APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hey alemaal,

Allereerst wou ik even zeggen dat jullie me gewoon ikke mogen blijven noemen hoor (merk dat iedereen toch erg aan onze nicknamen gewend is geraakt...ikzelf trouwens ook) Maar Manon mag natuurlijk ook.

@EllenAn, leuke foto's van jullie trouwen, fijn dat het toch een beetje meeviel achteraf die hsg.

@Marina, fijn dat je toch een verwijsbrief kreeg al koste het even moeite, en zou idd gewoon bij de gyn aangeven van je vitamine b tekort wat je zelf vermoed, misschien valt het wel reuze mee maar het is wel fijn als je dat dan zeker weet. (Die spuiten zijn trouwens  alleen voor de vitamine B12)

@Jessica, leuke foto van jou en britt, dacht echt dat je Amber heette

Nog even mijn 2de echo erbij zetten:

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt, 1 okt gyn  
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  15 okt
-->  1 okt definitieve uitslag hsg, bespreken wanneer IUI

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9, 2e echo 29-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9

Was van plan van alles en op iedereen te reageren, maar weet niet meer wat ik wou zeggen....

Liefs Manon (ikke)

Hallo meiden,

Dit is de 1e keer dat ik op het forum reageer, ik heb in het verleden al eens gekeken, maar wegens slecht e-mail verkeer kon ik nog niet meepraten.

Ik ben ook in april gestopt met de pil, maar helaas nog niet zwanger! Van jullie zijn er wel al veel zwanger, of allemaal al?  

Misschien  kunnen jullie me een beetje wegwijs maken?

Wat een mooie trouwfoto's trouwens, ben je  nog maar kort geleden getrouwd?

Groetjes,

Druifje6  

Hoi druifje,

Welkom op het forum! Ik schrijf niet meer zo heel vaak, want ik zit op meerdere onderdelen van het forum en heb er gewoonweg de tijd niet voor.
Maar er zijn al veel vrouwen zwanger van de april stoppers waaronder ik. Ik ben nu 15 weken zwanger.

@Iedereen
Ik heb het inderdaad druk en doe wel rustig aan hoor! Mijn man moet nu weer wat meer doen in huis en gelukkig na een tirade van mijn kant (extra door de hormonen...) doet hij dat ook!
Verder zouden we gaan zwemmen, maar Feline voelt zich niet heel lekker en wij zijn ook verrot. Dus heerlijk huisje doen, wassen strijken en verder relaxen!

groetjes Maris

ps Mariska is trouwens mijn echte naam, wel grappig dat sommigen een echte naam als forumnaam hebben en dat dat dan niet hun echte naam is

Hoi meiden,
Hier even op de vroege zondag ochtend snel een berichtje.... vanmiddag lekker met mijn vriendinnetje naar Breda!!
@druifje...welkom bij de groep. Leuk dat je ook gestopt bent in april. Tja er is inmiddels een hele groep zwanger, dus het is hier erg vruchtbaar haha... maar maak je maar niet druk dat het nog niet zover is hoor. De meeste mensen schijnen er gemiddeld een 1/2jaar over te doen en tot een jaar is nog niets vreemd. Komt vast goed. Is het je 1e kindje?? Hoe oud ben je?? Beroep, hobby's, getrouwd, samenwonend?? Wat een vragen he.
@ellenan. Fijn dat je weer een beetje bent bijgekomen van het onderzoek. En ja wij willen het inderdaad weten, kan haast niet wachten tot het donderdag is, zo graag wil ik het weten. Ik zou zelfs in staat zijn, als het niet te zien zou zijn, alsnog een pretecho te willen laten maken. Ben gewoon te nieuwschierig van aard. En misschien vertel ik   het jullie wel.. maar dat weet ik nog niet zeker, ben namelijk nu niet meer anoniem he, sinds ik uit de kast ben gekomen, hihihi. En we wilden het verder helemaal geheim houden. Oh ik wou dat het al donderdag was!!
Mooie foto's van jullie, ik had ook een heeeeell ander beeld voor me, maar dat heb je bij iedereen zolang je niet weet hoe iemand eruit ziet natuurlijk. Moest wel lachen om je, je bleef foto's plaatsen. Inderdaad erg grappig verhaal van jullie actie. ik zou er alleen in gebleven zijn, is niet aan te raden voor zwangere vrouwen, ben trouwens erg bang en schrikkerig aangelegd hoor, hihi
@ikke (ik blijf je geloof ik maar even ikke noemen,hihi). Bedankt, ja ik vond het ook een super mooie foto. Die heeft mijn vriendin van ons gemaakt bij haar aan de vijver. Tis dus niet onze tuin, ik zou er niet aan moeten denken met een kleine en een vijver, gatver. Gek he dat ik geen Amber heet, ik ging het haast zelf ook geloven, haha. Heb verder niets met die naam hoor, onze eventuele dochter gaat ook zo niet heten en ik ken al helemaal geen Amber's. Vond het wel een leuke nickname vandaar. Nu vind ik het wel weer erg vreemd om mijn echte naam te zien staan. Tis ook nooit goed.
@marina... sorry ik kan je niet adviseren, heb echt geen kaas gegeten van temp. lijsten.... weet alleen dat hij bij mij continue hoog blijft sinds ik zwanger ben.

