Baby’s geboren februari 2019

@nvb
Probeer haar iedere keer in haar wiegje te leggen, lukt t een kwartier is dat al meegenomen, zo hebben wij het ook gedaan. Uiteindelijk lag ie vanaf nacht 2 in zn eigen bedje.
En lekker even het bedje voorverwarmen.. 

Hier is weg leggen gelukkig geen probleem. Vandaag laat ze steeds 4 uur tussen dr voeding. Moeten dr echt steeds wakker maken. Als ze wakker is dan is ze echt ook wel lekker allert en ze heeft voldoende plas luiers dus ik maak me er geen zorgen om.

Hier drinkt ze de ene keer 90, dan weer 160 en dan weer even nog komen voor 20. Gewoon lekker in mee gaan en wel in de gaten houden dat ze voldoende plas en poepluiers heeft. 

Wij maken onze kleine man niet meer wakker voor de fles, zeker in de nacht niet. Wij kregen dat advies van het consultatiebureau toen ze hier vorige week thuis op bezoek waren. Des te eerder slapen ze snachts door en kom je zelf ook aan een goede nachtrust toe. Ik kan je zeggen dat je lekkerder wakker wordt van een klein mannetje die geluidjes maakt dan van een wekker... 
De kleine man ligt bij ons op de kamer in de wieg. Wij bakeren hem wel in een grote hydrofile luier. We merken dat hij dat echt fijn vind als hij in zijn wiegje ligt te slapen. Hij is nu 2 weken oud, als hij 6 weken is gaat hij naar zijn eigen kamer

Zijn er meer mama’s hier die en knip hebben gehad tijdens de bevalling? Ik ben benieuwd hoe jullie je voelen. Ik voel me eigenlijk helemaal de oude behalve op de plek van de knip. Eigenlijk ging het eind vorige week heel erg goed en voelde ik niks/amper wat. Nu voelde ik gisteren iets dus toen ik voelde, trok ik dus een draadje van een hechting eruit! (Ca. 3cm met knoopje en al) Terwijl ze zeggen dat ze na 10’dagen oplossen.. maar nu sinds gisteravond/vanacht dus weer last ervan. Beetje brandend/schrijnend gevoel en weet dus niet zo goed wat ik er aan moet doen.. 
Iemand ervaring, tips of hetzelfde?

Hier geen knip maar een subtotaalruptuur. Ben net op controle geweest in het zh, en mijn hechtingen zitten er deels ook nog in, ze zij inderdaad dat ze vanzelf oplossen, schijnbaar duurt het dan toch een stuk langer dan 10 dagen haha, bij mij inmiddels ook 4 weken geleden. Verder heb ik geen last ervan meer

Hier een 2e graads ruptuur, maar die hebben ze doorlopend gehecht, dus zonder knoopjes. Daarom ook helemaal geen last van!
Nu 2 weken geleden.. Maar die oploshechtingen duren idd veel langer dan 10 dagen hoor 

Hier ook geknipt, nu bijna 6 weken bevallen. Helemaal niet zo veel last van gehad en de genezing ging snel. Na 8 dagen heeft de verloskundige de hechtingen eruit gehaald omdat het wat trekte. Inmiddels al weer twee keer op het paard gezeten ook dan geen last daaronder ?.

Terug
Bovenaan