, mijn ouders en de schoonouders van mijn zusje nog maar op de verjaardag. We kwamen toen te praten over inbrekers en hoe grof dat dat tegenwoordig soms gaat. Ook hadden we het erover dat je tegenwoordig echt uit moet kijken als je ergens in het donker loopt omdat er zoveel erge en enge dingen gebeuren.
Mijn zusje woont net buiten het dorp waar wij en onze ouders ook wonen. Wij gaan daar altijd lopend heen, we nemen dan een sluippaatje door de bosjes en snijden zo een heel stuk af. Mijn ouders waren op de fiets. Wij gingen net iets eerder weg dan mijn ouders en wij lopen daar over die hele donkere weg alle twee met een klein zaklampje. Toen kregen wij het idee om ons achter de bomen te verstoppen en mijn ouders te laten verschieten. Dus wij achter de bomen in de bosjes gaan zitten wachten tot mijn ouders kwamen. toen kwamen zij eraan fietsen en net van te voren sprongen wij de bosjes uit met die zaklampen onder onze kin en begonnen hard te schreeuwen! Het was daar zo donker dat je ook echt niets anders zag. Mijn ouders en vooral mijn moeder verschoot zo erg dat ze gewoon begon te huilen van schrik! Even later moesten we allemaal zo hard lachen dat ik bijna in mijn broek plaste! ooh, wat moest ik toen huilen van het lachen. Zegt mijn vader even later heel nuchter: stel dat wij het nu niet waren op de fiets, maar twee vreemden, die waren dan nog wel harder verschoten! Nou, daar moesten we toen ook weer heel hard om lachen want daar hadden wij nog helemaal niet over nagedacht!
Moest dit even met jullie delen want het was zo leuk!

Ga ook even proberen een foto te plaatsen. Het is een foto van onze bruiloft ruim 3 jaar geleden, maar we hebben geen andere foto's op internet staan. Deze staan op de site van de fotograaf, vandaar. Het is dus geen recente foto, maar krijgen jullie toch een beetje een idee van wie ik ben, hahaha. Ben nu wel zeker z'on 15 kilo lichter dan ik daar was. Nou, ben benieuwd of het lukt:

He, ik zie hem staan!!! jullie ook??????
Even nog proberen met een andere foto:

Hier nog eentje:

En nu nog een close-up van mij hahaha. Nu maar hopen dat julli ze ook zien, anders zijn dit wel rare berichtjes. hahahaha.

Dag dames,

Ellen, mooie foto's ik had je alleen heel anders voorgesteld, weet ook niet waarom. Wel grappig dat je 15 kilo lichter bent sinds je getrouwd bent, bij mij is het net andersom 15 kilo zwaarder.

Ik heb inderdaad met onze Rick een zware bevalling gehad, onze Rick is eindelijk na ruim 1.5 uur persen met de vacuum gehaald. En ik had ontzettend snel en veel weeen alleen geen ontsluiting dus ik heb nog eens extra aan de weeenopwekers gemoeten want daar schijnt ook iets in te zitten voor de ontsluiting. Maar ik zie het hoopvol voor de volgende bevalling want ze zeiden me toen onze Rick er was dat het bij de tweede vaak minder moeizaam gaat dus ik heb goede hoop. Maar de verwachting is meestal dat nummer 2 zwaarder is als nummer 1 en onze Rick woog al ruim 4 kilo, en dan moet de baby ook een nachtje in het ziekenhuis blijven ivm glucose gehalte, ze moeten dan om de twee uur geprikt worden.

Verder ben ik erg moe, ik heb vannacht ontzettend slecht geslapen, en gisteren van 9 tot 6 en vandaag van 9 tot 5 gewerkt. Dus ik zit er nu even helemal doorheen, dus ik ga morgen verder uitgebried reageren op iedereen.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan