APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

He Summeke,
Bedankt voor je knuffel en lieve woorden!

Het is me gelukt hoor! ik zit erop (of erin, wat is het eigenlijk???) Heb al wat berichtjes geplaats. Ga nu proberen foto's te plaatsen. OOh, ik vindt dit echt leuk. er gaat een wereld voor me open hahahaha!
Voor mij ben je echt een hyves-expert hahahaha! Tja, volgens mij is iedereen dat als je het gaat vergelijken met mij......

Hahahaha ... nou expert wil ik niet zeggen hahaha... maar ik heb in het begin zo lopen kloten met mijn eigen hyve dat ik alle help onderwerpen etc wel doorgelezen heb hahah

He bedankt Sum!
Moet zeggen: jou mannetje mag er wel wezen hahahaha!
En wat een schattig kindje, is dat je neefje?
Ik vindt dat hyves echt heel gaaf! Helemaal top dat je op dat idee bent gekomen.
Ik ga vanavond aan manlief vragen of hij een leuke foto van mij maakt dan kan ik die in mijn profiel zetten, die stomme man die nu bij mijn naam staat vindt ik maar raar.....

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt, 1 okt gyn
Druifje                             4e ronde           1e kindje             NOD 24 okt
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  15 okt
-->  dmv ovutesten kijken wanneer eisprong is en dan 1e IUI poging!!!!!

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 20 wk echo 02-10
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8, 20-weken echo 13-10 om 10.00
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9, 2e echo 29-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9

Ik wil niet lullig doen, maar wat doen we met diegene die al zo lang niets meer van zich hebben laten horen? Mariska0808 en Bloesem, jullie NOD staat nog steeds op september. Hoe is het met jullie? En hoe gaat het met Wensje, Juli2003, Meisjeb, Noompje en Tijgertje????

O SUMMEKE wat een goed idee......HYVES!

Ik wil alleen nog even voor de zekerheid vragen of de hyve dan niet op mijn eigen hyves komt want dan val ik door de mand! Mocht het niet zo zijn dan ga ik het misschien wel aandurven om via mijn eigen hyves aan te melden en dan ben ik natuurlijk niet meer anoniem.....

Fijn om toch weer elke keer te lezen dat het goed gaat met iedereen!

Dikke

even over hyves.... zolang iemand niet lid van ons  is maar bij jou op je hyves "wijwetenwaarom"-hyves ziet staan. Hierop klikt, dan zal er uiteindelijk alleen maar staan "wijwetenwaarom" hyves... je foto van je profiel erbij (onder vrienden). Maar de rest...krabbels, berichten en foto's zijn voor zover ik het kan beoordelen afgeschermd. Dat kan wel ingesteld worden trouwens.
Dus jullie kunnen met een gerust hart hyven hoor (zegt deze oude hyvert!!)
Maar pas op... weer een nw verslaving erbij!!
Misschien is het een idee om foto's, hele persoonlijke dingen enzo op hyves te doen en gewoon ook verder de kletsen op het forum.
x

klopt..
alle krabbels,berichten,foto's, blogs zijn afgeschermd.

of ik ook de vrienden kan afschermen (als jullie dat liever willen) dan zal ik dat ff na moeten kijken...

ga nu lekker eten!!

Terug
Bovenaan