Baby’s geboren februari 2019

@MDNS jij geeft 5 voedingen overdag? Om de hoeveel uur geef je? En hoeveel geef je dan? 
@MarijkeDH toen we omeprazol zijn gaan gebruiken hoorde we de melk nog wel terug stromen en zagen we ze het weer weg slikken, maar ze gilde het dan niet meer uit. 
Het gaat echt nog niet elke dag goed, maar het is echt stukke verbeterd :) Woensdag moet ik weer op controle met haar. 

@gebruiker10086....
ligt er een beetje aan wat ze aangeeft en hoe vroeg ze smorgens wakker is. 
Vandaag: half 8 wakker (waarschijnlijk door verzetten klok, normaal eerder) fles op van 180 (120 gegeven maar daarna nog honger) 
half 11 fles van 120
1 uur fles van 120 (ik moest weg, anders had ze half 2 gekregen)
4 uur fles +- 100 opgedronken
ze krijg dan zowieso nog een fles om 7 uur (probeer ik wat meer te geven) en als ze daarna nog wakker wordt zou ze er nog 1 krijgen maar meestal slaapt ze dan rond 8u half 9 tot de volgende morgen 
Maar dit is ook maar van 1 dag hoor. Het zou best kunnen dat het morgen weer helemaal anders gaat.. ik ga wel proberen om een beetje ritme van vaste voedingen en slaapjes erin te krijgen(voor zover dat gaat) puur om een beetje ritme te krijgen in de dagen. 
Het is gewoon een beetje proberen denkik wat voor jullie gaat. Ik ga woensdag na

Ik was nog niet klaar?
maar ik ga dus woensdag naar het consultatiebureau en dan ga ik even navragen of dat een beetje kan zo?

Dus zo ongeveer om de drie uur. 
Hier krijgt ze om de 4 uur, maar dan komt ze dus pas aan 4 flessen: half 8, half 12, half 4 en half 8 en dan naar bed. 
Ze slaapt lang niet altijd tot de volgende voeding. 
Het blijft lastig. Je blijft uitproberen

Bij mij was het meer perongeluk. Eigenlijk werd ze altijd vanzelf wakker, maar savonds was dat wel eens pas na 4/5 uur, dus ik was zelf gaan slapen met de gedachte ‘ze zal zo wel wakker worden’ en toen werd k wakker om 6 uur sochtends en schrok ik me rot haha. Verder merk ik ook niet dat ze meer honger heeft oid. Alleen dat ze smorgens dan een grote fles drinkt en dat probeer ik savonds ook te doen.

Heeft jullie kleintje de eerste vaccinaties al gehad? En hoe reageerden ze hier op?
Hier bijna de hele dag een huilende baby.. nog nooit zo gehad, normaal is ze zo vrolijk. Begin van de avond uiteindelijk maar een zetpilletje gegeven en nu is ze gelukkig weer wat meer zichzelf.. ook drinkt ze de maar de helft van de flessen op.. 
hopelijk is het morgen allemaal weer over en komen we een beetje redelijk de nacht door.
Ben benieuwd hoe dit bij jullie ging..

Hier zaterdag de eerste prikjes! Hoop dat ze er niet teveel laat van heeft. 
Ik geef ook 5 flessen. Ze slaapt echter niet altijd door tot 6/7 dus soms krijgt ze 1 fles in twee delen. 
6/7 uur, half 11, half 3, kwart over 6 en half 11
Die laatste is vaak lastig want dan slaapt ze half. Ze heeft hem echter wel nodig om de nacht door te komen. 
Ze gaat ook op vaste moment na bedje 9.00 tot 9.45. 12.00 tot 14.00 en dan nog een dutje in de kinderwagen tussen 17.00 en 18.00. Her middagdutje is soms eerder afgelopen.   
Ze moet vanaf 16 mei na de opvang dus moesten wel gaan werken met een vast ritme. 

Terug
Bovenaan