APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hee dames,

Gisteren heb ik echt een ontzettende drukke dag op het werk gehad. toen ik thuis kwam had ik gigantische hoofdpijn, dus lekker in bad en daarna op tijd naar bed gegaan. nu voel ik me als herboren hahahaha!
De ovutesten zijn nog steeds niet positief. Vanochtend heb ik een keertje getemperatuurd. gewoon om te kijken of mijn temp al hoog was en ik misschien mijn ei al gehad had. maar mijn temp was nog laag. nu kan het natuurlijk zijn dat ik woensdag mijn eisprong heb gehad en dat mijn temp dan morgen pas omhoog gaat (duurt bij mij altijd een dag of 2), maar we wachten het wel af. Vindt het wel spannend nu. merk ook aan Mark dat hij er opeens ook heel anders mee bezig is en het ook echt spannend vindt.

Marina: Je bent bij de gyn geweest. Wat vindt je ervan? Ik bedoel: ben je opgelucht of valt het je tegen dat ze (nog) niets doen? In ieder geval wel fijn dat je, als je zwanger bent, al met 6 weken een echo krijgt!

Amber: He meid, hoe was de echo????? Ik ben echt heeeeel benieuwd. Kun je op onze hyves pagina niet verklappen wat het gaat worden?? hahahahaha, ben helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor.....

Lentekriebels: Wat gaaf dat de echo goed was en dat jullie iniminie hebben kunnen rondspringen. misschien wordt het wel een atleet hahahaha! En al lekker aan het shoppen voor de kleine, oooh wat lijkt me dat leuk! En van die buik: dat kan dan wel zo zijn dat het je darmen zijn, maar hij is gewoon dikker aan het worden en dat is toch wat telt! ene, wat ben je van plan omdat je zegt dat als je opgepakt wordt je op mij zal letten???? hahahahaha, kijk maar uit want zoveel invloed heb ik ook weer niet hoor!

Nicole: Wat leuk de reactie van je oma, dat ze het eerst niet door had hahahaha! En hoe gaat het verder met je? Nog last van kwaaltjes gehad?

Druifje: Ik vindt het ook heel gezellig dat je met ons meekletst!!!!

mariska0808: Ik bedoelde dat berichtje helemaal niet verkeerd hoor! Ik was gewoon heel erg benieuwd hoe het met je ging en hoe het met je nod staat, vandaar mijn berichtje. No hard feelings meid!!! En ik kan me voorstellen dat je even wat afstand wilt nemen. ik heb dat in het begin ook gehad, dat ik er voor mijn gevoel door het forum te veel mee bezig was. ik merkte alleen dat dat niet veranderde door afstand te nemen. hopelijk is het voor jou anders. en laat je idd niets aanpraten door alle verschillende verhalen meid! Dat is absoluut niet onze bedoeling!

Summeke: En hoe is je eerste werkdag bevallen in je nieuwe baan? Lijkt me wel heftig. ik vidnt het na de vakantie altijd al zo moeilijk om weer te beginnen en dan ook nog in een nieuwe baan. Ik ben benieuwd!

Zo, nu ga ik nog even op onze hyves pagina kijken.

Liefs Ellen.

Hoi Almachtige beheerder van de hyves pagina. Ik heb mezelf ook maar eens aangemeld! Maar ja dus wel onder mijn eigen naam en die ga ik hier voor de andere speurders niet noemen. Omdat je wel wilt weten of ik het ben zal ik je maar vertellen dat mijn voornaam met een a begint en mijn achternaam met een t! Zo daar kan je wel iets mee denk ik.

Ik hoop wel dat alles goed is afgeschermd!

Fijne avond voor iedereen!

Hoi meiden,
Even een kort berichtje van mij, een beetje druk. Dinsdag neem ik even rustig de tijd om op iedereen te reageren.
Verslag van 20-wk echo staat op hyves.
Woensdag was een gezellige dag samen met mijn moeder, maar het was slecht weer dus echt iets leuks doen zat er helaas niet in. Ik heb haar maar aan het strijken gezet, hahahaha. nee hoor ze bood het zelf aan, toch lief.
Nog 1 dag werken en dan zit het er weer op deze week. Zondag en maandag gaan we met de zaak (Hans werkt bij hetzelfde bedrijf) naar Antwerpen, ben benieuwd. Gaan ook een stadswandeling doen, dus heb al aangegeven dat ik op een gegeven moment weleens zou kunnen afhaken (ivm bandenpijn en bekkenklachten). Gelukkig vind alles plaats rondom het hotel, dus we zijn eventueel zo terug. En anders gaan we op een terrasje zitten natuurlijk. Laat de rest maar lopen, ik ben opeens heeeeeel errrug zwanger en heeeeeel erg zielig en heeeeeel erg moe, hahaha. We hebben er namelijk niet zo'n zin in in het hele weekend.  Maar waarschijnlijk zal het hartstikke leuk en gezellig worden.

