APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

He meisjeb: wat KL*TE!!!!!  Ik baal echt heel erg voor je meis!! Hier ook een hele dikke  en nog een dikke . Ik kan me niet half indenken hoe klote je je voelt!! Hopelijk kun je het snel een plekje geven!! Wel goed dat je je kunt voorhouden dat het dan inderdaad een ziek vruchtje is geweest. Maar ja, dat neemt niet weg dat je er zo dicht bij bent en dat het dan gewoon zwaar klote is!

Ik moet zeggen dat ik zelf ook doodsbang was én ben.  Zo'n vruchtje is ook  zoooo klein en hulpeloos dat je je amper kunt voorstellen dat het wel goed kan gaan.  Ik merk ook dat mijn vriend vooral juist nu, na het zien van de hartslag en de grootte, misschien nog wel ongeruster is dan daarvoor. Maar ja, je moet de periode door he. Maar ik geef toe dat ik het niet erg zou vinden als we een weekje of 6 verder zijn! Maar natuurlijk eerst 3 weken, want dan hebben we weer een echo

EllenAn: verkleurd tepelhof met bultjes, dat klinkt niet gek. Bij mij werden ze tijdens het douchen een paar keer blauw. En als ik dan even een beetje masseerde werden ze weer normaal. Echt heel gek! En die bultjes, dat heb ik ook wel eens gelezen dat dat een teken kan zijn. Nou, ik hoop het in ieder geval voor jullie! Ik voel in ieder geval een goede 'vibe', ik ga voor je duimen.
En op het bureau aan de Rijnbeekstraat, daar kom ik gelukkig niet zo vaak . Maar mocht ik in de problemen komen, dan zal ik opletten met wie ik te maken heb . Oh ja, jij weet natuurlijk mijn naam ook helemaal niet, hahaha, na mijn volgende echo wil ik wel een tipje van de sluier oplichten!!

Dilemma, we hebben bij de k de vraag gekregen of we een nekplooimeting/combitest willen laten doen, wat een moeilijke vraag zeg. Uiteraard wil je het graag doen, er vanuit gaande dat de uitslag positief is. Maar wat als dat nou niet zo is en je te horen krijgt dat het kindje het downsyndroom heeft   ?????? Poeh, moeilijke beslissing dus   . De kans hierop is overigens erg klein hoor, ongeveer 0,1%. Maar de kans is er dus wel. We gaan er even goed over nadenken!! Maar ik hoor graag hoe jullie er over denken!!

Ikke: mijn echo was zo vroeg omdat we nu nog vakantie hebben. Toen ik belde stelden ze volgende week voor (hier doen ze altijd bij 8-10 weken, oa ivm het voorstel voor de nekplooimeting, dan heb je ff om er over na te denken voordat het te laat is om het nog te doen). Maar toen zei ik al dat we deze week nog vakantie hadden en dat vond ze ook prima. Mij hoor je niet klagen, , mag ik over drie weken weer. Belangrijkste, nu heb ik het overtuigende bewijs dat het echt is! Ik heb die chinese kalender overigens ook gevonden, voor mij wordt het een jongetje, aldus de kalender. We zullen zien, ik ben erg benieuwd!! En jij al lekker aan de positiekleding, lekker hoor!!! Hopelijk gat de buikpijn dan weg.

Nou, ik ga nog ff tv kijken (so you think you can dance, echt lachen, daar zitten echt goeie tussen!!) see you later girlzzzzzz.

Meisjeb een hele dikke  !
Dit is zo niet eerlijk ... ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies .... ookal is het misschien voor het zieke vruchtje beter geweest....

@ikke
ik ga a.s. zondagnacht op vakantie en kom pas de 29ste weer terug :) heb er nu al zin in!!

@lentekriebel....tja wel of niet een nekplooimeting....ik denk dat je echt zelf zou moeten kijken wat jullie willen.....ik weet zelf ook niet of ik het zou willen...want ik weet namelijk wel wat ik met een eventeuele uitslag zal doen.....dus hetis voor iedereen persoonlijk....doe wat je hart je ingeeft.

Dag dames,

Nou ben nog steeds niet fit, zoonlief heeft zich wel voorbeeldig gedragen vandaag dus dat was wel fijn. heb ook een knoeper van een koortslip gekregen, mag er niks op gesmeerd worden want dat mag niet als je zwanger bent, nou ik zie eruit alsof ik op mijn lip ben geslagen. Morgen blijf ik nog een dagje thuis van het werk, om de griep goed uit te zieken, zoonlief gaat lekker naar oma, dus heb morgen lekker een lambal dag. Volgende week vakantie, gaan niks bijzonders doen gewoon lekker van elkaar genieten en iedereen op de hoogte brengen van onze zwangerschap we willen dit doen als we woensdag de echo hebben gehad. Ik ben dan wel nog maar 6 weken maar mijn buik groeit goed en ik kan het ook niet meer geheim houden, dus gaan we het voorlopig alleen nog maar aan de naaste famillieleden vertelen.

MeisjeB: wat ontzettend kl*te voor je, ik heb er eigenlijk verder geen woorden voor. Sterkte!

