Baby’s geboren februari 2019

hallo dames, 
Mijn dochter is inmiddels 3 weken en ik geef haar volledig bv. Heb vandaag voor het eerst een elektrische kolfapparaat uitgeprobeerd zodat ik haar alvast kan laten wennen aan een flesje en ik wil een melkvoorraadje opbouwen zodat mijn man haar ook een flesje kan geven mocht ik niet aanwezig zijn om haar bv te geven. 
Maaar wat deed het kolven pijn zeg! Mijn tepel deed naa 3 keer zuigen zon pijn dat ik er mee stoptte. Daarna bleef het nog zon 2 uur zeer aanvoelen. Ik zit er nu zo tegen op om het nog een keer te proberen.
Ik vroeg me af of het normaal is dat het in begin zon pijn doet en hoe andere de pijn hebben kunnen doorstaan. 

Ik heb de philips avent elektrische kolfapparaat. Ik heb de laagste stand aangezet. 
Ik baal onzettend want ging er inderdaad van uit dat het geen pijn zou doen. ZHeeft het ook bij de eerst keer gebruik geen pijn gedaan?

Ja ik hoor veel goeie verhalen over de Medela borstkolf. Ik kan het proberen kijken of er een verschil is. Maar ik hoop dat het nog gaat lukken met de philips. Dankjewel
@Mamaatje voor mn gevoel zit de kolf wel goed. Niet te strak en niet te wijd. Nu ik weet dat het niet pijn hoort tr doen ga ik het nog een keer proberen en anders wellicht over gaan tot 1 kunstvoeding per dag om haar de fles aan te leren

Ik heb ook een kolf van Phillips avent maar ik ervaar geen pijn tijdens het kolven. Ik vind het wel anders dan bv maar niet erg onprettig. Wat naar dat je zo’n vervelende ervaring hebt gehad. Hopelijk gaat het volgende keer beter.

Terug
Bovenaan