APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

@almachtige beheerder (summeke), ik heb me ook aangemeld hoor. Was al lid van hyves. Mijn echte naam is Jessica, maar dat had je hier ook al kunnen lezen. Dus ik hoop dat ik snel door de ballotage commissie kom (schrijf je dat zo???), hahaha
He vervelend voor je dat je mannetje nog even een beetje moeite heeft met het wennen aan het hele idee van de mm. Tis voor mannen ook niet gemakkelijk, ik merkte het eigenlijk ook aan de mijne. heel flauw eigenlijk, ze hoeven er zelf bijna niets voor te doen, in jou geval hoeft hij in het ergste geval alleen even zijn kwakkie in te leveren. En wij moeten al die andere dingen al doen. Misschien is hij bang dat het aan zijn zaad ligt en voelt hij zich gekrenkt ofzo?? En al was dat zo, nou en, jullie houden toch van elkaar!! Hij hoeft toch verder geen enge of pijnlijke onderzoeken te laten doen. Ik hoop voor je dat hij inderdaad snel over die spreekwoordelijke drempel heen stapt....
Even iets heeeeel onsmakelijks zo op de vroege ochtend. Ik weet niet of je nog niet zo lang geleden naar de gooise vrouwen hebt gekeken. Ik weet de namen niet hoor, ik kijk niet zo heel vaak. Maar die vrouw die linda de mol speelt, wilde ook weten of haar man vruchtbaar zaad had. Ze had hem op de terugweg naar huis over de telefoon in de auto al op zitten hitsen, eenmaal thuis was hij niet meer te houden... ze heeft hem even (tja hoe zal ik dat zeggen......) gepijpt (sorry!) en is met zijn kwakkie in haar mond naar de badkamer gerend. Heeft dit in een potje afgeleverd en voila!! Zo kan het ook, hahahaha. Neeeee hoor meid ik maak maar een grapje, je krijgt een dikke knuffel van mij en ik ben ook blij dat je weer terug bent van vakantie.
@Marina.. wat een sukkel dat die vent je echt gehandicapt noemt zeg, zeker als je dat zelf niet zo voelt. Je hebt misschien een kleine beperking, maar gehandicapt. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje hard aankwam. Oh ja dat van die nekplooimeting is niets anders dan een echo. Het kan echt geen kwaad!! Je moet dan ook van te voren bloed laten prikken (gewoon in je arm, hahahaha). Wij hebben het ook laten doen. Je moet alleen al wel weten wat je met die uitslag gaat doen, he, want het kan goed zijn maar ook mis natuurlijk. En wat doe je dan?? En ook zo'n onderzoek is niet 100% zeker. Het is namelijk een kansberekening.
@Ellenan... ja goed he van die buik, nou hij is niet meer te houden hoor, hij zit me nu al in de weg, hahaha. Tis explosief in 1 week. Lekker handig, kan ik er niet aan wennen. Ze zullen wel zeggen op mijn werk, huh ben je zwanger??? Ja al bijna 5 maanden, dat gelooft toch niemand, als je vorige week nog amper wat zag.
Veel suc-6 vandaag bij de gyn, laat je nog wat weten.

Nou meiden ik hou het kort voor vandaag, straks komt mijn mammie op visite. Mijn ouders wonen niet in de buurt. Ongeveer 175 km hiervandaan. Ze komt even gedag zeggen, ze gaan namelijk aankomend weekend voor ruim 4-5 weken naar Spanje. Geluksbal!!

tot snel weer, dikke kus van deze dikkerd....

@Summeke... wat een leuk meid ben je zeg, heb even op je profielfoto gekeken. Via onze site natuurlijk (en dan bedoel ik niet die smily, hahaha) Gewoon via je naam.
Ik vind het een super idee van je, heb er nu al zin in!

goedemorgen allemaal

o wat heb ik toch heerlijk geslapen in mijn eigen bedje :)

@marina
hahaha...3x? je hebt je wel 4x aangemeld hahah...heb je toegevoegd
ja het zal inderdaad wel even slikken zijn als je moet accepteren dat je niet alles meer kan...invalide...je behoort gelijk tot een hokje vind ik....ik vind dat ze juist moeten kijken naar dat wat een persoon wel kan ipv wat iemand allemaal niet meer kan. Laat jezelf ook geen stempel aanpraten hoor marina!

@amber
je bent toegevoegd :) ja grappig he....almachtige haha..nicole had zich toegevoegd en toen kwam ik erachter...ze hebben een beetje last van grootheidswaanzin denk bij hyve :)...op de hyve zelf kan je al lezen dat ik op zoek ben naar een tweede almachtige hahaha
Natuurlijk speelt ook de trots van mijn vriendlief mee....het is namelijk zo (ben ik gelukkig nu achter) ... het heeft bij ons nogal een tijdje gespeeld kinderen of niet....ik heb toen mijn vriend gezegd dat als hij geen kinderen wil...ik dat moet accepteren...maar dat ik dan geen toekomst voor ons zag. Hij had in zijn hoofd geprent blijjkbaar dus ook als hij onvruchtbaar zou zijn. En dit is absoluut niet het geval!! Mijn vriend vond het nogal moeilijk een beslissing te maken met zijn onzekerheid..... hij is nu wel gerust gesteld...maar ja vind het gewoon eng en nog niet nodig om zijn zaad in te leveren.....maar mijn vriend kennende...zal hij uiteindelijki wel bijdraaien...het duurt alleen ff :)

hahah ja dat voorval in gooise vrouwen (zelf niet gezien) ...maar dat is toch echt niet zo goed hoor volgens mij. Er zijn een aantal hygienische voorschriften aan verbonden en ik denk dat het niet de bedoeling is dat je speeksel erin meekomt hahahah maar ik zou het kunnen navragen bij de gyn hahahah

