APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Dag dames,

Ik kan helaas niet uitgebreid reageren, want ik sta alleen in de winkel en kan elk moment de winkel in moeten sprinten. Zit nu namelijk in het magazijn, heb zojuist even tussendoor een paar klantjes geholpen. Ik verveel me kapot want het is helemaal niet druk, dus gaat de tijd erg langzaam en ik moet nog wel tot 18.00 uur werken.

Summeke, ik kan nog niet op die hyve's pagina, heb zojuist even snel gekeken.
Misspiggy, kijk inderdaad maar eens in het cao boekje, of vraag het anders eens aan elleann, volgens mij zit zij toch op pz.

Groetjes Nicole

mmm nicole..dat is raar want je bent wel al toegevoegd....
iedereen die zich aangemeld heeft is al toegevoegd.....

(ik heb dit zelf ook al een keer gehad...iemand had mij geaccepteerd maar ik kon zijn profiel niet zien..opeens weer wel...maar geen idee waar het aan gelegen heeft..

ik ga ff kijken..
kunnen er nog meer niet op?

Ik ben erachter dat de hyve zelf niet op je eigen hyve komt te staan ....
als je via home (linksboven) klikt en dan naar beneden scrrollt..dan staat ie er wel....denk omdat ik er een prive hyve van gemaakt heb en geen publieke hyve :)

het is maar dat jullie het weten :)

Hee dames,

Hier een hele vrolijke en blije dame! De uitslag was helemaal goed en we beginnen meteen met IUI! Ja, jullie lezen het goed! Ik heb echt een heel pakket meegekregen.
Zal even vertellen: Het is eigenlijk niet duidelijk of ik mijn eisprong al gehad heb of nog niet. Maar goed, we gaan er even vanuit van niet. Ik heb een heel pakket ovulatietesten meegekregen (van clearblue). die moet ik nu gaan gebruiken. Op het moment dat de test positief is, moet de dag daarna mijn mannetje 's ochtends vroeg zijn zaad inleveren. Op die zelfde dag, een aantal uren nadat het zaad in ingeleverd, vindt de inseminatie plaats. OOOOH vindt het zo ontzettend spannend! Nu gaat het echt gebeuren! Net natuurlijk meteen een test gedaan, maar nog niets. Nu is het zo hopen dat ik mijn ei nog niet heb gehad! Wel fijn dat ik die ovutesten van het ziekenhuis krijg, dan worden ze door de verzekering vergoed! En in het pakket zit ook het potje en zo voor het zaad van mijn man. Hahahaha, hij zei al: het is niet echt een leuk pretpakket, hahahaha!
Jeetje zeg, kan nog bijna niet bevatten dat het nu ineens zo snel gaat. misschien heb binnen een week al mijn eerste poging! Ach, misschien ook niet en dan gaan we volgende maand gewoon vrolijk verder.

Summeke: Gaaf dat je de hyves pagina al hebt aangemaakt. Ik ga dadelijk proberen of het me lukt om me aan te melden. moet dus eerst een eigen pagina aanmaken. mmm, als het niet lukt meld ik me wel. Maar, is het dan de bedoeling dat we daar gaan kletsen, of blijven we hier ook kletsen??
En wat fijn dat je lekker hebt genoten van je vakantie en nu lekker weer met je neefje knuffelen! Heerlijk he!

Marina: Gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin! En heel veel succes vanmiddag in het ziekenhuis. Laat je snel weten hoe het was! En wat betreft die advocaat. Tja, dat is nu eenmaal het "officiele taaltje" maar laat je niet gek maken meid! zoals Summeke ook al zei: laat je niets aanpraten en laat je niet in een hoekje drukken met een grote stempel erop! Je moet uitgaan van het positieve, wat je nog wel allemaal kunt!

Amber: Gatver, wat een vies verhaal van die gooise vrouwen. Ik kijk die serie nooit, maar werdt wel een beetje onpasselijk toen ik je verhaal las. En idd, dat zaad kan dan niet meer getest worden. Door het speeksel is het als het ware verdund. dus tja, dat gaat helaas niet op. Hee, en je bent dus echt in een keer heel erg zwanger! Wat gaaf zeg. Ik had je vorige week toch verteld dat dat zou kunnen komen! Nou, zo zie je maar weer. Ben wel heel benieuwd. Kun je een foto op onze hyves pagina plaatsen? (als ik dan nog erop kom en zo, komt het helemaal goed hahahaha) Oh ja en voordat ik het helemaal ga vergeten: HEEL VEEL PLEZIER EN SUCCES MORGEN!!!!!!

Misspiggy: hahaha, ja als die kleine bengels geen zin hebben om te gaan slapen..... ik heb dat bij mijn neefje ook eens gehad, alleen had hij heel zijn klerenkast leeggehaald en was daarna met dekbed en al zelf in de kast gaan zitten. Oh, en wat betreft het vrijkrijgen voor het cb: Dat is idd helemaal afhankelijk van wat in de cao staat. Ik heb er persoonlijk nog niet eerder van gehoord. Wel als je bijvoorbeeld zelf naar de dokter of tandarts moet, maar er zijn zelfs CAO's waarin dat zelfs in eigen tijd moet. Als je kind naar de dokter of ziekenhuis moet of zo, kun je zorgverlof krijgen. maar ook dat staat in de cao geregeld in hoeverre je dat doorbetaald krijgt (vaak is dat een gedeelte eigentijd en een gedeelte doorbetaald). Ik ken zo geen cao waarin iets staat geregeld voor het cb. Vaak wordt ook gezegd dat je natuurlijk alles zoveel mogelijk in eigentijd moet proberen te plannen. En zeker bij parttimers geldt dat. Maar een ziekenhuis bezoek kun je vaak niet plannen naar jou agenda, vandaar dergelijke regelingen. Kijk je cao er maar eens op na, maar ik verwacht niet dat je er vrij voor krijgt.

Nicole: En hoe reageerde je schoonvader op het nieuws van de zwangerschap??

Zo, nu ga ik een poging doen om me aan te melden op hyves!

Liefs Ellen.

???????????????????
Ik heb me aangemeld bij hyves, dat is gelukt.
toen ging ik naar wij weten waarom-club en drukte op Lid worden.
Ik hoefde niets in te vullen ofzo, kreeg meteen het bericht dat ik moet wachten op toestemming van de almachtige beheerder. Heb ik het nu goed gedaan?????

Summeke, geef me snel antwoord en toestemming. ik wil kijken!!!!!

ellenan ik heb je  geaccepteerd!!

(ga ik nu ff je verhaal lezen)

O ellenan wat fijn dat jullie gelijk kunnen beginnen!!!!
 Ik hoop dat je je ei nog niet gehad heb en gelijk de eerste keer aanteld!!!

(op de hyves kunnen we ook kletsen ja...maar me moeten maar ff zien hoe het loopt :))

Mocht het je niet lukken om op de hyve te komen? maar zie je wel een foto van mij? ga dan naar mijn hyve en en nodig mij uit.
Ellenan heeft dit net gedaan en ik zie in haar hyve dat "onze hyve" nu wel bij haar profiel staat.

Zit denk ook een logica in.....het is een prive hyve die ik aangemaakt heb en ik dat je dan eerst vrienden met mij moet worden om er ook op te komen?

Weet veel van hyve maar ook niet alles :) hoop dat iedereen erop komt

Terug
Bovenaan