APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hey meiden,

even vraagje van mij hoe krijg je wij weten waarom op je eigen hyves? lijkt me wel handig

dan de gyn nou we moeten afwachten zei ze omdat het twee keer is gelukt gaan ze geen onderzoeken doen, er is alleen op de schildklier geprikt daar kan ik over een week voor bellen, b12 is niet geprikt maar ik heb bij de etos vitamine b complex gekocht kan ik dat gewoon bij de etos zwanger worden slikken, staat op bij vegetarische voeding dus zal wel goed zijn dan. Templijsten is niet naar gevraagd maar ik houd het voor mezelf nu bij als ie inderdaad hoog blijft als je zwanger bent dan weet ik dat meteen en als het in mei nog niet is gelukt mogen we terug komen, anders dus met 6 weken bellen voor een echo, afwachten dan maar. Ik moet wel zeggen dat we het deze cyclus na de rd's elke dag geklust hebben zodat ik mijn ei zeker niet mis, sinds christian meer sport heeft hij er ook meer zin in nou afwachten dan maar

ellenan super dat jullie meteen al beginnen maar moet je de ovu test dan 's ochtends doen? Ik dacht dat je die 's middags moest doen maar maakt niet uit super dat jullie al mogen beginnen!

ik moet weer gaan we waren dvd aan het kijken toen er gebeld werd voor meneer dus we gaan weer verder

@marina
ja dat weet ik dus niet en vind ik ook raar...bij ellenan zie ik hem wel staan onder haar hyves...bij mij zelf niet...
ik kom erop door de link van de hyves gewoon in mijn favorieten te zetten...of via mijn eigen hyves linksboven op home te klikken en in het volgend scherm naar beneden te scrollen daar staat hij dan wel bij.....

ik heb dus eigenlijk nog geen idee hoe het kan! misschien een andere hyver die het wel weet??

ik ga naar bed...heb 4 ochtenddiensten voor de boeg (7 to 3) en morgen mijn alle eerste werkdag! ..spannend..

trusten meiden

hallo!!!!

ik wil even op het berichtje van allAn reageren

ik heb voor me zelf besloten om niet meer zo vaak op de forum aan wezig te zijn
ik maak me zelf alleen maak gek en onzeker hierdoor en de verhalen hoe erg ik ook met jullie mee leef maakt mij alleen maar bang.

dus bij deze neem ik afstand

sorry

suc6 er jullie alleen en veel geluk

Kom net terug van een dodelijk saaie ouderavond op het KDV. Ik ga meer uit betrokkenheid dan uit interesse. Ik voel me spontaan een slechte moeder.

De hyves-site ziet er helemaal geweldig uit, heb al gelijk wat berichtjes geplaatst. Ik zal proberen om binnenkort ook een foto te plaatsen.

@amber27:ik zie dat je in Cuijk woont. Toevallig Cuijk, Noord-Brabant? Een collegaatje van mij woont nl. ook in Cuijk...En volgens mij is dit niet zo'n groot dorp?

Nou, ik ga lekker pitten. Morgen kom ik terug om weer wat uitgebreider te reageren.

Hallo allemaal,

Ik vind het hyves een prima idee, maar hoe vraag je het aan? Je moet dan ook je e-mail aangeven, maar ons e-mail adres bevat onze eigen namen. Hoe pak ik dit het beste aan?

Hopelijk komen er binnenkort weer de klusdagen aan, mijn temperatuur gaat wat omhoog en is nu al regelmatiger als vorige maand. Ik ben al vanaf dag 10 ovulatie testen aan het doen. Mijn mannetje vind het geen probleem! Jammer alleen dat ik vandaag van half 2 tot 11 uur vanavond moet werken, vaak ligt hij dan al op de bank te slapen en ik ben moe van het werk. Maar ja, misschien hoeven we vanavond nog niet te presteren.

EllenAn, wat spannend nu, dat je mag beginnen met je IUI. Erg prettig dat je nog niet aan de hormonen hoeft, dit scheelt een hele hoop rare gevoelens. Ik heb eens een wisseling gehad van mijn anti-conceptie pil en daar sloegen mijn hele hormonen van op hol. Ik werd geheel gek van mezelf!

Mariska0808, ik ken je verder niet, maar hoe dan ook, laat je niet gek maken door anderen! Er zijn veel dingen in de wereld en dicht om je heen, waar je liever niet aan denkt! Wat een ander overkomt hoeft niet bij jou te overkomen, toch kun je een ander helpen of helpt het om zelf je gevoelens kwijt te raken.