Leuk dat je mijn hyve heb bekeken....wil hem van de week een beetje leuker maken...vind hem nu te donker ...vond het eerst wel mooi....maar nu niet meer :)

ik ga eten en dan naar mijn zus...ik ga samen met mijn neefje in bad :)

Hey meiden,

pff ben ik me even zenuwachtig voor vanmiddag (ik weet het slaat nergens op) ik vergeet gewoon alles wat ik moet doen, maar even een lijstje maken.

en o ja gehandicapt vind ik ook weer zo'n zwaar woord maar de advocaat gaat zorgen dat ik een gesprek krijg met een arbeidsdeskundige zodat we uit kunnen pluizen wat ik wel en niet kan doen en of ik nog een opleiding kan volgen.

en die revalidatie zal ik dan wel december of volgend jaar mee beginnen, hoop dat het dan verbeterd, het is echt niet dat ik alleen maar denk aan wat ik niet meer kan hoor! Ik loop alleen bij werkelijk alles tegen beperkingen aan, kan niet meer fietsen of auto rijden, als ik kook kan ik geen pannekoeken bakken of veel roeren, is te zwaar, als ik koekjes bak krijg ik verschrikkelijk last, bed verschonen is een nachtmerrie, strijken gaat 6 dingen per keer enz. nou genoeg geklaagd ik gok er bij mij op dat het de volgende ronde lukt dus dan zijn we eind juli uitgeteld en dan heeft christian gelukkig ook zomerstop van zijn cursus. Ik heb gewoon zo'n gevoel hoor of het zit tussen mijn oren nou ja weer genoeg gezeverd. ga eens opschrijven wat ik moet doen en dan kadotje kopen voor Rayan.

o ja ik vind het een leuke site, zal vanavond of morgen reageren.

en euh de datum van Nicole was verzet naar 11 mei, toch?

Amber, super dat je buik er nu is, moet je nu wel gaan winkelen?

Zo, het is eindelijk stil boven. Zoonlief ligt sinds 12.15 op ben en heeft volgens mij zijn hele bed verbouwd. Via de babyfoon hoor ik hem nu zelfs snurken. Ik zal dalijk eens gaan kijken in welk standje hij in slaap is gevallen.
Nou, hier is het barslecht weer. Gisteren heel de dag geregend en vandaag denk ik dat dat ook gaat gebeuren. Vanmorgen in de regen een kraamcadeautje wezen kopen. Een collega van mij is maandag bevallen van een dochtertje, Merel. Ik ben gisteren al even wezen blieken, wat een mooi klein prulletje!
Als zoonlief dalijk weer ontwaakt uit zijn middagslaapje, gaan we lekker naar de kapper om zijn lange lokken te laten kortwieken. Ben benieuwd of de kapper dit keer wel de schaar mag gebruiken ofdat het toch weer de tondeuse gaat worden.

@amber: een buikje kan inderdaad zomaar ineens komen. Nu wordt het dus wel tijd om te gaan shoppen. Leuk hoor! Ik merk dat ik zelf nu veel meer koop dan bij mijn eerste zwangerschap en manlief wordt daar niet altijd even vrolijk van.... Oh, en veel succes morgen met de 20-weken echo!

@summeke: fijn dat je zo hebt genoten van je vakantie. Het mooie weer zul je wel snel weer vergeten zijn. Jammer dat je vriend anders denkt over de MM dan jij, tenslotte zullen jullie het toch samen moeten doen. Misschien is hij ook wel bang om te horen dat zijn zaad misschien geen goede kwaliteit heeft en vindt hij dit nu nog te confronterend. Het lijkt me inderdaad goed om het nu even te laten rusten. En wie weet heeft je vriend wel gelijk wat betreft het raakschieten! Even nog over Hyves, ik ben er helemaal niet in thuis. Ik probeer wel eens om mensen te bekijken op Hyves, maar ik heb zelf een pagina, daar ben ik veel te laks voor. Maar ik wil me graag aanmelden en ga het dalijk proberen.

@nicole: is dat zo dat je werkgever je vrij moet geven voor CB? Ik zal dalijk eens kijken of ik de CAO op internet kan vinden. Maar afgezien daarvan is de relatie met mijn leidinggevende op dit moment niet zo denderend. Volgende week hebben we samen gesprek met een onafhankelijke coach erbij. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Wat fijn dat je een mooie echo had! Ik moest toen ook even een traantje wegpinken. Het blijft zo mooi en bijzonder!

@ellenan: vandaag voor jou een hele spannende dag. Ben zo benieuwd hoe de uitslag was.

@marinax: sommige mensen zijn echt botte boeren! Hopelijk trek je je de uitspraak van je advocaat niet teveel aan. Veel succes vanmiddag bij de gyn!

Nou, nog even lekker genieten van de rust. Dalijk met zoonlief naar de kapper en nog even het dorp in. En vanavond helaas geen bankhangen voor mij, ik ga naar de ouderavond van het kinderdagverblijf......

@summeke: ik heb me ook per ongeluk 2x aangemeld bij de hyvessite. Mijn nickname is han266. MissPiggy78 was nl. al in gebruik???

Zo..heb toch maar besloten nog even te genieten van mijn laatste vakantiedag.
Ben net met mijn neefje in bad geweest :) hij heeft er een mooi waterballet van gemaakt hahaha

@marina
Je bedoelt in het zwanger en uitgeteld lijstje op hyve? euhm..zal het ff nakijken...moet toch nog hier en daar dingen aanpassen.

@misspiggy
Heb je toegevoegd...ahhahahah je bent niet de enige hoor die zich 3 of 4 x aanmeld hahaha

Terug
Bovenaan