Lentekriebel: Wat leuk dat ze het hartje al zagen kloppen en dat al met 6 weken, en wat betreft die nekplooimeting, wij hebben het met onze Rick ook laten doen en gaan het nou ook doen. En wat je met het resultaat doet is toch heel persoonlijk, daar kan ik je geen advies in geven.

Groetjes Nicole

Meisjeb veel sterkte de komende tijd! en kom nog eens kletsen als je wilt. Maar kan me voorstellen   dat je nu even geen behoefte hebt aan zwangeren en bijna zwangeren  

Nicole, inderdaad erg vroeg om te vertellen maar ik zal je zeggen toen ik mijn miskramen gehad had baalde ik heel erg dat nog niemand ervan wist, omdat ik niks kon (wilde) zeggen, heb het iuiteindelijk mijn zusje verteld maar ja, bij jou gaat het goed he positief denken vooral nu die buik al zo lekker komt!

Zwangeren hoe doen jullie dat met korte lange broeken, ben maar 1.60, nu kan ik ze op een amerikaanse site bestellen heb ik al gezien maar zijn ze niet in nederland te krijgen (in amerika heb je ze voor 25-35 dollar, scheelt in de portemonee) nou ja ik heb ze nog niet nodig hoor maar ik vroeg het me af, mijn zwangere vriendin heeft meer korte want sinds ze een buik heeft is het goed weer en ja nu verlof, kindje komt over een maand, dus om dan nog een nieuwe te kopen vond ze ook zo, nou ja ik was er eens over aan het denken

gister vrijwilliger van slachtofferhulp geweest, hij neemt alle papieren weer mee naar de advocaat vandaag, die gaat bezwaar maken wat ook wordt afgewezen zegt ie en dan moet de verzekering een oplossing bieden waarschijnlijk in de vorm van een pgb.

wat gaat iedereen van het weekend doen? Mijn moeder en oma komen vandaag terug van vakantie dus die zal ik vanavond eens bellen en morgen komen de schoonouders kaaskroketjes eten en zondag gaan we oma uitstrooien met een high tea erachteraan, zal maandag weer kapot zijn maar ja ik kan toch uitrusten
o zie net dat ik ook nog even een kaart voor zwangere vriendin moet versieren, ze zijn zondag een jaar getrouwd, wij hebben toen een kaart van schoonouders gehad en ik vond het leuk dat iemand er aan dacht dus dacht meteen dan stuur ik hun er ook een!

o ja en kermis ittervoort! is daar wat te doen? botsauto's en mallemolen neem ik aan nou ga weer proberen 20 min te sporten en eu ja lentekriebel waarom kreeg je zo vroeg een echo?

knuffel en veel wachtplezier,

Ellenan en Mariska0808 niet nagelbijten he!

Heee goedemorgen lieve meiden!

Hoe gaat het met jullie allemaal. Wat een grijs weertje hier in het zuiden he! Nou, met mij gaat nog steeds alles heel goed. De zenuwen kan ik bijna niet de baas blijven, ben er gewoon misselijk van. Ik heb af en toe zo'n vlaag van lichte misselijkheid maar dat komt echt door de zenuwen hoor! Ik zit nu 2 dagen voor mijn NOD en normaal gesproken had ik dan nu al donkere afscheiding en zo. Nu is er nog steeds helemaal niets te zien, daarom ben ik zo zenuwachtig. maar ik blijf me voorhouden dat ik gewoon dadelijk in een keer rood bloed kan hebben omdat ik de afscheiding natuurlijk van de week al gehad heb. Maar goed, om antwoord te geven op al jullie brandende vragen hahahaha, ALS ik nog moet testen, doe ik dat op    zijn vroegst zondag pas!
Oh, ja gisteren kwam mijn moeder nog even een kopje koffie drinken. Ze vertelde dat een nichtje van mij zwanger is! Zij is vorig jaar getrouwd en verwacht in april het babytje! Mijn moeder dacht dat ik dat heel moeilijk zou vinden. Tuurlijk denk ik op zo'n moment: shit man, waneer kan ik dat nou eens vertellen. maar uiteraard ben ik heel blij voor hun! Zij hadden dit trouwens op een hele leuk en originele manier aan de ouders verteld. Zij hadden een foto in een lijstje gedaan, op die foto stond haar man met het boek in de handen van Kluun, Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Vondt het wel echt een heel leuk idee! Mijn tante snapte eerst natuurlijk niet waar het over ging. En toen in een keer begon ze heel hard te huilen! hahahaha.

Oh jee, nu wil ik op iedereen reageren ben ik kwijt wat jullie ook al weer geschreven hadden. Dan maar in een nieuw berichtje.

Liefs ellen.

Ikke: Jeetje meid, bij 9 weken al positiekleding! Wat gaaf dat je het al zo goed ziet! en hopelijk gaat de buikpijn nu snel weg! He, en dat je niet uit het zuiden komt is niet erg hoor! Ik ben ook een heeeel klein beetje een overijsselse. Ik heb namelijk 4 jaar in Deventer gestudeerd, erg gezellige stad! En zo zie je maar weer, vruchtbare grond in het zuiden hahahaha! En bedankt voor de glitters!!!!

