APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Druifje:

he meid, welkom bij ons clubje! Leuk dat je je bij ons aansluit! Die trouwfoto's zijn van mij, maar die zijn al weer bijna 3 en een half jaar oud. dus een beetje gedateerd. ach, maar zo hebben jullie toch een idee wie ik ben, toch! Ik zal even iets over mezelf vertellen, kan me voorstellen dat je even niet kan onthouden wie wie is. Ik ben dus Ellen (mijn echte naam is Annemiek) ik ben 29 jaar en dus getrouwd. Ik woon in Lierop (heel klein dorpje tussen Helmond en Weert in). Ik werk bij de Politie  Limburg-Noord als Personeels Management Adviseur (P&O). Verder hebben wij twee hele lieve kleine hondjes.
Ik zit idd in de mm (medische molen). Dit omdat ik een ernstige vorm van endometriose heb (dat is dat het slijm wat normaal aan de binnen kant van je baarmoeder zit ook buiten de baarmoeder, in de buikholte, zit). Dit zorgt ervoor dat de zaadjes moeilijker bij het eitje kunnen komen. Afgelopen woensdag heb ik mijn laatste onderzoek gehad en komende woensdag krijg ik daar de definitieve uitslag van. Dan gaan we ook bespreken wanneer we onze eerste IUI  poging krijgen. Heeeeel misschien (als ik mijn eisprong nog niet heb gehad) krijg ik die deze maand al, anders volgende maand. Ik krijg 4 IUI pogingen (normaal is 9) als het dan nog niet is gelukt, dan gaan we over op ivf. Wij hebben ook maar 4 kansen gekregen om zelf aan te tellen zal ik maar zeggen. Bij ons gaat het allemaal een stuk sneller omdat mijn weg naar de gyn een stuk korter is. ik ben daar al jaren onder behandeling en zo. Endometriose is een chronische ziekte en komt dus altijd weer terug op het moment dat de behandelingen gestopt worden. Vandaar dat bij mij alles wat sneller gaat in de mm. In Augustus zaten wij weer bij de gyn om te vertellen dat we nog niet zwanger zijn en dus de mm in moeten gaan. Twee maanden later hebben we waarschijnlijk al onze eerste IUI poging, dat is idd heel erg snel. Wij hebben dus ook niet een jaar zelf moeten proberen en dan eens naar de ha. Van de ene kant wel jammer want zoals je zelf zegt, het is toch ook een hele bijzondere periode. En maak je niet druk he meid, dat je nog niet zwanger bent! in dit topic is het gewoon in een hele korte tijd heel snel gegaan dat in een keer de een na de ander zwanger werd. Maar jou tijd komt ook hoor. Geef even je NOD door, dan zetten we je in ons lijstje erbij!

Liefs Ellen.

@Amber

Het gaat nu inderdaad veel sneller! De weken schieten voorbij, maandag alweer 15 weken en op 10 november al de 20 weken echo!

@EllenAn

Ja hormoontjes hahaha. Bij Feline was ik nog erger dan nu. Of het moet nu nog erger gaan worden.... En sommige mannen leren het nooit! Als ik een zoon krijg kan hij aan de bak en ga ik hem netjes afleveren bij zijn toekomstige partner. Natuurlijk leveren we Feline ook netjes af dat ze alles kan.

Hey allemaal,

@Amber, geloof dat ik je ook gewoon amber blijf noemen, en de rest ook gewoon bij de nicknaam, zit nu al zo vast in mijn kop :p

@EllenAn, idd morgen weer echo, vind het erg spannend weer, krijg nu te horen hoe ver ik precies ben.

@Druifje, leuk dat je ook mee komt kletsen met ons, er zijn er nog 5 van ons clubje dat nog niet zwanger is....hopelijk duurt het ook voor jullie niet lang meer. Zal ook wat over mezelf vertellen, mijn nicknaam is ikke44 mijn echte naam is Manon, ben apothekersassistente en woon in Hellendoorn (had ik ook nog niet verteld :p ) (ligt trouwens in de buurt van Almelo, voor degene die het niet weten) Ben 21 jaar en sinds 4 juli getrouwd, woon al wel anderhalf jaar samen en ben dus al zwanger, maar blijf gezellig mee kletsen tot iedereen zwanger is.

owja hebben ook een site van onze bruiloft, gemaakt door mijn oom:
www.jan-manon.nl
Voor degene die het leuk vinden ;)