Nou ik laat het even hierbij, ik ga even aankleden. Rond kwart voor elf richting Breda.

tot snel.
Dikke kus Amber (Jessica)

@Mariska, leuk dat je ook weer van de partij bent. Beetje last van de hormoontjes, hahaha, oh ik herken het wel hoor, Gaat binnenkort over gelukkig kan ik je vertellen< dan beginnen er weer andere dingen, hahaha. 15 weken alweer, gaat hard he. Volgende week donderdag heb ik alweer mijn 20 wk echo. Niet normaal meer. vind je het ook sneller gaan als bij Feline?? Ik wel.
@mariska0808 en bloesem hoe is het met jullie, jullie NOD is inmiddels verstreken dus weten jullie al wat??

Nog even snel ons lijstje, heb even mijn echo data aangepast.
NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt, 1 okt gyn  
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  15 okt

ZWANGER!!!!!!!!
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 20 wk echo 02-10
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10

Nu stop ik echt.
doei doei

Goedemorgen allemaal! Het is weer lekker zondag, zo'n lekkere rommeldag. Net al heel fanatiek naar de speeltuin geweest. Zoonlief vond het heel leuk, totdat hij een ander kindje met een tractor zag en perse daar mee wilde spelen. Weer een heel drama en uiteindelijk zoonlief in de houdgreep mee terug genomen naar de auto. Niet echt een succes dus! Nu is hij even met papa een eindje wandelen, op de loopfiets.
Gisteren goed geslaagd bij de Prenatal. Volgens mij hebben we er voor gezorgd dat de dagomzet flink gestegen is. We hebben het kamertje gekocht, ben alleen vergeten te vragen hoe lang de levertijd is, 2 nieuwe matrassen, 2 traphekjes en een duowagen. En door de extra korting die ze gaven, scheelde het best veel. Manlief heeft morgen de hele dag vrij genomen, dus die kan flink aan de gang met opruimen en poetsen. Vanmiddag ga ik nog even met schoonmoeder naar de Prenatal. Ze zit weer in een relatiecrisis met schoonvader en zoals het er nu uitziet, zal de scheiding toch echt doorgezet worden. Ontzettend vervelend, maar voor iedereen beter. Ik weet niet hoe lang manlief en ik al het geklaag nog aan kunnen horen. Om de gedachten van schoonmoeders dus even te verzetten, gaan we lekker even winkelen.

@lentekriebeltjes: voor jou a.s. donderdag alweer een echo. Wat gaat de tijd toch snel! Alvast heel veel plezier! En wat betreft je moeheid, heel herkenbaar. Alhoewel het de laatste tijd met mijn moeheid weer wat beter gaat. Gewoon lekker aan overgeven, je lichaam zal het wel nodig hebben. Leuk he, al die leuke reacties, cadeautjes en kaartjes. Wat Amber zegt, klopt inderdaad. Bij een tweede wordt dit echt minder. Heeft de oliebol trouwens nog gesmaakt?