@druifje...nee jij kan er ook wat van, hahahaha.
Niet dat ik heel erg sexverslaafd ben (helemaal niet zelfs) en dat ik hele dagen dat soort programma's kijk, maar toch even een correctie..
Squirten is spuitend klaarkomen door de vrouw, er zijn vrouwen die dat kunnen (ik iig niet)
Wat jij beschrijft (heeeeel smerig trouwens) heet snowballen....ohoh wat errug dat ik  DAT weet. Ik kan jullie verzekeren dat ik me niet met dat soort praktijken bezig houd hoor, maar ik weet het toevallig (jaja).
En druifje dit valt nog mee hoor, had je ons forum in het begin moeten lezen, toen werden verschillende standjes besproken waarop je het best vruchtbaar zou kunnen zijn, nou toen ging het er anders ook flink aan toe, weten jullie dat nog meiden??
Op een gegeven moment waren we goed op dreef toen werden alle mogelijke benamingen op gezocht die er maar te vinden waren van "klussen". Dat was helemaal erg. Dus op z'n tijd even uit de bocht vliegen hier is dus ook toegestaan, tis allemaal al zo serieus.

Ik weet even niet meer precies wie het vroeg, maar ja ik woon in Cuijk (N-O brabant). Op zich is Cuijk best groot, maar het blijft een dorp. Ik woon hier nog maar een jaar of 7-8 dus heel erg goed weet ik het ook niet.
Hoe heet je collega?? Misschien ken ik haar wel, of ze heeft lenzen die ik bij haar heb aangemeten of gecontroleerd, zou grappig zijn of niet dan.

Nou meiden ik hou het even hierbij, dochterlief loopt ook nog op (hoe erg) en manlief komt over een kleine 20 minuten al thuis van zijn koopavond en dan wil ik toch wel dat ze op bed ligt, anders ben ik natuurlijk de slechte moeder he, hihihi

tot snel weer, prettig weekend
dikke knuffel.

En ik vind hyves helemaal super, leuk ook om al die gezichten erbij te zien!!

B_m Je bent geaccepteerd

Graag wil ik weten of er iemand zich heeft aangemeld met een naam die begint met een N.   Ik kan deze persoon nu nog niet thuisbrengen.

Werk is cool, heftig, maar dat schrijf ik wel op de hyve....volgende week...
dit is mijn rooster
Do 1e werkdag van 7-3
vrij werken 7-3 uiteten met oud collega's
za werken 7-3 uiteten met ouders
zo werken 7-3 uiteteten met schoonouders
Ma oppassen
Di wo do nachtdiensten..

dus zoals jullie begrijpen ben ik nou al moe!!!

Dus ik ga volgende weer ff vertellen op hyves hoe en wat...
verder hier alles goed

Hoi Summeke,

Ja ik zag dat je mij had geaccepteerd maar sorry, ik heb het er weer uitgegooid. Ik had namelijk op een aantal dingen een reactie geplaatst en opeens zag dat op mijn pagina in mijn Buzz staan..........paniek!

Sorry dus maar bedankt voor de moeite. Ik heb ook geen zin om de hele tijd te stressen maar als ik het straks aan iedereen heb verteld hoop ik dat ik terug mag komen!

Groetjes

jammer B-m want ik had juist een naam aangemaakt die niemand kon herleiden naar het zwanger worden of zwanger zijn....

Ga nu omkleden en vanavond lekker uit eten. Ben snifferig....hoop niet dat ik ziek word en het alleen bij een verkoudheid blijft.

tot snel!!

a op die manier...begrijp al wat je bedoelt!
heb zelf mijn buzz uitgeschakeld op mijn eigen hyves.... dus die ziet niemand

ps
je kan die buzz alsnog verwijderen hoor op je profiel....hoop dat je dat gedaan hebt want de kans is groot dat mensen hem nu al gezien hebben..

tip voor andere mensen ....schakel de buzz uit!

Terug
Bovenaan