Baby’s geboren februari 2019

De oorzaak van het hangerig ontdekt. Ze zit ook in het sprongetje, maar denk dat koorts de boosdoener is. Om half 12 de huisartsenpost kunnen bellen. Geen oorzaak kunnen vinden. 
Heb der de hele nacht verder bij me gehouden ?. 

@MDNS, sinds ik de fles van 23,00 njet meer geef omdat dat niet meer lukte slaapt ze tot 6 uur. De laatste voeding krijgt ze de avond er voor tussen 7 en half 8. 
Maar nu zegt het CB dat daar teveel uren tussen zitten. 
Wat zeggen ze bij jou er over? 

Pff gek zeg, ze zei er bij mij niets over. Als ze op een dag maar genoeg binnen krijgen toch? 150ml x lichaamsgewicht in kg. 
Bij mij slaapt ze ook niet altijd door, soms heeft ze toch honger en wordt ze gewoon wakker. En als ze doorslaapt is ze smorgens wat hongeriger en krijgt ze wat meer:)
Maar misschien kan je er op internet wat over vinden of dit echt schadelijk is oid. Ik hoor ook zo vaak dat je niet alles van het cb moet geloven! 

Ik zorg dat ze idd gewoon genoeg binnenkrijgt en nu ze zo lang slaapt krijgt ze sochtends wat meer ja, dat wil ze dan ook. 
Ik weet ook niet eerst zegt het bureau, sla de fles van elf maar over als ze niet drinkt en kijk maar wanneer ze wel honger heeft, dat heeft ze dus blijkbaar pad rond 6e maar dat is weer niet goed 

Dat is 11 uur ertussen ongeveer. Voor hele jonge kinderen is dat misschien wat lang. Maar als ze zelf gewoon geen behoefte heeft om tussendoor wakker te worden en om eten te  vragen zou ik het zo laten. Als ze goed slaapt, op de dag genoeg eten binnen krijgt, goed groeit en tevreden is dan is het prima toch. 

Soms word ik zo onzeker van het bureau ;-) 
Ik haalde haar vanochtend lachend uit haar bed, dus ze had er weinig last van denk ik. 
Maarja als dan zoiets gezegd wordt, ga ik weer twijfelen of ik toch niet moet doorzetten om elf uur. Maarja een uur zitten voor 3 slokken is voor niemand leuk ;-)

Als je kindje zo lekker doorslaapt zou ik het gewoon zo houden hoor! Niet onzeker worden van het CB. Je ziet zelf het beste of ze vrolijk is, goed groeit.
Als ze honger heeft wordt ze echt wel wakker! Ik zou het zo houden!

Je moet idd niet alles geloven en doen wat ze zeggen bij het cb. Je moet ook niet alles vertellen daar dat zijn tips die ik kreeg uit mijn omgeving .
Toen ze hier thuis kwamen van het consultatiebureau zei ze; we staan bekend om het consternatiebureau en daar willen we vanaf. Dus mochten er dingen zijn waar je het niet over wil hebben oid zeg het gewoon...

Terug
Bovenaan