@amber27: en lekker geshopt vandaag in Breda? Ook al pas je je eigen kleren nog, het is altijd leuk om alvast iets te kopen. Ik moet juist moeite doen om me in te houden....Vanmiddag nog even naar de Prenatal, kijken of ik nog iets leuks kan scoren.

@marinax: ook ik heb niet bar veel verstand van temperatuurlijsten. Waarschijnlijk kan de gyn je wel meer vertellen. Misschien heb je je eisprong wel heel vroeg gehad, had ik ook bij deze zwangerschap (8 dagen na NOD alweer).

@ellenan: fijn om te horen dat het alweer wat beter met je gaat. En manlief die de ramen zeemt, zeker ideaal. Mijn mannetje heeft morgen een vrije dag en toen ik hem vroeg of hij dan de badkamer wilde poetsen, vroeg hij mij wat hij dan allemaal moest doen. Kun je nagaan: we wonen al 8 jaar samen en in al die tijd heeft hij volgens mij nog nooit de badkamer gepoetst! Mooie foto's van je bruiloft! Ik had net zoals nicoleg een heel ander beeld bij jou. Ik dacht echt dat je lang blond haar zou hebben, waarom weet ik niet.

@nicoleg: ik las dat Rick bij de geboorte ook ruim 4 kilo woog. Is het dan automatisch zo dat ze dan op suiker prikken? Max woog nl. bij de geboorte 4050 gram, en nr. 2 zal dus wel iets zwaarder zijn, maar bij mij hebben ze daar nooit iets over gezegd. Ik weet wel dat ik bij de zwangerschap van Max een aantal keer een te hoge bloedsuiker heb gehad, maar ook daar hebben ze niks aan gedaan (ook al zit suiker bij ons in de familie en heeft manlief ook suikerziekte).

@druifje6: van harte welkom bij ons clubje! Het klopt inderdaad dat er al veel aprilstoppers zwanger zijn, maar jammer genoeg nog niet allemaal. Vandaar dat we nog op het zwanger worden forum zitten. Als iedereen zwanger is, willen we overgaan naar het zwanger zijn forum.

Ik ga er weer een eind aan breien. Ik moet nog even een uurtje voor school werken en dan ga ik even een dutje doen voordat ik met schoonmoeder de hort op ga.
Ik heb trouwens even mijn 20-weken echo in het overzicht gezet.
Geniet allemaal nog een gezellige zondag en tot snel!

NOD
MM NOD:

ZWANGER!!!!!!!!
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 20 wk echo 02-10
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8, 20-weken echo 13-10 om 10.00

Hoi meiden,

Bedankt dat ik ook mee mag babbelen in jullie clubje, jullie  kennen elkaar natuurlijk al wat langer, dus het zou wel aardig zijn als ik ook wat van mezelf laat weten.

Ik ben 26 jaar, pas getrouwd en hoop nu op een 1e kindje. Ik gebruik een nick name, omdat er een aantal bekenden van mij erg zitten te azen op wanneer ik zwanger zou worden. En ik wil liever niet dat ze dat weten.  

Mijn werk ligt in de zorg, erg prettig en dankbaar werk, maar ook  onregelmatig. Dit maakt het teperaturen wat moeilijker.

Ik zag dat een aantal van jullie al bij een gynocoloog liepen,  hoe ben je daar terecht gekomen, binnen het jaar en bij het 1e kindje. Toen ik  bij mijn huisarts kwam, werd ik met  temp. lijsten naar huis gestuurd en een jaartje "huiswerk".
Nu moet ik zeggen dat het huiswerk me niet  tegenvalt, het is  juist erg goed voor het huwelijk! Maar ik heb  een cyclus van 42 dagen en  geen duidelijke temperatuurs verschillen, hoe gaan jullie hiermee om?

groetjes  Druifje6

Hee hallo allemaal!