Lentekriebels: Nee, je kunt maar het beste wegblijven bij ons op het werk. meestal is dat niet goed als je daar te vaak komt. Maar ik vondt het wel heel raar, zit je al een half jaar lief en leed met elkaar te delen terwijl je elkaar eigenlijk "niet kent" zeg maar en dan blijjkt dat je eigenlijk ineens heel dicht bij elkaar achter de pc zit.  He, wat betreft die nekplooimeting enzo. tja dat is idd heel moeilijk, maar je moet toch samen beslissen wat jullie willen doen. Je moet je ook bedenken wat je wilt gaan doen als het mis blijkt te zijn. Wij weten wat we dan zouden doen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. mijn man is hier vrij stellig in. Maar nogmaals, dat is zo persoonlijk. Wel goed dat jullie er goed over na denken!

nicole: Fijn dat het weer ietsje beter met je gaat. Je hebt groot gelijk hoor, uitzieken is heel belangrijk! en wat betreft het vertellen, dat dat vroeg is, dat geeft toch niet! wij zouden het ook al heel snel vertellen, denk misschien wel meteen. Dat is natuurlijk ook omdat we in de mm zitten en zo, maar toch. Het is toch fijn om goed nieuws met je naaste te delen. en mocht het mis gaan (waar we natuurlijk niet vanuit gaan!) dan is het ook fijn om verdriet met je naaste te delen!

Marina: fijn dat slachtofferhulp e.e.a. zo goed voor je regelt. Dat ken ik wel, zo'n pgb. Dat hadden de opa en oma van mijn man ook. Zij werden verzorgt door thuishulp en mijn schoonmoeder. En sorry, maar ik moest je verhaal wel 4 keer lezen voordat ik het begreep, het stond er heel raar. Eerst schrijf je dat je moeder en oma terug komen van vakantie en meteen daarna schrijf je dat jullie zondag oma gaan uitstrooien. Sorry maar ik moest echt even lachen, maar ik begrijp dat je het over 2 verschillende oma's hebt. Dat was me eerst nog niet duidelijk, het stond er ook zo mooi achter elkaar! sorry!
En nee, ik ben nog niet aan het nagelbijten. Ben wel heel bang, net voelde ik een steek in mijn buik en nu heb ik last van mijn lies en dat trekt door naar mijn bovenbeen en een beetje naar mijn buik. Ik denk dat meteen, ja daar zijn de RD's. En moet me dus inhouden om niet naar de wc te gaan om te gaan kijken..... Om gek van te worden! Maar goed, dat zou bij jou voglende week niet anders zijn!
En wat wij gaan doen in het weekend, morgen ga ik lekker naar de kapper, 's middags lekker op de koffie bij mijn ouders, 's avonds gezellig samen thuis op de bank filmpje kijken. Zondagmiddag hebben we feest. De oud-tante van mijn man wordt 80. zij heeft zelf geen kinderen en is de peettante van mijn schoonmoeder. Zij heeft de ooms en tantes van  mijn man  altijd een beetje als haar eigen kinderen gezien en de neeftjes en nichtjes van mijn man waren ook een beetje haar klein-kinderen. zij komt ook altijd op onze verjaardagen en met onze trouwdag was ze er ook de hele dag bij. Dus zij geeft zondag een groot feest. Dus ik heb genoeg afleiding dit weekend.

Goedemorgen,

Het gaat gelukkig al een stuk beter, ga vandaag maar een beetje in huis opruimen.
Om het met 6 weken te vertellen is inderdaad vroeg, maar ik kan het gewoon niet langer geheim houden, alleen mijn man en ik weten het. Dus heb gisteren met Bart afgesproken dat we het woensdag aan de opa's en oma's en broers en zus gaan vertellen en dan moeten ze het nog even geheim houden. Ik vind het anders ook een beetje vervelend anders voor mijn moeder, haar man gaat 3 oktober voor een maand naar Australie. En dan moet ze het helemaal alleen verwerken, want wat zal ze blij zijn ze vraagt er iedere dag naar.

Groetjes Nicole

Goede morgen,

Op het punt om weg te gaan, maar las het bericht van Nicole en wilde ff reageren.

Nicole: ik las dat je niets kon gebruiken voor je koortslip. Mijn verloskundige vroeg ook of ik het vaak had en vertelde toen dat je wel zovirax mag gebruiken, mits je het niet over je hele lippen smeert, maar gewoon alleen op de blaasjes. Wellicht nu te laat, maar wellicht voor de volgende keer.

Marina: mijn echo was zo vroeg omdat we nu nog vakantie hebben. Toen ik belde stelden ze volgende week voor (hier doen ze altijd bij 8-10 weken, oa ivm het voorstel voor de nekplooimeting, dan heb je ff om er over na te denken voordat het te laat is om het nog te doen). Maar toen zei ik al dat we deze week nog vakantie hadden en dat vond ze ook prima, wel zo makkelijk. Mij hoor je niet klagen, , mag ik over drie weken weer. Belangrijkste, nu heb ik het overtuigende bewijs dat het echt is!

Ciao!!

Terug
Bovenaan