APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Hey meiden,

weet iemand wat dit is, ik heb sinds de eisprong pijnlijke rode tepels, ze staan ook steeds uit zeg maar en sinds gister een raar buikpijn gevoel, ik gegoogled kom ik op allemaal zwangerschapspagina's? lijkt me iets te vroeg maar ik dacht dan vraag ik het hier ff.

o ja omdat mijn ei mooi een 30 dagen schema aanhoud kan mijn nod naar 21 sept. maar omdat   christian op cursus gaat en toch eigenlijk wel mee wil testen test ik pas op 27 sept (mocht dit nog nodig zijn)

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 21 sept, testen 27 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
--> afwachten tot NOD, spannend!!!! Kom maar op met die glitters!

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

Ik laat me dus ook onderaan staan omdat ik toch pas als laatste test!
moet zeggen dat ik er deze maand wat rustiger onder ben maar stiekem hoop ik natuurlijk dat het gelukt is

Ellenan, bijna! en Mariska0808 ook! Ik vind het zo spannend!

En twee echo's, leuk!

O ja ellenan, late reactie met die kaneelbroodjes, die zijn van zo'n pak van honig, denk dat ik de volgende keer wel de suiker eraf laat maar erg lekker. Staat bij de bakmixen!

ga weer wat rusten en dan het laatste beetje strijken, gelukkig een goede dag heb wel 20 min. kunnen sporten! Dat is me al twee jaar niet meer gelukt! mmm aan het weer te zien ga ik buiten rusten!

Hoi lieve lieve meiden

Ik schaam me heeeeeeel diep, dat ik zo lang niks meer van me heb laten weten. Wel zijn mijn gedachtes bij jullie hoor en heel af en toe heb ik jullie berichtjes gelezen.
Heb gezien dat er alweer een aantal zwanger zijn onder ons GEFELICITEERD MEIDEN.

Ohhhhhhh wat erg dat ik niet eerder heb gereageerd, maar ik heb jullie gevonden en alweer tropic nummer 3 zeg, jullie kletsen wat af.

Ellenan en Summeke ik denk wel elke keer aan jullie hoor als jullie voor een echo naar het ziekenhuis moeten, ik hoop echt dat jullie snel op het zwangerbankje terecht komen.
Hier wat glitters voor jullie.
Wel eerlijk delen he meiden Hahahahahah!!!!!!

Vandaag weer een spannende dag voor 2 van ons, het eerste bezoek aan de VK. Spannend voor jullie. Heel veel succes en plezier !!!!!!

Een aantal van jullie hebben heerlijk vakantie, geniet ervan het is heerlijk weer zeg.

Ik zal vast een hele hoop vergeten zijn, neem mij niet kwalijk maar het is echt teveel om op iedereen te reageren en met mijn zwangerschaps dementie erbij komen we helemaal niet ver.,..........

Even een update vanuit deze kant.
Ben inmiddels alweer over de 14 weken zwanger, men wat gaat het hard. Mijn buikje is geen buikje meer maar noem het maar BUIK. Krijg al een mooi rond toetertje.
Heb inmiddels 2 echo's gehad de termijnecho, (deze klopte precies met mijn berekening) en de nekplooimeting. De uitslag hiervan was prima dus kunnen we genieten van de zwangerschap.
Eind oktober hebben we de 20 weken echo alweer. Kijk er al erg naar uit om onze kleine frummel te zien.
Af en toe voel ik al een klein plopje in mijn buik en dat zal vast en zeker een teken van leven zijn van het kleintje.
We hebben een mijlpaal gehaald met ons dochtertje Maud, ze loopt sinds een week of 3 vrolijk in de rondte en ik moet zeggen dat is best druk, maar ohhhhh zooooo leuk. Wat gaat zo'n jaar toch hard!!

Nou ga dochterlief nu lekker naar bedje doen, dan kan mama ook even met de benen hoog op de bank, hahahahhaha ja je moet het er maar van nemen he!!

Ik zal jullie beloven dat ik niet meer zo lang niks meer van me laat horen, of waren jullie me al vergeten hahahahahaha, (nee grapje)
Ik kom jullie snel weer opzoeken!!
Maar vergeet niet, ik denk ECHT aan jullie allemaal.

Voor de niet-zwangeren, de glitters:

Een hele fijne dag voor iedereen
Liefs

Hoi moppies,
Hoe is het hier?? Met mij is alles prima.

