A
Anoniem
Guest
Druifje:
he meid, welkom bij ons clubje! Leuk dat je je bij ons aansluit! Die trouwfoto's zijn van mij, maar die zijn al weer bijna 3 en een half jaar oud. dus een beetje gedateerd. ach, maar zo hebben jullie toch een idee wie ik ben, toch! Ik zal even iets over mezelf vertellen, kan me voorstellen dat je even niet kan onthouden wie wie is. Ik ben dus Ellen (mijn echte naam is Annemiek) ik ben 29 jaar en dus getrouwd. Ik woon in Lierop (heel klein dorpje tussen Helmond en Weert in). Ik werk bij de Politie Limburg-Noord als Personeels Management Adviseur (P&O). Verder hebben wij twee hele lieve kleine hondjes.
Ik zit idd in de mm (medische molen). Dit omdat ik een ernstige vorm van endometriose heb (dat is dat het slijm wat normaal aan de binnen kant van je baarmoeder zit ook buiten de baarmoeder, in de buikholte, zit). Dit zorgt ervoor dat de zaadjes moeilijker bij het eitje kunnen komen. Afgelopen woensdag heb ik mijn laatste onderzoek gehad en komende woensdag krijg ik daar de definitieve uitslag van. Dan gaan we ook bespreken wanneer we onze eerste IUI poging krijgen. Heeeeel misschien (als ik mijn eisprong nog niet heb gehad) krijg ik die deze maand al, anders volgende maand. Ik krijg 4 IUI pogingen (normaal is 9) als het dan nog niet is gelukt, dan gaan we over op ivf. Wij hebben ook maar 4 kansen gekregen om zelf aan te tellen zal ik maar zeggen. Bij ons gaat het allemaal een stuk sneller omdat mijn weg naar de gyn een stuk korter is. ik ben daar al jaren onder behandeling en zo. Endometriose is een chronische ziekte en komt dus altijd weer terug op het moment dat de behandelingen gestopt worden. Vandaar dat bij mij alles wat sneller gaat in de mm. In Augustus zaten wij weer bij de gyn om te vertellen dat we nog niet zwanger zijn en dus de mm in moeten gaan. Twee maanden later hebben we waarschijnlijk al onze eerste IUI poging, dat is idd heel erg snel. Wij hebben dus ook niet een jaar zelf moeten proberen en dan eens naar de ha. Van de ene kant wel jammer want zoals je zelf zegt, het is toch ook een hele bijzondere periode. En maak je niet druk he meid, dat je nog niet zwanger bent! in dit topic is het gewoon in een hele korte tijd heel snel gegaan dat in een keer de een na de ander zwanger werd. Maar jou tijd komt ook hoor. Geef even je NOD door, dan zetten we je in ons lijstje erbij!
Liefs Ellen.