APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hoi meiden,

dank je wel voor de tips die ik tot nu toe al kreeg. Ik heb vele vragen en merk dat anderen dit ook hebben.

Summeke, ik heb in de gemeente Veghel gewoond, in één van de buitendorpen. Ik heb in Veghel op het voortgezet onderwijs gezeten.
Als ik het goed begrijp zijn jij en je man/ vriend, ook nog volop aan het proberen zwanger te worden?
Je bent nu terug van een vakantie, heb je daar ook rekening gehouden met bepaalde dingen, zoals bijvoorbeeld het eten?
Ik ga namelijk zelf binnenkort op vakantie naar het buitenland, en ik weet nog niet of ik mijn thermometer meeneem.

Nou ik sluit even eerder af als gepland, er loopt een kamaraat binnen, en die mag natuurlijk van niets weten.

groetjes Druifje6

Hoi Dames,

Zo, vandaag een drukke dag op het werk gehad. Maar wel fijn, kon ik mijn gedachten tenminste wat verzetten. Ben namelijk best benieuwd (lees: nieusgierig) maar ook heel zenuwachtig voor morgen. Niet voor de uitslag hoor, ik ga ervan uit dat dat helemaal goed is. Maar voor hoe nu verder. Wanneer zal ik mijn eerste IUI poging hebben???? Ik heb nu echt zoiets van: alle onderzoeken zijn geweest (niet dat dat er heel veel waren, maar toch, ze waren wel ingrijpend zal ik maar zeggen) dus nu kan het echt beginnen. Snappen jullie wat ik bedoel?
Verder moet ik bekennen dat ik de tel even helemaal kwijt ben. Heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb, had of kan verwachten. Ja, ergens tussen afgelopen weekend en volgende week een keer geloof ik. Maar andere maanden was ik daar veel meer mee bezig met de ovutesten en temperaturen en zo. Dat heb ik nu niet en omdat vorige maand mijn ei ineens ook 5 dagen eerder sprong, zou ik niet weten wanneer hij nu komt. Misschien dat ik morgen wel een echo krijg en dan zie ik wel of hij er nog zit of niet.

Druifje: Wat bijzonder dat jij de spuiten bij je vriendin hebt gezet toen zij met IUI bezig was! Ik hoef gelukkig (vooralsnog) geen hormonen te slikken/spuiten. Ik krijg alleen een hormoonspuit om mijn eisprong op een gezette tijd plaats te laten vinden.
Marina: die temp verhoging kan heel goed van de verkoudheid komen. je bent dat toch wat grieperig en dat heeft ook verhoging tot gevolg. maak je niet druk meid en heel veel succes morgen bij de gyn! laat je weten hoe het was?
B_M: oooh wat gaaf meid, de eerste afspraak bij de vk gehad! Je hebt helemaal gelijk dat dat het toch echter maakt! weet je al wanneer je een echo hebt?
Nicole: He wat fijn dat de echo vandaag zo goed en mooi was! Helemaal top meid! Groot gelijk dat je ff lekker hebt zitten janken! En fijn dat je toch al zover bent als je dacht. Oh, en wat betreft dat afvallen. Ik heb een vetvrij en suikerarm dieet gevolgd. Helemaal onder begeleiding. Heel zwaar, maar wel heel effectief en met blijvend resultaat. Meer info kun je vinden op:www.totalbodybalance.nl Begin dit jaar ben ik ook nog gestopt met roken en zelfs toen ben ik bijna niet aangekomen.
Misspiggy: Fijn dat de studeerkamer helemaal opgeruimd is! Nu kun je lekker verf en zo uit gaan zoeken, ook altijd leuk! En wat fijn dat jullie zo'n gave wandelwagen hebben gekocht! Kan me helemaal voorstellen dat max zich al echt de grote broer voelt zo! Oh ja, en mijn verkoudheid is gelukkig al weer bijna over hoor. het viel me gewoon op dat de afgelopen weken de een na de ander hier melde ziek of verkouden te zijn.....hahahaha.
Amber: he he, dat werd wel eens tijd, zwangere muts, dat je eindelijk een buik krijgt! Wat gaaf. kan me echt voorstellen dat je helemaal blij bent want het is toch heel leuk als men ziet dat je zwanger bent. Geniet ervan!
Summeke: oooh, ik zou je heel graag een dikke knuffel willen geven. doe het maar even zo: . Wat heb ik je gemist zeg!!! Ben echt heel blij dat je er weer bent hahaha! En fijn om te lezen dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad en dat jullie echt genoten hebben. Fijn ook dat jullie zo goed hebben kunnen praten samen. Tja tuurlijk is het hartstikke vervelend dat jullie niet helemaal op 1 lijn zitten wat betreft de mm. Je hebt zijn steun toch echt heel hard nodig meid! En wat betreft dat onderzoek van zijn zaad, laat hem gewoon even aan het idee wennen en misschien dat hij dan zelf ook inziet dat dit het enige onderzoek is wat hij moet "ondergaan" terwijl jij de rest moet "verduren". Hopelijk komen jullie er samen uit en zitten jullie snel op 1 lijn!
Oh, en wat betreft die hyves pagina. Dat lijkt me wel wat, ik ben alleen helemaal niet bekend met hyves. Ik wist eerst nieteens hoe ik het moest schrijven hahaha. Dus je zult me wel moeten helpen hoe ik dan e.e.a. moet doen enzo. Maar een afgesloten  iets waar we lekker vrijuit kunnen kletsen en zo  lijkt me wel wat, is ook makkelijker met mijn werk en zo. Dus Summeke, ik meld me aan!

Zo ga nu even lekker in een warm bad liggen.
Kom morgen verslag doen van mijn bezoek aan de gyn.

