Baby’s geboren februari 2019

Oh wat fijn! Als ze zo overdag wat uurtjes pakt zal ze hopelijk snel wat slaapgebrek inhalen :) succes! En heerlijk om die kleintjes zo lekker te zien slapen hè. Ik smelt dan altijd ?

Mijn zoontje (4 weken) slaapt overdag ook erg onrustig, valt tijdens het voeden vaak in slaap, maar zodra je hem weglegt, wordt hij snel wakker. Ik heb hem vandaag op z'n buik in de box gelegd (met het idee dat hij anders toch op z'n buik bij mij op de borst slaapt) en hij heeft een paar uur heerlijk geslapen! Wel goed in de gaten blijven houden als ze op de buik liggen, maar het gaf mij een boel meer rust. 

Hoe leg je hem weg op zijn buik? 
Hier slaapt ze ook graag op mijn buik maar op haar buiken liggen op de bank of op een kleed vind ze dan weer niet fijn...

Ons mannetje heeft gistermiddag bijna de hele middag liggen huilen waardoor zijn mama ook niet haar dutje heeft kunnen doen. Toen om 15uur de fles gegeven lag hij om 16uur in bed en toen heeft hij tot 21uur geslapen hebben wij hem maar wakker gemaakt omdat wij ook naar bed wilden. Vannacht om 1.30 kwam hij weer had hij eerst 120 op en vervolgens nog 2x 30 en daarna geslapen tot 7.30 vanochtend en daarna een uurtje geslapen en weer huilen. Vanmiddag mag ik voor de 1e keer naar het bureau met hem en daar ga ik maar eens ff vragen wat we daar toch mee aan moeten. Word er zo onzeker van dat ik gewoon de hele tijd aan het huilen ben wat echt niet goed is...
Hoe doen jullie dat met het huishouden? Komen jullie daar een beetje aan toe of schiet er bij jullie ook veel bij in. Ik kom soms alleen aan de was toe en dan wil ik altijd wel even een stukje lopen met de wagen met hem en dan is het weer tijd voor de fles en slaapje...

Wij hebben de eerste regeldag achter de rug. Jeetje wat een drama! Ik heb werkelijk de hele dag op mn bank gezeten met hem op mn borst. Bijna iedere 1 a 2 uur voeding of huilen... 
Gelukkig maakte hij het vannachg goed door 6 uur achter mekaar te slapen?
Qua huishouden doe ik dingen als hij slaapt.. Soms wat meer soms wat minder..

Ik kan nooit een dutje doen overdag ;-) ik ben jaloers op mama’s die dat kunnen. 
Zoals ik hierboven al zij is onze kleine dame altijd na een half uur/ 3 kwartier weer wakker en dan kan ik weer in de entertainment ;-) 
Naast de vaatwasser uitruimen en een keertje stofzuigen doe ik dus ook niet veel. 

Terug
Bovenaan