Liefs ikke (Manon)

dus wel, althans ik zie hem ; )
Ik wilde alleen even een super lieve foto van mijn kleine krullenbol plaatsten genomen op haar 2e verjaardag (19 juli)
Vanmiddag in Breda was super leuk en gezellig met mijn vriendinnetje. Wel rustig aan moeten doen, last van mijn banden en bekken en werd in een hele warme en benauwde winkel ook even helemaal niet lekker, dat ik heel snel naar buiten moest. Wat dat nou weer voor iets geks was, ik weet het niet, maar het werd lichterlijk zwart voor mijn ogen. Dus we hebben veel op het terras doorgebracht, beetje geslenterd door de stad, nw setje voor Britt gekocht, lekker gekletst en natuurlijk lekker gegeten. Super geslaagd dus.
Nou even een kort verslag van vandaag.
En het is momenteel een drukte van jewelste in mijn buik (heel gezellig gevoel)

Nou tot snel weer
Dikke kus

Goedemorgen dames,

Jeetje het lijkt wel of alle ziektebacteriën via dit forum doorgegeven worden hahahaha! Ik kan me ook aansluiten in het rijtje met zieken en verkouden. Mijn neus zit potdicht en mijn keel is schraal en doet pijn! Het heerst zeggen ze.

Mariska1980: Ik weet dat mijn zus tijdens haar zwangerschappen ook flink last had van haar hormonen en dat haar man het ook vaak moest verduren. Trek je er niets van aan meid, kan je toch niets aan doen! En wel een goed plan hoor, om de kinderen netjes af te leveren aan de partner hahahaha! Gelukkig duurt dat nog heel lang!

Ikke: Vandaag de echo, Spannend meid. hoe laat mag je? En ik heb je site bekeken, leuk zeg! Mooie foto's van jullie trouwen en jij zag er ook heel mooi uit! Ben je dit jaar nog getrouwd of was het nu vorig jaar? Ik had me jou ook heel anders voorgesteld. Dacht trouwens ook dat je ouder was (is niet erg hoor dat je dat niet bent, ik ben gewoon oud met mijn bijna 30!). Je ziet er in ieder geval wel wat ouder uit dan 21. Mijn nichtje is bijvoorbeeld ook 21 en dat is nog echt een meisje.

Amber: OOOh wat een schatje is die Britt van jou zeg! Wat een schattige krulletjes en lief snoetje! Kan me voorstellen dat ze gewoon een heerlijk ontdeugend kind is! En fijn dat je een lekkere dag hebt gehad gisteren. Tja, wat raar dat je je ineens zo naar voelde. maar goed dat je nog optijd buiten kon komen anders was je misschien wel tegen de vlakte gegaan. Mmmm, banden pijn. Ik weet dat mijn zus dat bij haar tweede zwangerschap ook had en toen begon ook ineens haar buik heel hard te groeien. dus wie weet is het bij jou nu ook snel goed te zien.

Liefs ellen (Annemiek, maar ik gebruik toch maar gewoon ellen, hahahahaha)

Goedemorgen,

Hé EllenAn, je gaat IUI proberen, ik heb bij een goede vriendin de spuiten gezet toen ze IUI 'deed'. De 1e keer mislukte, waarschijnlijk was de vloeistof te koud, maar de 2e keer was raak. Met het 2e kindje was het gelijk raak! Dus hopelijk slaat het bij jou ook zo goed aan.
Mijn NOD, eh.. even tellen! 42 dagen, dan zou het 24 oktober moeten zijn. En vanwege een verlengt cyclus is dit mijn 4e ronde. Tja, minder rondes, minder kansen. Dan moeten mijn mannetje en ik ons maar goed inzetten!?

Zeg Ikke44, je lijkt inderdaad ouder dan 21 jaar. Wel een jonge leeftijd om te trouwen, ik leerde toen mijn mannetje pas kennen. Leuke foto's en proficiat met je zwangerschap!
Als apothekers assistente ken je het farmaceutisch kompas zo ongeveer uit je hoofd. Praktisch als je medicatie nodig hebt, kun je suggestisch doen bij je huisarts op spreekuur.

Amber27, wat een mooi kindje! Gaaf zeg, die krullen! Ze is nu, als ik het goed begrijp, net 2 jaar oud. Is ze ook al zindelijk, of ben je hier nog niet aan begonnen?   Ik heb een neefje in die leeftijd, erg eigenwijs, en je kunt hem nu vanalles aanleren... helemaal leuk als tante! Hij is bijna zindelijk, hij is pas voor de 1e keer op de "grote mensen wc" geweest.
Kwa, dat je zwart voor je ogen werd in de winkel, dit heb ik een paar maal meegemaakt met mijn zus en schoonzus, in hun zwangerschap. Als ze het voelden opkomen, moesten ze op de grond gaan zitten (al was het midden in de winkel) tot ze zich weer beter voelden. Beter ter plekke rust nemen, als dat je in je duizeligheid valt, met alle gevolgen van dien. Het kan ooit zijn dat de overgang van warm/ koud dit te weeg brengt, m.n. in de wintermaanden.

Nou, heb ik me net aangesloten, babbel ik jullie gehele box vol. Met hoeveel meiden zijn jullie eigenlijk?

groetjes Druifje6

Terug
Bovenaan