In juni was ik over tijd, al 2 weken (ik wist nog niet dat ik een cyclus had van 42 dagen) we dachten echt: nu is het raak! Maar helaas... 1 dag voor we gingen testen, werd ik ongesteld. Verdriettig en wel kwam ik op forum tegen dat anderen dit ook zo hadden.  Dat geeft je  weer de kracht om door te gaan!  
Ik wil je daarmee zeggen, reflecteer de gebeurtenissen van een ander niet op jezelf, help waar nodig, maar ga vooral verder met je eigen leven!

Marina x, zou je niet bij een apotheek vragen wat je samen kunt gebruiken? Deze hebben goede informatie wat samen kan en wat niet. Ze kunnen ook aangeven wat schadelijk is voor je kind. Zover ik begrijp ben je vegetariër (of veganist), dit zou toch geen probleem moeten zijn voor een zwangerschap! Misschien kun je vervangende producten vinden op voedingswijzer.nl of zoiets?
Ben je trouwens al lang vegetariër, en hoe komt het dat je deze levenstijl hebt gekozen? En je schreef over een beperking, heb je een ongeluk gehad?

Zeg Amber, erg smerig verhaaltje (oh ho, wat jij niet kijkt zeg, krijg meteen een heel ander idee??!) Nee hoor!
Maar heb je ook wel eens spuiten en slikken gekeken, daar ging het over squirten, dan komt de man klaar in de mond van een vrouw en deze spuugt het op haar beurt weer over in de mond van een ander! Bah... het idee alleen al! Ik denk dat ik al lang ergens lag te kotsen! Maar ja, het kan dus nog smeriger!

Nou, ik zit al weer te lang achter de computer vastgeplakt, ik kan ook niet uitgelezen raken. Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen, en mee te mogen doen, erg gezellig!

Tot de volgende keer maar weer!

groetjes Druifje6

Hey druifje,
maar via hotmail of gmail een email aan en gebruik die voor hyve....

Eerste werkdag...veel indrukken..beetje moe ..morgen tot en met zondag van 7 tot 3 werken...dus wel ff pittig.

zal dus minder vaak hier zijn.

Mariska0808
begrijp je hoor meid.... wel fijn dat je het ons laat weten!!

Dag dames,

Nou zojuist even naar onze hyves pagina gekeken, lukte me deze keer.Scoonvader reageerde heel leuk op de komst van nog een kleinkind, het was wel een beetje dubbel want schoonmoeder is nog geen jaar dood. Vandaag ook aan mijn oma verteld, ze keek niet goed op de foto's mijn vader moest voorlezen wat er stond want oma die ging wel op haar gemak de foto's bekijken als wij weg waren haha, kreeg ze nog bijna ruzie met mijn vader omdat hij ze niet wou weg leggen. Vandaag ook nog even bij mijn moeder geweest, haar man gaat morgen voor een maand vakantie naar Australie mijn moeder wou niet mee want ze kan haar kleinkinderen niet missen. Sinds onze Rick er is zijn ze 1x 2 weken naar Gran Canaria geweest en na 2 dagen wou ze al naar huis, ze heeft de rest van de tijd niks anders gedaan als gehuild en ziek geweest van de heimwee. Ze hebben ook nog geprobeerd om eerder naar huis te komen maar dat lukte niet, je had er moeten zien toen we haar van het vliegveld gingen halen. Helemaal hysterisch, ze trok een slapende Rick uit de kinderwagen en knufelde hem zo dat de mensen om ons heen dachten dat dat haar eerste ontmoeting met haar kleinkind was haha.

Voor de rest voel ik me wel goed, heb ontzettende last van mijn borsten supergevoelig, en ben veel misselijk en ik eet me toch veel ik blijf gewoon eten mijn maag knort de hele tijd en ik voel me gewoon flauw.

Ellen: fijn voor je dat je al meteen mag beginnen met iui, hopen dat het meteen raak is.

Heb eigenlijk de rest van de berichtjes maar snel bekeken en zag dat het veel over hyves ging. Mocht ik iemand vergeten zijn excuses daarvoor, probeer van de week beter te reageren.

