Zo ...ik hoef pas donderdag te werken dus heb alle tijd om even rustig te reageren
Awww jullie hebben me gemist ïŠ Tja kon lekker forummen toen ik vakantie had…zal nu denk ik wel wat minder worden hoor..alhoewl…denk dat ik elke dag wel ff kom kijken.
Eerst de vakantie....die was heerlijk!!! We hebben heerlijk weer gehad en veel gezien. Met ons scootertje hebben we het hele eiland rondgesjeesd en we zijn lekker elke avond uit eten geweest. We waren er echt aan toe en hebben heerlijk genoten van het eiland, het weer maar ook van elkaar. We hebben regelmatig gesprekken gehad over kinderen en daar is mij wel een aantal dingen duidelijk in geworden. Het blijkt dat mijn vriend het eigenlijk toch niet zo vind dat we in de MM zitten. Hij is, zoals hij zelf zegt... meer van de natuurlijke gang vooral omdat we nog niet zo lang bezig zijn. Ik begrijp hem daarin wel, maar ja...ik er weer tegenin dat het dan nog wel heel lang kan duren gezien mijn cyclus etc etc...elke keer dezelfde discussie....en als we dan op het punt komen dat ik zeg dat hij zijn zaad nog even moet laten onderzoeken krijg ik het antwoord.........jaja ik kijk wel wanneer ik dat doe. Hij geeft aan dat hij het eerst ff wil afwachten een maandje of 3 en als het dan nog niet gelukt is dat hij dan zijn zaad weg zag brengen. Dus daarin zitten we niet op 1 lijn en ik weet op dit moment ook nog even niet wat ik daar mee wil doen. Ik laat het nu ff rusten! Wel hopen we alletwee dat het op de vakantie raak is geweest ïŠ Vriendlief zei nog “ik weet het niet…maar ik heb het idee dat ik raakgeschoten heb†hahaha lachen toch? We hebben ons ook absoluut niet ingehouden ïŠ
Ben erachter dat ik tijdens mijn eisprong last heb van het gevoel tegen het misselijke aan te zitten. Net als vorige maand begint het een dag voor mijn eisprong, is het de dag zelf erg heftig (heb op vakantie echt een dag op bed gelegen) en een dag erna trekt het weg. Het is voor mij een indicatie dat mijn het mijn eisprong is omdat ik dit vorige maand ook had en toen geen idee had wat me overkwam. Komt door de clomid…. Ach ja..je moet er wat voor over hebben.
ik ga nu ff bijlezen van oud naar nieuw en reageren..
Ellenan
Ik zie dat we weer samen naar de volgende ronde gaan! Dacht eigenlijk stiekem dat je zwanger was gezien het bloedverlies paar dagen na de eisprong

balen joh...
Zo lees ff wat dat HSG inhoud zeg! pff dat is niet mis dat ze gaan sjorren en trekken aan je baarmoeder. (ben nog niet tot het stuk dat je werkelijk geweest bent) (nu wel) gelukkig dat het achteraf mee viel…maar pijn is nooit fijn!
Wel mooi dat je je geen zorgen hoeft te maken!!
Wat een mooie trouwfoto’s!
Nicoleg
awww wat lief dat rick kusjes op je buik geeft!!!
Haha je reactie van je vader zou ook een reactie van mijn vader kunnen zijn hihihih…hoop dat de 2e echo wat meer duidelijkheid geeft over hoelang je zwanger bent.
Spannend een eigen huis bouwen! Heerlijk naar je eigen smaak!
Misspiggy
Hihi lachen hè dat kinderen opeens doorhebben hoe dingen werken ïŠ als ouder ben je er wel wat minder blij mee…maar het helpt je denk ik ook heel erg creatief te worden hahah
Fijn dat alles goed is met de kleine ! 20 weken echo is al snel!!
