APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Ik zit met een rond buikje lekker op de bank. Manlief en ik zijn samen uit eten geweest omdat we dinsdag 3 jaar getrouwd zijn. Max is lekker aan het logeren bij opa en oma, zodat we morgen ook lekker uit kunnen slapen. De afgelopen dagen niet veel bijzonders gebeurd, gewerkt en geprobeerd rustig aan te doen. Helaas niet gelukt, gisteren weer veel te veel gedaan en dat merkte ik gisteravond.

@ellenan: wat fijn voor jullie een goede uitslag! En ook super dat je gelijk met IUI mag beginnen. Hopelijk heb je je ei nog niet gehad. Ik kan me goed voorstellen dat het nu wel heel echt gaat worden. Spannend hoor! Ik heb in mijn CAO geprobeerd op te zoeken waar je wel/geen vrij voor krijgt, maar volgens mij valt het CB hier niet onder. Normaal gesproken plan ik ook zoveel mogelijk afspraken op mijn niet-werkdagen, maar dat wordt een beetje moeilijk als het CB alleen open is op dagen dat ik werk! Dat geldt trouwens ook voor de vk, ook alleen spreekuur als ik moet werken, maar daar krijg ik wel vrij voor.

@marinax: jammer dat de gyn nog geen stappen wil ondernemen. Mag ik vragen waarom ze je schildklier gaan testen?

@nicoleg: leuk dat je vader zo enthousiast reageerde!

@lentekriebeltjes: super dat je weer zo'n mooie echo had! De klachtjes die je beschrijft komen me wel bekend voor. Inmiddels zijn ze bij mij bijna verdwenen, maar ik ben wel veel sneller moe. Dus als ik de kans krijg, doe ik samen met zoonlief een middagdutje. Heerlijk!

@amber27: ik was degene die een collega in Cuijk heeft wonen. Ze woont in de straat naast de kerk, kerkpad geloof ik..., en heeft een dochtertje Puck van 7 maanden. Het zou wel heel toevallig zijn als je haar kent, ben benieuwd. Wat leuk dat je naar Antwerpen gaat, even lekker eruit! Gaat je dochtertje ook mee?

@summeke: ik zie dat je een echt eet-weekend voor de deur hebt! Gezellig hoor!

Ga nu lekker met manlief nog even tv kijken en daarna duik ik mijn bedje in.

He dames,

Hier eigenlijk niet zo heel veel nieuws te vertellen, maar ik dacht: laat ik toch maar even een berichtje plaatsen.
Heb nog steeds geen positieve ovulatietest gehad...... Moet vandaag nog testen en hoop er ontzettend op dat ie vandaag wel positief is. Ik wordt hier namelijk een beetje onzeker van. Mijn temp is nog steeds laag dus dat geeft weer moed. Maar ik ben dan gelijk aan het denken en twijfelen omdat het zo lang duurt: zou ik wel een eisprong krijgen of kan dat misschien niet door de hsg. maar dan denk ik tegelijkertijd ook weer dat als de hsg daar invloed op had, dan had de gyn dat toch wel verteld..... grrrr wordt helemaal gek hier. ach het is ook gewoon omdat ik er deze keer heel erg op aan het kijken ben en mijn eisprong heeeeeel graag wil hebben zodat we de 1e iui poging krijgen. Ach we wachten wel weer af.

Hoe is het verder met alle zwangeren en met diegene die binnenkort hun nod hebben? Summeke, volgens mij sta jij als eerst volgende op het   lijstje, hoe voel je je?

Ik zal dadelijk even ons lijstje even er weer bijhalen en mijn nod maar even leeg laten, heb dus geen idee wanneer ik die nu heb....

Verder wil ik even zeggen dat ik de hyves echt helemaal geweldig vindt! vindt het heel leuk om de gezichten en verhalen achter de nicknames te zien!
We moeten er alleen opletten dat we hier natuurlijk de nicknames blijven gebruiken en niet perongeluk de echte naam vermelden!

Liefs Ellen.

NOD

Marina                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  21  okt

Druifje                             4e ronde           1e kindje             NOD 24 okt
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD ??
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  ??

MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> afwachten tot nod
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  ??????
-->  dmv ovutesten kijken wanneer eisprong is en dan 1e IUI poging!!!!!

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 20 wk echo 02-10
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8, 20-weken echo 13-10 om 10.00
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9, 2e echo 29-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9

He lieve meiden

Ik hoop dat ik nog met jullie mee mag kletsen, ondanks dat ik niet meer zo heel actief ben met meetypen!!!!!!hahahaha nee ik lees echt nog mee met jullie hoor, alleen ik hoop dat jullie begrijpen dat het soms best lastig is om hier te reageren met alles wat er verder op een dag allemaal gebeurt, zoals werk, huishouden, sociale contacten onderhouden en mijn lieftallige dochtertje die haar aandacht echt vraagt als ze deze niet krijgt hahahahaha nee effe zonder gekheid, ben best druk met van alles en nog wat, maar vind het echt heel leuk met jullie.

