APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Ellenan, fijn dat ze een echo hebben gemaakt en je eitje bijna komt!
Echt prettig dat ie nog niet geweest is! dan maar hopen dat ie vanzelf springt lijkt me toch fijner!

mijn ei heeft zich volgens mij bedacht want hoewel mijn temperatuur lekker laag is en ik hem vanochtend goed volede is de ovutest maar mager en de pijn is weg dus hopen dat ie dan morgen springt, eigenwijs ding, we zullen toch niet voor niks vanmorgen in alle vroegte geklust hebben???

verder vanmorgen naar het azm geweest, neuropsycholoog dit keer, ik krijg nu drie gesprekken voor tips en trucs beginnende 29 oktober en dan moet ik nog kijken als ik in de revalidatie zit misschien nog een paar gesprekken en anders een soort van groepsbehandeling waar je met meerdere over dingen waar je tegenaanloopt kunt praten nou ik wacht wel af ga nu even rusten, ben kapot succes iedereen met klussen en zwangere geniet ervan!

dank juillie meiden voor de lieve . Dit is de eerste maand dat ik echt teleurgesteld ben. Dit heeft waarschijnlijk ook te maken met het beginnen van mijn nieuwe baan dat voor een aantal verassingen heeft gezorgd (zet ik op hyves)

ellenan wat spannend dat je ei nog niet geweest is en dat je waarschijnlijk deze week al gaat beginnen!!! ik hoop voor je meid dat het in    1 x raak is!! heel veel succes!!

marina...natuurlijk heb je niet voor niks geklust!! hoop dat je er zelf ook plezier van heb gehad hahahah lekker eigenwijs ei heb je dus :D

He meiden

Summeke: wat balen voor je dat de RD zijn gearriveerd, hier een dikke  voor jou.
Heel veel succes met de volgende ronde!! Ik denk aan je meid.
Je had me toegevoegd op hyves maar kan ons nergens vinden, ik ga het zo  nog maar eens proberen, wil je me weer accepteren?

Ellen: Spannend zeg deze week, je eerste IUI is nu echt een feit. Ga heeeeel hard voor je duimen.

Marina: Je hebt nooit voor niets geklust meid!!!!! Nooit geschoten is altijd mis!!!
Morgen nogmaals klussen en hopen op een goed eidje en natuurlijk op een snelle en goed zaadje!! Succes meid!!
Hoop voor jou dat je ook snel mag gaan genieten van een dikke buik.

Liefs Naomi  

noompje dan moet je ff iin je hyve linksboven op home klikken en dan in dat volgende scherm naar onderen scrollen...dan vind je ons bij je hyves..

ik weet niet waarom bij de een het wel zichbaar wordt op je beginpagina van hyve en anderen niet

vergeet je buzz niet uit te zetten!!

gr

of tik www.wijwetenwaarom.hyves.nl in als je op je hyve profiel zit. dan kom je op onze site en blijf je ook gewoon aangemeld op hyves

ik heb je namelijk al geaccepteerd

Hoihoi,

We stonden onderaan de pagina, dus maar even een reactie plaatsen! Ik heb mij ook aangemeld op de hyves, nu maar wachten of ik geaccepteerd wordt!
Ik ben momenteel heel erg druk en doe meer met mijn hyves dan op het forum, maar ik lees wel altijd en leef met iedereen mee.

liefs Mariska

je bent geaccepteerd mariska 1980 !!

Ellen dank je voor je reactie op hyves  dit heeft mij heel veel goed gedaan!

Hoi Meiden,

foei... een zwaar weekend gehad, veel feesten en vroeg opstaan! Erg slopend, als we ooit kinderen krijgen zitten er dit soort weekenden, denk ik, er niet meer in. Gelukkig ook maar! Iets teveel hooi op mijn vork genomen.
Ik hoop dat mijn eiersprong bijna een feit is, ik krijg maar geen rood streepje bij de ovulatietest, slechts een lichte verkleuring, maar dat is niet voldoende. Wat handig dat sommige van jullie dit wel voelen, vervelend dat het wel met pijn gepaard gaat!

Noompje, ik las dat je in de verpleging werkt, en last had van je rug. Hebben jullie geen ergo coach die jullie kan helpen of eens mee kan kijken tijdens je werkzaamheden? Misschien dat die je kan helpen?

EllenAn, te gek dat je zo snel de IUI poging mag ondergaan! Hopelijk slaat deze gelijk aan! Dan kan je geluk niet meer op! Succes...

Amber, tja, heb ik toch niet zo goed opgelet tijdens de uitleg! Maar je had gelijk het heette snow - bollen of zoiets. Maar ja, nu ik weet hoe het heet, ga ik het toch niet uitproberen? We kunnen wel wat beter doen met het "kwakje"! hihi..

Marina, zo'n eigenwijs ei, wat moet het dan niet worden met de baby die ervan zou kunnen komen? oei!
Nou, ik weet wat het is, een klote gevoel!

Summeke, ik moet me nog aanmelden bij hyves, maar ik heb er nog niet zo veel tijd voor gehad, maar ik laat het wel weten wanneer ik me heb aangemeld.
Zeg, je schreef dat je ongi geworden bent, maar je NOD zou 10 okt zijn? Wil dit zeggen dat de clomit niet goed is aangeslagen?

Nou, voor nu wens ik jullie een goede avond, en morgen slaap ik lekker uit (moet vann8 werken).
groetjes Druifje6

Terug
Bovenaan