Groetjes Nicole

Ha Ladies,

Hier ben ik ook weer eens. Eigenlijk veel te laat, maar ach, ik heb morgenmiddag toch vrij ;-)

Jessica: hoe was de echo??? Bij mij was het super, maar daarover onderaan het bericht meer :) En wat een ontzettend lief prinsesje die dochter van je. Oh, hopelijk wordt ons prinsesje of prinsje net zo schattig!! Voel je je wel alweer wat beter?

Nicole: dus jij slaapt ook zo slecht, balen is dat he! Hopelijk kun je van het weekend weer wat uurtjes maken en kun je lekker bijslapen. Jij hebt dus ook alweer een echo gehad?? Blijft leuk he! 11 mei uitgeteld, dat is een leuke tijd (ik namelijk de 3de). Spannend!!! En als je dan zo’n echo ziet, dan blijft het toch een wondertje he!

Annemiek: heej meis, weer helemaal hersteld. Valt ook niet mee zo’n ingreep. Vind je het snel gaan?? Ik nog helemaal niet zo. Maar dat komt natuurlijk omdat er iedere dag maar 1 dag bij komt (haha, logisch) en dat tel ik iedere dag wel 1000x. Maar goed, ik kan me voorstellen dat het vanaf nu een heel stuk sneller gaat: er moet vanalles gergeld worden! Maar wel leuk allemaal hoor. Hopelijk mag je het zelf snel meemaken! En wat leuk om nu het gezicht achter EllenAn te zien. Mocht ik binnenkort hier in Venlo opgepakt worden, dan hou ik je in de gaten ;-) haha En voor jou drukke dagen nu? Wellicht heb je het nu net achter de rug (wat klinkt dat negatief, zowas het niet bedoeld). Ik ga voor je duimen!! En jullie mogen met IUI beginnen, super! Nou, toi toi toi en wat glitters ****** ********* ********* maak er wat van!

Misspiggy: al geslaagd voor de kamer, wat leuk! Wij weten ook al wat we willen en gaan het in november bestellen, met de oma’s er bij. Leuk hoor, al dat gewinkel. Ik werk in de binnenstad en loop regelmatig de prenatal binnen! Helaas hebben we maar een kleintje! Oh ja, en de oliebol was heerlijk!

Druifje: welkom!!!

Summeke: Welkom thuis! Heerlijk uitgerust neem ik aan. Lekker hoor. Hopelijk heeft je mannetje gelijk en heeft hij tijdens de vakantie raak geschoten. Ik duim voor jullie! Wel jammer dat je ons geen zon hebt meegebracht, haha! K heb me trouwens aangemeld voor de hyves (wel 6 keer volgens mij, sorry) maar kan nergens mijn forum-naam invullen. Hopelijk herken je me! Kan ik ook komen neuzen! Ik ben Martine, maar dat lijkt me duidelijk, haha.

Ik ben bij eergisteren met reageren of zo, maar kan echt niet meer. Heb nog geprobeerd alleen de stukjes te lezen die aan iedereen gericht zijn om toch alles mee te krijgen maar mijn ogen vallen echt dicht. Snel even een update van mezelf (daar was ik al mee begonnen met typen voordat ik ben gaan reageren, zet het alleen altijd onderaan, haha) en dan naar bedje.

Ik ben vandaag weer bij de verloskundige geweest en we hebben Inimini weer uitgebreid mogen bewonderen. Terwijl ik vooral op zoek was naar de hartslag (had zoveel enge verhalen gehoord) heeft Bart Inimini rare sprongen zien maken in mijn buik. Uiteindelijk hebben we ook het hartje weer zien kloppen en dus kan onze dag niet meer kapot. De datum blijft op 3 mei staan, dus vandaag ben ik 9wk en 4 dgn. EN, ik ben er nog steeds super aan! Inmiddels val ik wel al tegen half negen in slaap op de bank als ik de kans krijg. En mijn eten zakt niet zo goed na de warme maaltijd. Maar ik mag dus niet klagen. De verloskundige vertelde overigens ook dat mijn ‘dikke’ buik inderdaad van de darmen komt. De echte buik, waar ik zo op hoop, kan nog zeker een week of 8 op zich laten wachten. Wel jammer hoor, haha.

Zo, nu ga ik echt mijn bedje in!
Ladies, een dikke knuffel van mij, en weltruste!
Kusss en tot snel
(Hopelijk oo op hyves ;-) haha, als ik wordt goedgekeurd door de beheerder natuurlijk, haha))

Terug
Bovenaan