Summeke: Fijn dat je weer terug bent en lekker dat je het fijn hebt gehad op vakantie (inmiddels alweer even geleden voor jou natuurlijk, maar had nog niet eerder gereageerd)
Wat een leuk idee van je onze eigen hyves, heb me toegevoegd en wacht op je toestemming. Je vind mij onder noompje als het goed is en anders mijn echte naam is Naomi.
Als ik het goed heb begrepen doen jullie het rustig aan en laten jullie de natuur zijn weg gaan, of heb ik dat helemaal mis?
Ik hoop dat je je snel mag aansluiten bij de zwangeren, hier een dikke  voor jou.

Ellenan: Fijn dat jullie meteen aan de slag kunnen met IUI, wie weet komt je ei nog en anders op naar de volgende ronde. Ik weet zeker dat er echt iets moois in het verschiet zit, dus ook voor jou een dikke .

Amber: Jaaaaaaaa ik weet nog heel goed dat in het begin van ons tropic er echt lekker schunnig gekletst werd. hahahahahahhaha ik mag dat wel!!!!!
Jaja wat moet ik toch allemaal niet van jou denken, jij bent wel erg goed op de hoogte van sex!!!!!hahahahahahaha
Verder alles goed met je meid? Jij bent toch al bijna 20 weken?
Begin je nu lekker te groeien?
En je hebt echt een plaatje van een dochter!!!!

Misspiggy: hoe gaat het met jou? Bij jou is de helft toch ook al bijna in zicht? Bijna de 20weken echo? Spannend en toch ook weer leuk!!!

Soory meiden als ik jullie niet persoonlijk heb gesproken maar kan het niet echt bijhouden!!!hahahahaha

Even een update van mijn kant.
Ben afgelopen week weer bij de VK geweest en alles was prima.
Bloeddruk was wat aan de lage kant, dat verklaard dat ik af en toe zwart voor mijn ogen wordt.
Mijn buikje groeit gestaag, maar dit had ik bij Maud ook. Heb een hoge ne grote baarmoeder dus dat verklaart het.
Ukkie doet het ook prima, voel hem/haar regelmatig even bewegen en moet zeggen weer een heerlijk gevoel.
Enige mankementje wat ik heb is toch wel mijn rug. Na een dag werk (werk als verpleegkundige) voel ik hem behoorlijk!!!
Afgelopen week ook besloten om geen nachtdiensten meer te draaien.

Nou meiden ik vind het fijn jullie weer even gespot te hebben en kom heeel snel weer terug.
Heb me bij het prive-hyves toegevoegd dus dan spreek k jullie daar ook!!

Voor jullie allemaal een dikke !!!
Fijne zondag

Liefs naomi

noompje je bent toegevoegd!

Nee hoor we zitten nog in de MM..alleen zitten we niet echt op 1 lijn ..maar dat komt wel goed.

ga ff een uurtje op bed liggen...straks naar mijn schoonouders, en ben zwaar verkouden..me hele kop zit vol...

alles gelezen maar geen energie om verder te reageren

Hey meiden,

Summeke hier even een dikke knuffel, , toch altijd weer even een rotdag, hopelijk volgende keer!

Noompje, leuk dat je buikje al groeit, ik moet zeggen ik kan niet wachten (eerst maar eens zwanger raken) we zijn nu in de klusdagen en sinds 6.30 voel ik mijn ei weer etteren dus hij zal vandaag wel springen, hoop ik, want het doet behoorlijk pijn. En ik kan me indenken dat je het druk hebt en niet iedere dag reageert hoor maakt toch niet uit?!

o ja waarom ze op mijn schildklier prikken, ik denk omdat ik er ook moe uitzag? maar ook omdat dat nog een reden zou zijn om miskramen te krijgen dus dan sluiten ze dat uit, denk niet dat er iets mee is hoor, ik ben gewoon moe als onderdeel van whiplashklachten, ga ik van uit.

Ellenan, hoe is het met je ovutest? Ik hoop dat ie nu positief is!

He summeke, hier een extra lieve  en een dikke  voor jou! Wat balen dat de rd's er weer zijn! baal maar even goed meid en laat je lekker vertroetelen! Op naar de volgende ronde, hopelijk heb je nu eens geluk meid!

Hier nog steeds geen positieve ovutest. vanochtend voor de zekerheid toch maar even naar het ziekenhuis gebeld. ik kon een uurtje later al langskomen voor een echo! Gelukkig was er nog heel duidelijk een eitje in mijn eierstok te zien! Hij is weer flink groot en staat dus weer op springen. Naar verwachting moet ik morgen toch wel een positieve test hebben. Als ik woensdag nog niet positief getest heb, dan moet ik diezelfde dag weer langskomen en dan gaan ze de eisprong opwekken. Ik ben dus wel even heel erg gerustgesteld dat ik mijn eisprong nog niet gehad heb. Hij is wel erg laat deze maand (zit al op dag 22), maar ja! De gyn zei nog: bereid je maar voor want je hebt in ieder geval deze week de eerste iui poging!!! oooooh, spannend!

Zo, nu ga ik weer snel even verder werken. kom misschien vanavond nog even langs!

Liefs Ellen.

Terug
Bovenaan