Hoi Dames,
Zo, vandaag een drukke dag op het werk gehad. Maar wel fijn, kon ik mijn gedachten tenminste wat verzetten. Ben namelijk best benieuwd (lees: nieusgierig) maar ook heel zenuwachtig voor morgen. Niet voor de uitslag hoor, ik ga ervan uit dat dat helemaal goed is. Maar voor hoe nu verder. Wanneer zal ik mijn eerste IUI poging hebben???? Ik heb nu echt zoiets van: alle onderzoeken zijn geweest (niet dat dat er heel veel waren, maar toch, ze waren wel ingrijpend zal ik maar zeggen) dus nu kan het echt beginnen. Snappen jullie wat ik bedoel?
Verder moet ik bekennen dat ik de tel even helemaal kwijt ben. Heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb, had of kan verwachten. Ja, ergens tussen afgelopen weekend en volgende week een keer geloof ik. Maar andere maanden was ik daar veel meer mee bezig met de ovutesten en temperaturen en zo. Dat heb ik nu niet en omdat vorige maand mijn ei ineens ook 5 dagen eerder sprong, zou ik niet weten wanneer hij nu komt. Misschien dat ik morgen wel een echo krijg en dan zie ik wel of hij er nog zit of niet.
Druifje: Wat bijzonder dat jij de spuiten bij je vriendin hebt gezet toen zij met IUI bezig was! Ik hoef gelukkig (vooralsnog) geen hormonen te slikken/spuiten. Ik krijg alleen een hormoonspuit om mijn eisprong op een gezette tijd plaats te laten vinden.
Marina: die temp verhoging kan heel goed van de verkoudheid komen. je bent dat toch wat grieperig en dat heeft ook verhoging tot gevolg. maak je niet druk meid en heel veel succes morgen bij de gyn! laat je weten hoe het was?
B_M: oooh wat gaaf meid, de eerste afspraak bij de vk gehad! Je hebt helemaal gelijk dat dat het toch echter maakt! weet je al wanneer je een echo hebt?
Nicole: He wat fijn dat de echo vandaag zo goed en mooi was! Helemaal top meid! Groot gelijk dat je ff lekker hebt zitten janken! En fijn dat je toch al zover bent als je dacht. Oh, en wat betreft dat afvallen. Ik heb een vetvrij en suikerarm dieet gevolgd. Helemaal onder begeleiding. Heel zwaar, maar wel heel effectief en met blijvend resultaat. Meer info kun je vinden op:www.totalbodybalance.nl Begin dit jaar ben ik ook nog gestopt met roken en zelfs toen ben ik bijna niet aangekomen.
Misspiggy: Fijn dat de studeerkamer helemaal opgeruimd is! Nu kun je lekker verf en zo uit gaan zoeken, ook altijd leuk! En wat fijn dat jullie zo'n gave wandelwagen hebben gekocht! Kan me helemaal voorstellen dat max zich al echt de grote broer voelt zo! Oh ja, en mijn verkoudheid is gelukkig al weer bijna over hoor. het viel me gewoon op dat de afgelopen weken de een na de ander hier melde ziek of verkouden te zijn.....hahahaha.
Amber: he he, dat werd wel eens tijd, zwangere muts, dat je eindelijk een buik krijgt! Wat gaaf. kan me echt voorstellen dat je helemaal blij bent want het is toch heel leuk als men ziet dat je zwanger bent. Geniet ervan!
Summeke: oooh, ik zou je heel graag een dikke knuffel willen geven. doe het maar even zo: . Wat heb ik je gemist zeg!!! Ben echt heel blij dat je er weer bent hahaha! En fijn om te lezen dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad en dat jullie echt genoten hebben. Fijn ook dat jullie zo goed hebben kunnen praten samen. Tja tuurlijk is het hartstikke vervelend dat jullie niet helemaal op 1 lijn zitten wat betreft de mm. Je hebt zijn steun toch echt heel hard nodig meid! En wat betreft dat onderzoek van zijn zaad, laat hem gewoon even aan het idee wennen en misschien dat hij dan zelf ook inziet dat dit het enige onderzoek is wat hij moet "ondergaan" terwijl jij de rest moet "verduren". Hopelijk komen jullie er samen uit en zitten jullie snel op 1 lijn!
Oh, en wat betreft die hyves pagina. Dat lijkt me wel wat, ik ben alleen helemaal niet bekend met hyves. Ik wist eerst nieteens hoe ik het moest schrijven hahaha. Dus je zult me wel moeten helpen hoe ik dan e.e.a. moet doen enzo. Maar een afgesloten iets waar we lekker vrijuit kunnen kletsen en zo lijkt me wel wat, is ook makkelijker met mijn werk en zo. Dus Summeke, ik meld me aan!
Zo ga nu even lekker in een warm bad liggen.
Kom morgen verslag doen van mijn bezoek aan de gyn.
Liefs Ellen.