Baby’s geboren februari 2019

Wat heerlijk ongeduldje!
Wij geven BV dus meneer mag drinken wanneer hij wil. Maar ik klaag niet! We zitten vaak ook op 6 a 7 voedingen. 
Gister om 2200 naar bed gegaan, half 3 kwam ie voor voeding, half 6 en half 9??
Meestal komt ie overdag om de 3 uur, soms 4. Helemaal prima dus?
Hij groeit zichtbaar!

Wat vervelend die krampjes en reflux!

Noëlle is vandaag 3 weekjes oud. Ik vroeg me af hoe veel voeding julllie geven/gaven (fles)?
en of jullie ook om 3 uur voeden of dat daar toch langer tussen gaan zitten. Zowel op de dag als in de nacht.

Noé is inmiddels 5 weken oud, vanaf +- 3  weken bieden we haar 120 aan in de fles, hiervoor dronk ze 90. Ze drinkt het niet altijd op maar krijgt wat ze wil. Ze drinkt overdag rond de 3/4 uur en snachts zit er meestal 5 of meer uur tussen, soms slaapt ze van 12 tot 6/7 en soms komt ze nog een keer om 3 uur. Net hoe dr pet staat?
ze weegt inmiddels 4800 gram en is 56,5cm

Bij ons komt ze elke 3 uur (ze is 5wk), soms komt het voor dat er 4 uur tussen zit, maar dit gebeurd niet vaak. We bieden 120 aan, die drinkt ze af en toe leeg, maar meestal blijft ze hangen rond de 90/100. In de nacht dus helaas nog geen langere tijden ertussen.
Inmiddels vandaag weer gestopt met de nutrilon pepti, we hadden niet het idee dat het helpt, volgens de kinderarts zou je binnen 2 dagen een heel ander kind moeten krijgen mocht ze echt koemelkallergie hebben, dat is dus niet het geval en ze kreeg juist meer last van krampen door de voedingswisseling. Dus we zijn deze avond weer terug gegaan naar de oude voeding. 
We hebben ook gelijk de infacol ingeruild voor sab simplex, is kijken wat dat doet. Verder gaat het steeds beter met de kleine meid, de huilbuien zijn een stuk minder en ze begint ook echt ons te herkennen en er komen kleine grijnsjes op haar gezicht :) ze wordt steeds meer tevreden

Even voor alle dames die kampen met krampjes. 
Ik ben met onze dochter 2x bij de osteopaat geweest en zij heeft van alles gedaan maar ook iets bij de darmpjes en de krampjes zijn hier verleden tijd. Terwijl ze daar voor avonden ontroostbaar was en zich helemaal op krulde vanwege de pijn. 
Wellicht een goede tip..... 
daarnaast heeft zij met een pakje melk getest of onze dochter misschien koemelkallergie had. Ik vond het een beetje een ‘gekke’ manier van testen maar onder het mom: baat het niet dan schaadt het niet is dit wellicht ook een goede tip voor hier. 
Hier net de avondfles op, dus duik lekker m’n bed in.

Onze Do had ook veel last van krampjes en ook spuugde ze best veel de eerste weken, totdat we overstapten op de dr.brown flessen. Amper last van krampjes en niet meer spugen!! Ik ben zo blij met deze flessen. Ze is nu 5,5 week oud en weegt 3600 gram, en is 52cm. Woensdag moet ik voor het eerst naar het CB. Ben benieuwd, want ik hoor alleen maar negatieve verhalen hierover. We wachten het wel af. 

Terug
Bovenaan