Liefs Ellen.

@ellenan
Hey wijffie!! Heb jou ook gemist hoor!! en had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn!! dikke . Als er meerdere mensen zijn die zo'n hyve pagina wel zien zitten dan zal ik hem aanmaken en je dan wel wegwijs maken hoor!! wil eerst ff weten wat anderen er van vinden.

@druifje
Nee hoor ik heb nergens rekening mee gehouden op vakantie. Ik wist dat ik mijn eisprong zo rond de 16e dag had en heb daarna alleen wat minder alkohol gedronken..maar het ook niet helemaal   laten staan. Zoals mijn gyn ook zei: gewoon je ding doen en mocht het in de toekomst nodig zijn dat je sommige dingen laat staan dan hoor je dat wel. Kijk roken is zo ie zo slecht en ja ik ga er alles aan doen als ik zwanger ben om te stoppen...maar nu met mijn nieuwe baan etc..zal het mij meer stress geven als ik nu zou stoppen. Ik ben een levensgenieter en geniet van een mixie zo op zijn tijd. (drink er net nog eentje met vriendlief op het einde van de vakantie) maar het is hoe je er persoonlijk tegenover staat hoor!!

Ik ga zo lekker in bed tv kijken. Drukke dag met al  die was wegwerken en mijn zus en zwanger en neefje op bezoek....wel gezellig...we hebben eten besteld en oowwww mijn neefje is zo lief!!! heb hem echt gemist!!

euhm....ben toch niet in bed gaan liggen ....
Heb toch de hyves pagina al aangemaakt ..... kon het niet laten...vind het zelf gewoon een erg leuk idee en ik hoop meerdere.

dus.... wil je lid worden doe dan het volgende:
1)
Om lid te worden van de Hyves zal je eerst een eigen hyve aan moeten maken. (www.hyves.nl) (Tip: wil je alleen de hyve aanmaken zodat je op onze hyves kan? vul dan niet je echte gegevens in. Dan ben je ook niet te vinden voor anderen. maak ook je hyve niet toegankelijk voor anderen door hem af te schermen. (als je niet weet hoe dat moet laat het me dan maar ff weten)
2)
Ga naar www.wijwetenwaarom.hyves.nl en klik op de linkerkolom op lid worden. Schrijf in je je aanmeld bericht je forum naam (en desnoods een heel verhaal, het maakt niet uit ik lees het toch wel hahaha)
3)
euh..er is eigenlijk geen stap 3....ja lekker rustig rondkijken....ik heb er al een aantal berichten neergezet en een foto van mezelf .. owja ben ook uit de kast gekomen daar hahaha

groetjes

owja...volgens mij krijg je als je aanmeld een bericht dat je toestemming van de almachtige beheerder van de hyve moet krijgen voordat je kan reageren.....

denk dat jullie begrijpen dat dit een benaming is van hyve en niet een zelfgekozen naam hahahaha

Hey meiden,

Summeke ik heb me per ongeluk 3 x aangemeld met mixje08 dan weet je het vast.

verder ben ik niet veel geweest, de advocaat heeft me invalide genoemd in het gesprek en het heeft me toch even hard gepakt, ik bedoel ik weet dat ik niet alles meer kan maar zo heb ik nooit over mezelf gedacht. Nou ja de uwv arts heeft gebeld en we hebben afgesproken dat we nog een revalidatie gaan proberen, hij neemt contact met hun op en zij met mij. Afwachten maar en donderdag weer spuiten nou ja voor een goed doel.
O ja een van mijn zwangere vriendinnetjes heeft maandag eindelijk haar zoontje gekregen, Rayan (2 weken overtijd), ik belde gister met andere zwangere vriendinnetje en die had niet geslapen en oefenweeen gehad dus die zal ook niet lang meer wachten! Vanmiddag even kadotje voor Rayan kopen en dan naar de gyn, ik ben zo benieuwd, o ja die temperatuurstijging komt denk ik niet van de verkoudheid want die heeft al met al 1 dag geduurd, gister temp naar 36,4 dus ik denk we gaan eindelijk normaal doen maar vanochtend weer 36,9??? Zwanger ben ik ook niet want ik ben ongesteld geweest dus ik weet het echt niet, ben wel blij dat ik het nu al een paar maanden bijhoud zodat ik nu iets heb om te laten zien.

Ellenan, veel succes, ik duim voor je, hoe laat moet je, als het voor half drie is kan ik nog een kaarsje aansteken anders ben ik weg, half vijf zijn wij aan de beurt! Ik hoop dat je deze maand nog kan beginnen!

o ja en leuke foto's ik weet niet meer of ik dat al gezegd had.

Summeke, heel lastig dat je mannetje niet zo mee wil de medische molen in maar met wat tijd zal dat denk ik wel komen, immers zo veel moeite hoeft hij nou ook weer niet te doen (mijn mening) maar het is wel een drempel waar je over moet, ik hoop dat ie er vlug overheen stapt!

ik had het er laatst met christian over als ik weer zwanger ben of we dan zullen testen (nekplooimeting enzo) waren we in het begin wel van plan maar nu zei hij dat hij dat eerst aan de gyn wil vragen of dat kwaad kan enzo maar volgens mij niet maar hij zei nog nu het zo moeilijk gaat wil ik niks doen dat het mogelijk weer fout kan gaan, vond ik wel weer lief van hem en ik zal je eerlijk zeggen ik weet niet meer hoe ik tegenover dat testen sta ik wil nu gewoon zo graag een kindje ja als ie echt heel gehandicapt is wordt dat lastig zeker met mij nu maar die kans is niet erg groot toch? Nou ja we zien vanmiddag wel

Terug
Bovenaan