Wat een heerlijke zondag vandaag, wat een weertje zeg... Vanochtend eerst lekker uitgeslapen, rustig wakker geworden, toen heerlijkt gewandeld en lekker uitgebreid ontbeten. Vandaag nog maar even lekker genieten van het weer want de rest van de week is het echt herfst brrrrr.
Raar, ik  ben er nu  eigenlijk helemaal niet mee bezig om "op tijd" te klussen. Volgens mij heb ik me er al bij  neergelegd dat het bij ons toch niet "zomaar" gaat lukken hahahahaha, maar ik zit nu toch ongeveer in mijn vruchtbare dagen. mmmmm, vanavond toch manlief even aansporen hahahahaha.

nicole: tja, dat gewicht he, dat blijft altijd een probleem! ik heb al zoveel dieten en zo gevolgd in mijn leven en ben al zo vaak 10 kilo af gevallen en die zaten er dan meestal binnen een paar maanden weer bij. Vorig jaar ben ik in totaal ongeveer 25 kilo afgevallen (na mijn bruiloft ben ik dus eerst al weer zeker 10 kilo aangekomen) maar die 25 kilo van vorig jaar zijn er nog steeds van af gelukkig! En jeetje, dat is idd heftig geweest, die bevalling van Rick. kan me voorstellen dat je er nu voor kiest om in het ziekenhuis te bevallen.
Ikke: ja, wel zo makkelijk om elkaar gewoon bij de nickname te blijven noemen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me niet aangesproken voel als ik nu ergens Annemiek zie staan hahahahaha, dan moet het echt even tot me doordringen dat ik daarmee bedoeld wordt hahahaha. He, en ik zie dat je morgen weer een echo hebt! ooooh wat leuk en spannend! Geniet ervan meid en laat snel weten hoe het was!
Mariska1980: Goed dat je ook aan jezelf denkt meid! En laat die mannen idd maar eens wat harder werken hahahaha! Nee, zonder gekheid, goed dat je je grenzen aan geeft, en tja, dat dat met een hele tirade moet. Ach, daar kan je ook niets aan doen, dat zijn idd de hormonen.
Amber: wat leuk dat jullie zo ontzettend benieuwd zijn naar het geslacht en dat jullie dat bij Britt helemaal niet hadden. Ik hoop dat je ons gaat vertellen wat het wordt. Wij zijn namelijk net zo nieuwsgierig hoor hahahaha! Nee, ik kan me voorstellen dat je het niet met ons deelt als jullie het verder geheim willen houden. Oh, ja, ik was iets te enthousiast met foto's plaatsen. maar ik dacht eerst dat de eerste 2 foto's niet gelukt waren, dat jullie ze niet konden zien. Zag naderhand pas dat er in een keer een heel fotoboek van mij op stond. hahahaha, dat was ook weer niet de bedoeling. Ach, nu weten jullie in ieder geval wel hoe ik er uitzie.
misspiggy: He meid, goed gewinkeld gisteren lees ik! Gaaf zeg. Ben je tevreden met de keuze van de duowagen. ik had begrepen dat je aan het twijfelen was. Wat voor een heb je nu gekozen? En wat vervelend van je schoonouders zeg! Maar ik kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt van: laat die scheiding maar door gaan, want hier worden we ook gek van. Sterkte ermee! Mijn man heeft gelukkig een hele grote bijdrage in het huishouden. Wij poetsen elke week het hele huis samen. Dan doet hij de badkamer en zo en ik de huiskamer en keuken en dan is het weer andersom. het enige wat hij niet doet is de was strijken, dat vindt het eng met dat hete ding. Maar daarvoor in de plaats poetst hij de auto's, dat doe ik dan weer nooit. Ja, ik weet het, mij hoor je wat dat betreft absoluut niet klagen hoor!

Nou, nog een fijne zondag allemaal!
Dikke knuffel.

Terug
Bovenaan