Baby’s geboren februari 2019

Bedankt in ieder geval voor alle lieve reacties! Dat helpt ook voor mijn gevoel een beetje. We gaan gewoon nog wat dingen proberen en vooral geduldig blijven. Het zal vanzelf een keer overgaan. Ondertussen blijf ik verschillende forums aflezen naar de oplossing !!! 

@Stelvio, wat vervelend dat je kindje zo oververmoeid is. Ons meisje slaapt overdag ook veel minder goed in de wieg, 's nachts slaapt ze daar in tegen wel heel goed in de wieg (er zit vaak 6 tot 8uur tussen). 
Sinds ik overdag de draagdoek gebruik, slaapt ze zoveel beter (namelijk 3 tot 4 uur). Ik kan ondertussen gewoon het huishouden doen, wandelen o.i.d. het zit voor mij ook heel lekker. Soms leg ik haar na twee uur wel in de wieg, het is maar net wat ik dan zelf wil op dat moment. Ik voel mij niet meer opgesloten in ons eigen huis, sinds ik de draagdoek gebruik. Ik ben er dus heel blij mee. 

Er is wel een draagconsulent langs geweest, ik wilde namelijk dat ik zeker wist dat ik ons meisje goed  ging dragen. Anders heeft dit weer negatieve gevolgen voor de ontwikkeling van de rug en de heupen. 

Geen idee of het iets voor je is, maar misschien is hrt, het overwegen waard. 

Succes!

@Stelvio, wat vervelend dat je kindje zo oververmoeid is. Ons meisje slaapt overdag ook veel minder goed in de wieg, 's nachts slaapt ze daar in tegen wel heel goed in de wieg (er zit vaak 6 tot 8uur tussen). 
Sinds ik overdag de draagdoek gebruik, slaapt ze zoveel beter (namelijk 3 tot 4 uur). Ik kan ondertussen gewoon het huishouden doen, wandelen o.i.d. het zit voor mij ook heel lekker. Soms leg ik haar na twee uur wel in de wieg, het is maar net wat ik dan zelf wil op dat moment. Ik voel mij niet meer opgesloten in ons eigen huis, sinds ik de draagdoek gebruik. Ik ben er dus heel blij mee. 

Er is wel een draagconsulent langs geweest, ik wilde namelijk dat ik zeker wist dat ik ons meisje goed  ging dragen. Anders heeft dit weer negatieve gevolgen voor de ontwikkeling van de rug en de heupen. 

Geen idee of het iets voor je is, maar misschien is hrt, het overwegen waard. 

Succes!

Wat ik me afvroeg of waar ik zelf mee zit te ‘worstelen’ : starten jullie de dag altijd op hetzelfde tijdstip (de 1e voeding?) of wachten jullie tot jullie kindje wakker is en passen daar dan het schema op aan? 

Ik weet niet hoe ze het snachts bij jou doet maar bij mij komt ze soms wel/soms niet. Als ze doorslaapt is ze meestal rond half 6 wakker voor de fles. Dan kruip ik nog even terug:) dus er is bij ons echt geen pijl op te trekken. Ik laat ze lekker zelf beslissen wanneer ze wilt eten. 

Wij doen wel de eerste fles in de ochtend op een vast tijdstip. Dat zal straks ook moeten als ze naar de opvang moet dus laten we haar daar nu vast aan wennen.

Ongeduldje, en slapen jullie daarna nog verder of blijft ze dan eventjes wakker? 
Ze komt vaak tussen 3 en half 6 een keer, dus dat is nog heel wisselend ;-) 
Vaak is ze daarna rond 8 uur wakker, dan krijgt ze dus een fles om half 9. Maar als ik dan telkens 4 uur verder tel komt de laatste fles niet rond elf uur uit maar om half 1 of dus om half 9. 
Het CB gaf een fijn schema aan 7-11-3-7-11. Maar dat betekent dus dat ik om 7 uur de dag moet starten terwijl ze dan vaak nog slaapt. 

Mijn man geeft om 5u eerste fles en daarna slaapt ze verder. Dan meldt ze zich meestal weer tussen half 9 en 9 en rest van de dag komt ze om de 4 uur. 21.00 laatste fles, dus: 5,9,13,5,9. Soms meldt ze zich in de nacht tussen 3 en 4, dan geven we 60+2 flesje en start de echte voeding weer om 5u. 

Terug
Bovenaan