Baby’s geboren februari 2019

@MDNS ik heb ook een knip gehad tijdens de bevalling maar ook mijn hechtingen zitten er nog steeds in. Kyan is ruim 2 weken.
De verloskundige heeft bij mij het knoopje eruit geknipt omdat ik daar veel last van had tijdens mijn kraamweek. Ik probeer ook nog 2x per dag te spoelen... Verder heb ik er niet echt last van

@MDNS ik heb ook een knip gehad tijdens de bevalling maar ook mijn hechtingen zitten er nog steeds in. Kyan is ruim 2 weken.De verloskundige heeft bij mij het knoopje eruit geknipt omdat ik daar veel last van had tijdens mijn kraamweek. Ik probeer ook nog 2x per dag te spoelen... Verder heb ik er niet echt last van

Bij mij had ze er op dag 7 ook al een paar uitgehaald omdat het trok.. daarna ging het idd een stuk beter. Alleen pijnloos kan ik het zeker nog niet noemen.. ik zal nog even geduld moeten hebben misschien.. ziet er verder aan de buitenkant mooi genezen uit.. dus geduld? maar dat is zoo lastig he ik wil gewoon weer keihard het huishouden doen en wandelen en voor mn kindje zorgen? achja. Komt vast vanzelf?

Ben ook geknipt. Nu 3 weken geleden bevallen. Ze hebben mij onderhuids gehecht? Weet niet goed hoe, maar ze zeiden dat de hechtingen oplossen inderdaad. Nu begint mn litteken te jeuken. Natuurlijk een teken dat het heelt maar super vervelend! Spoel het nu regelmatig maar goed, kan moeilijk ieder uur onder de douche gaan staan. Iemand nog tips om het jeuken tegen te gaan? 
Hoe gaat het met jullie? Ik merk dat de vermoeidheid echt begint op te breken. Morgen toch maar weer een middag dutje. 

Ik voel me dus alweer helemaal prima! 2 weken geleden bevallen. Zo goed als pijnvrij inmiddels alleen als ik te veel doe.
Maar ik loop alweer buiten met de hond, doe boodschapjes en me huishouden! Het herstelt zich allemaal wonderbaarlijk goed!
Kleine man is ook zo tevreden.. Echt genieten?

Die jeuk herken ik wel, heel vervelend. Ik heb er zelf ongeveer twee dagen last van gehad. Wat mij hielp was, als ik naar de wc ging, ging spoelen en daarna deppen met een toiletpapiertje (niet te hard en met beleid natuurlijk Dan geef je misschien wel toe aan de jeuk, maar door te deppen maak je de huid niet kapot.

Hopelijk gaat het snel over.

Vandaag toch maar even langs de verloskundige geweest om mn hechtingen te controleren. Blijkt dus dat ik allergisch ben voor het hechtdraad dat ze gebruikt hebben. Mijn lichaam werkte de hechtingen gelukkig zelf naar buiten. Helaas dus een wat langer herstel. Over 4 weken moet het helemaal over wezen, dus daar kijken we maar naar uit? Ze heeft het ook maar gelijk genoteerd mocht er een 2e komen en moet ik gehecht worden.. 

Terug
Bovenaan