We zijn net thuis van de echo. Ik was inderdaad heeeeel erg vroeg. Maar met de inwendige echo was er wel al wat te zien: het hartje klopt vol enthousiasme!!!!! JOEPIE!!!!!! Verder konden we echt weinig zien. Ze kon het nog niet eens goed meten. Ze schat nu ongeveer 0,6cm en dat zou 6 a 6,5 weken zijn (een klein beetje minder dan ik dacht). Maar dat houdt dus in dat ik over drie weken weer 'moet'. Zo zeg, spannend allemaal hoor. Eenmaal in de wachtkamer was ik echt bloednerveus. Ik weet niet eens waarom nou eigenlijk. Maar we hebben het hartje gezien, nu voelt het echt al waarheid: ik ben zwanger, joehoe.....hahahaha. Sorry hoor  ik zit helemaal vol emotie op dit moment, zometeen nog maar even lekker een potje janken denk ik, hahaha.

Zo, genoeg over mij, hoe is het hier??

Summeke, wat fijn dat de RD's zich een beetje inhouden!!

EllenAn, waar in Venlo was je aan het werk?? Lijkt me wel lachen als ik je nu zou tegenkomen. Maar wellicht ben je nu alweer naar huis. Wat fijn dat je rugpijn weg is. Ik ben erg benieuwd voor je! Wanneer wil je gaan testen??

Meisjeb, hoe was het bij de vk?? Heb je het hartje gezien?? Gaaf hoor, ik denk dat bij jou meer te zien was dan bij mij. De volgende keer ben ik net zo ver als jij nu, hopelijk is er dan meer te zien!!! Geniet er van!!

Marinax: spannend hoor. En ga je echt zo lang wachten met testen?? Knap hoor!! (Of misschien toch al een testje voordat hij weg gaat???)

Noompje, wat leuk dat je er weer bent!!! En wat leuk dat je kleine al loopt en die andere kleine je al af en toe aan het porren is. Ik kan echt niet wachten tot ik het kan voelen en vooral tot anderen het kunnen zien, hahaha. Ik wil ook een dikke buik!!! Hahahahaha.

Nou ladies, ik ga lekker eten. Manlief staat een stoofpotje te maken en het ruikt echt heerlijk!! Bye bye!

NOD
Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 21 sept, testen 27 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           5e ronde          1e kindje               NOD  15 sept
--> afwachten tot NOD, spannend!!!! Kom maar op met die glitters!

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

he hallo!
lentekriebel toppie dat ej echo goed was! bij mij was tie niet goed ik hoor ruim 9 weken te zijn en de echo wees uit 6 wkn 5 dagen, en dit komt niet overeen met de tijd dat ik heb getest.Dus ws is het bij die tijd gestopt met groeien. Nu afwachten tot het vruchtje afkomt anders volgende week curretage
Helaas!!
Ik ben wel verdrietig maar ook wel helder genoeg om te beseffen dat het vruchtje ziek was en dit de beste kan overkomen
Ik wil nu hierna echt pauze ik ga ook weer aan de pil voor de komende tijd, eerst mijn lijf en in mijn koppie weer op orde. Volgend jaar proberen we het weer, mocht het dan ook weer misgaan houden we het bij onze zoon alleen
Ik wil jullie allemaal hele goeie zw schappen toewensen !!

Meisjeb, Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik zit gewoon te huilen achter mijn pc, zo schrik ik van je berichtje! Meid, ik kan me heel goed voorstellen dat je heel erg verdrietig bent. En tuurlijk heb je gelijk dat je zegt dat het vruchtje waarschijnlijk ziek is en dat het dan zo misschien beter is, maar toch! Dit wil je gewoon niet! En dit verwacht je niet. Je bent eerst zo gelukkig en blij dat je zwanger blijkt te zijn en dan dit! Ik hoop dat een curretage niet nodig is voor je! Meid, hier een hele dikke knuffel:
Ik kan me jullie beslissing om e.e.a even op een laag pitje te zetten heel goed voorstellen. Dit is niet iets wat je zomaar aan de kant zet en uit je hoofd zet. Dit moet ook een plaats in jullie leven krijgen en daar heb je gewoon tijd voor nodig! Ik wens jullie heel heel heel heel erg veel sterkte! Laat je af en toe nog eens weten hoe het met je gaat?