Mariska1980
Dat is dan schrikken zeg als ze het hartje niet zo snel vinden! Toen ik mee was met mijn zusje lukte het de verloskundige ook niet 123…ff spannend…gelukkig hebbe ze hem wel gevonden!! ïŠ
Amber
Hey zwangere ïŠ spannend de 20 weken echo!! Gaan jullie ook vertellen wat het wordt?
Ikke
9 weken alweer!! Leuk leuk leuk hihih ja zoveel forummen als ik de afgelopen tijd kan nu ook niet meer hoor hahah..had geluk dat ik 6 weken vrij was maar dat is vanaf donderdag ook weer voorbij!!
Marina
Hey meis…nou de eerste keer dat ik bij de gyn kwam vroeg hij hoe het was met mijn cyclus, of er ziektes in de familie zaten en een beetje hoe we leefden (gezond etc) meer eigenlijk niet. 1 blik op mijn cycluskaart en hij schreef me clomid voor. …misschien als het straks wat langer duurt dan we dan uitgebreider ingaan op dingen…maar ja dan moet vriendlief toch echt eerst ff zijn zaad wegbrengen…en dat is nu nog maar afwachten wanneer hij besluit dat te gaan doen.
Wat een eikel zeg die HS! Tssss echt belachelijk hoe hij reageerde! En volgens mij hoef je echt geen vlees te gaan eten hoor!! Volgens mij zijn er echt wel preparaten of zo voor vegetarische mensen dat ze alle noodzakelijke dingen binnenkrijgen….zou toch van de gorte zijn om een principe overboord te gooien alleen omdat je zwanger wilt worden??
Owja en je temp lijstje…sorry ik ben er echt helemaal niet in thuis
B_M
Jij bent dus ook lekker op vakantie geweest!! Erg he dan weer terug komen in een koud kikkerlandje!!
Lentekriebel
Hey zwangere ïŠ Spannend echo!! Leuk dat jullie zoveel positieve reacties hebben gehad!
Druifje
welkom bij de aprilstoppers. Ik ben Summeke (niet mijn echte naam maar kom daar later op terug) en ben 28 sept 29 jaar geworden. Ik woon in Veghel (brabant) en werk in de jeugdhulpverlening. Ik woon samen met mijn vriend en onze poes. Ik ben bij de gyn terecht gekomen omdat ik al 2 jaar gestopt was met de pil en heel erg onregelmatig was. Toen wij in april begonnen ging ik langs de HA om te vragen hoe ik mijn cyclus regelmatiger kon krijgen….hij stuurde mij door en voor ik het wist zat ik bij de gyn in de MM en slik nu clomid….dus ja het kan snel gaan. Owja ik ben ook 29 en als ik veel jonger was geweest had hij ooi eerst gewild dat ik zou tempraturen (is bij mij ook niet mogelijk omdat ik ook onregelmatig werk)
Zo he.. in totaal bijna 2 uur bezig geweest alles bij te lezen en te reageren ïŠ
Zoals jullie al konden lezen is Summeke niet mijn echte naam .. zou een beetje een rare naam zijn niet? In ieder geval wil ik mijn echte naam niet zo maar open en bloot op een forum zetten…ben er een beetje huiverig voor en zal uitleggen waarom. Ik heb er namelijk nare ervaringen mee. Ik ben een aantal jaren actief geweest op een forum tegen pesten (heb zelf een pestverleden) en het was daar helemaal uit de hand gelopen, gelukkig geen problemen zelf maar voor anderen van dat forum wel en dat ging heel ver het prive leven in.. Hoewel ik wel een afgesloten hyves heb en een eigen website zet ik ook geen foto;s zomaar op internet.
Wel wil ik het idee opperen om een gesloten hyves aan te maken met een naam dat niet te herleiden is aan het zwanger worden zodat vrienden niet zullen zien waar je mee bezig bent. Daar zouden we foto’s en Prive verhalen kunnen uitwisselen terwijl die toch afgeschermd zijn. Mocht hier animo voor zijn…dan wil ik hem wel maken …ik hoor het wel.
Nou ik ga me maar is aankleden haha…en de was doen…tjeetje wat een was na 2 weken zeg!