Baby’s geboren februari 2019

Oh man wat ben ik jaloers haha mijn mannetje komt s’nachts gewoon nog elke 3 uur en soms korter... heeel af en toe eens 4u.. (geef borstvoeding op verzoek). Ik ben kapot! 
Als ze happy is en goed groeit, en het voelt goed, lekker negeren!! En geniet van je slaap ?

Oh mimi bij ons vaak ook hoor. Wij geven dan wel flesvoeding. Afgelopen nacht hadden we een mijlpaal, 6 uur ertussen! Fles om 20.00, daarna om 00.00 uur en toen pas om 6.00 uur Yeah. Nu afwachten wat er komende nacht gebeurd, we hopen hier weer op maar ik verwacht het niet

Als mijn meisje in de nacht komt geef ik geen hele voeding. Stel ze komt om 4 dan krijgt ze 90 en om 7 uur weer 90. Er komt overigens steeds meer water bij de fles van 90. Dus minder voeding. Ik geef fles. 

Hier is het heel wisselend qua slaap.. Hij kan altijd 1 slaapje langer slapen dan 3uur. Vaak dus 5 uurtjes achter mekaar. Soms ook weer niet en komt ie iedere 3 uur. Overdag vaak wel 4 uur er tussen.
Ik heb dan weer het voordeel dat voeden vaak 8 minuutjes duurt, 5 minuutjes recht op, en dan terug in bed! Hij mekkert nooit en slaapt dan weer gelijk ?

Vannacht hadden we er 6.5 uur tussen :) weer iets langer ?
Overdag doe ik 3 a 3.5 uur ertussen, niet langer anders denk ik dat ze het in de nacht gaat inhalen. Ze drinkt namelijk niet altijd de fles leeg, en we hebben ook behoorlijk last met vastzittende boertjes. 
We zijn ook een beetje aan het klooien met speentjes, we hebben dr brown fles met difrax speen. Nu gaat speen 1 te langzaam en 2 te snel. De dr brown speen wilt ze niet meer. Dus vandaag even kijken hoe het gaat als we het gaatje van speen 1 iets bijprikken

Misschien niet terecht hoor maar ik moet even klagen als ik jullie ervaringen met nachtvoedingen lees ? 
Bij ons komt hij elke 3 uur. BV dus ik moet het alleen doen mijn man kan het niet een keertje overnemen. Hij doet er tussen een kwartier en 20min over, probeer ik het korter te maken dan wordt het natuurlijk huilen. 5min rechtop voor een boertje (dat gaat gelukkig wel snel) en dan is meneertje natuurlijk klaarwakker en verwacht entertainment ? dus inslapen duurt dan nog ong 30 minuten. We zijn dan zo’n uur verder en ik heb nog 2u slaap voor het hele circus weer begint. 
Het wordt er ook niet beter op omdat ik zo kapot ben, de voeding van rond 4/5 ben ik meestal gesloopt, volgens mij word ik dan vaak pas wakker als hij al even huilt, dan lukt het aanhappen slecht, huilende gefrustreerde baby en ik kan dan ook wel huilen ?
Er gaan gelukkig ook echt veel dingen wél goed en ik ben stapelgek op mijn zoontje maar dit breekt me wel op zo na bijna anderhalve maand. Ik ben ook nog eens een mega slaapkop normaal gesproken ?

Wat gebeurd er als je hem wakker in bed terug neerlegt? Ik probeer dit namelijk overdag in de ochtend en in de middag, soms doet ze moeilijk, soms valt ze binnen 5 minuten in slaap. 
Wie weet valt jou kleintje ook wel met 5 minuten zelf in slaap? Als je aandacht heeft worden ze denk ik ook wakkerder? 
Wij voeden de laatste 2 voedingen in de avond in het donker, niet praten, duurt wel een half uur vanwege het moeilijke boeren, even rechtop houden en dan hop in bed. Nu moet ik zeggen dat ze bij de eerste avond voeding nooit wil slapen en we dan wel even bezig zijn hoor, dus hier gaat ook niet alles gemakkelijk.
Ook nog een idee om te kolven dat je man het toch af en toe kan overnemen? Mijn man doet alle voedingen in de avond tot 12 uur, daarna doe ik het, mits ik heel moe ben in het weekend, dan doet hij de nacht ook. En in het weekend overdag doet hij ook een aantal voedingen

@mimi lees het boek de tevreden baby eens.  Hoewel ik geen borstvoeding geef heb ik wel wat gehad aan de schema’s. Hoewel ze lang niet altijd door slaapt hoor! Maar krijg wel echt voldoende nachtrust. 

Terug
Bovenaan