Liefs Ellen

Noompje: Wat leuk dat je weer eens wat je van laat horen! Schaam je niet hoor, dat is nergens voor nodig. Gezellig toch dat je er nu weer bent! En fijn dat alles zo goed met jou en je zwangerschap gaat! En je begint het al echt te zien, oooh wat gaaf! Nou meid, geniet ervan!

Marina: Geen idee wat dat zou kunnen zijn met je tepels. Ik heb het idee dat die van mij er ook anders (raar) uitzien. Ze zijn wat donkerder van kleur heb ik het idee en er zit een raar klein bultje op. Misschien is het toch wel een teken, ik weet het niet. Hier komt weer het magische vervelende rotwoord: Afwachten, dat is het enige wat we kunnen doen.

Lentekriebels: Ten eerste: gefeliciteerd dat alles goed was! En 0.6 cm en dan toch al een hartje kunnen zien kloppen, wat geweldig! Wat is het allemaal toch een wonder he! En het geefthelemaal niets dat je misschien wat emo bent vandaag, kan ik me heel goed voorstellen. Dat hoort er nu eenmaal bij. Het is dan ook zo'n wonder en zo'n bijzondere unieke ervaring!
Oh, ik was aan het werk op de rijnbeekstraat. Het hoofdbureau van de politie (niet het bureau in het centrum aan het Nolensplein). Eigenlijk werk ik in Weert, maar gemiddeld 1 keer in de week moet ik naar het hoofdbureau in Venlo. Je stel je voor dat we elkaar gewoon tegen komen en dat dan niet eens weten, hahahaha dat zou raar zijn!

Zo meiden, ik ga lekker voor de tv hangen. Ben net lekker in bad geweest en dus lekker een relaxed rustig avondje. Ben nogal moe vandaag, vandaar dat we lekker gaan banken! Tot morgen weer!

Liefs Ellen.

Hey allemaal,

MeisjeB, wat gigantisch kl*te voor je, zit hier ook al te huilen achter de pc. Wens je heel veel sterkte.

@Lentekriebeltje, wat fijn voor je dat de echo goed was, waarom had je eigenlijk zo'n vroege echo dan? Ik heb volgende week pas echo ben nu 9 weken, dan dus 10, duurt echt giga lang.

Verder gaat hier alles goed, behalve dat ik erg moe ben en 's avonds dus ook weinig zin heb om achter de pc te kruipen, plus dat ik maandag een erg lang verhaal had getypt en in plaats van "ctrl+C" heb ik "ctrl+V" gedaan dus toen was alles weg en had ik ff geen zin meer om opnieuw te gaan typen.
Heb wel veel buikpijn maar denk dat dat komt door dat ik al echt flinke buik heb en mijn broeken dus eigenlijk niet meer passen, heb mijn werkbroek nog wel aan omdat ik niks anders heb dus....maar heb zondag een positiebroek gekocht die erop lijkt, moest alleen nog korter gemaakt worden door oma en die had ze vandaag klaar dus doe die morgen maar aan hoop dat het dan voorbij is met die buikpijn.

@Summeke, beetje late reactie maat balen van de rd's, mooi dat je wel met de clomid door mag gaan op vakantie, wanneer ging je ook al weer?

@lentekriebeltje, dat van die chinese kalender om te kijken of het een jongen of meisje is, is afhankelijk van je leeftijd op de dag van bevruchting en de maand van bevruchting.

Nou hier nog even mijn bannertje:

Die buik klopt anders niet hoor, die van mij is al zo dik, heb het iedereen ook al verteld, alleen op mijn werk weten ze het nog niet, omdat ik op mijn contract verlenging zat te wachten, heb gelukkig gisteren te horen gekregen dat mijn contract gewoon verlengd wordt dus vertel het ze volgende week na de echo.

Liefs ikke

@Ellenan, ik had ook van die kriebels in mijn buik de week voor ik getest heb, wil je geen valse hoop geven hoor, maar duim voor je

Hier nog wat glitters voor de (nog)  niet zwangeren:

Er komen trouwens wel erg veel uit het zuiden des lands, hier iemand uit overijssel, de plaats vertel ik volgende week wel als ook mijn collega's op de hoogte zijn.
(Ons ukkie is trouwens wel verwekt in het zuiden.....in Bladel om precies te zijn....op vakantie)
Misschien nog iemand die niet uit het zuiden komt? anders voel ik me hier zo alleen

Liefs ikke

Deze buik lijkt meer op mijn buik, ben alleen niet ruim 17 weken maar 9.

Terug
Bovenaan