Baby’s geboren februari 2019

Me-l@ ik bedoelde eigenlijk ook meer het rekken van tijd. Nu komt hij nog om de 2 uur en dan ben ik van die 2 uur ook nog aan het voeden. En heb dan zo weinig slaap ben soms echt kapot en slaap dan vaak ook ff in de middag. Mijn borsten doen ook vaak pijn door het vele aanleggen en zoals vannacht dat hij wat langer sliep merkte ik meteen dan mijn tepels wat minder pijnlijk waren. 

Lastig Poevie! Dat is soms het nadeel van BV, het kan na veel aanleggen echt pijnlijk zijn! Goed purelan blijven smeren?
Heb je zelf wel het idee dat je voldoende produceert? 

Ohhh, dat was me niet duidelijk, maar verder helaas geen tips, ik hoop voor je dat er snel wat meer tijd tussen zit want iedere 2 uur is erg veel ja, ik snap dat je erg moe bent daarvan

Wij proberen er nu ook een ritme in te krijgen. Deden eerst alles zoals meneer het aangaf. Alleen sliep ie overdag nooit in zn bedje, dat was altijd brullen en alleen op een van ons liggen. De nacht was echter geen probleem in bed, sliep mooi van 23u tot 4 ongeveer en daarna weer tot 7.30. 
Sinds vorige week slaapt ie de avond ook in bed vanaf 20u, halleluja, hadden wij onze avonden weer een beetje terug ;)
Sinds deze week slaapt ie ook 1 dutje overdag in zn bedje, maar nu zijn de nachten drama. Om 22.30 maken we hem wakker voor de laatste voeding, dan slaapt ie daarna meteen verder. Maar dan begint om 2 uur de ellende. Speentje geven, 45 min stil, weer huilen. Weer troosten en speentje geven, helpt iedere keer maar een paar minuten. Om 3.30 dan toch maar weer flesje gegeven dan begint ie om 6u weer met jengelen.
Ik mis nu al de nachten dat ie er fijn 5u tussen liet zitten.
Iemand nog meer dit probleem? Hij zit wel tegen zijn 2e sprongetje aan volgens het schema. 

Waarom geef je dan om 2 uur niet een fles? Wellicht slaapt die dan wel weer door tot de volgende morgen. 
Zodra mijn dochter wakker wordt snachts geef ik een fles. Ze heeft het een aantal dagen tot 6 gered maar vanacht kwam ze ook om 2 uur, na het flesje sliep ze gewoon weer tot 8 uur. Terwijl ze na de fles van 6 uur ook altijd rond 8 weer wakker was.

@maxime! Wanneer was je uitgerekende datum? Mijn meisje is van 2 februari maar uitgerekend 8 februari. Ze zit op dit moment ook in een sprongetje die tweede duurt van 7,5 tot 9,5 week ongeveer. Zeg dan maar dag tegen je schema. De voedingen houdt ik wel aan maar de slaapjes overdag zijn verschrikkelijk.   
Ze slaapt de avond/nacht van 19.00 tot 22.30 en dan van 23.30 tot 6/7. Dus dat is prima. Ze slaapt ook half bij die late avond fles. 
Probeer eerst de tijden van voeding goed te krijgen. Vaak hoor je dat als ze alle voeding tussen 7 en 23 uur binnen krijgen dat de nachten ook langer worden. 

[quote quote=10189906]Waarom geef je dan om 2 uur niet een fles? Wellicht slaapt die dan wel weer door tot de volgende morgen. Zodra mijn dochter wakker wordt snachts geef ik een fles. Ze heeft het een aantal dagen tot 6 gered maar vanacht kwam ze ook om 2 uur, na het flesje sliep ze gewoon weer tot 8 uur. Terwijl ze na de fles van 6 uur ook altijd rond 8 weer wakker was.[/quote]
Dat hebben we de nacht ervoor wel gedaan. Toen werd ie om 2.30u wakker. Fles gegeven, maar toen werd ie om 4u weer wakker, en daarna nog een paar keer tot we om half 7 maar zijn opgestaan. 

Quinn is geboren op 9 februari, maar de 19e eigenlijk uitgerekend. Ik ben jaloers op jou Teddybeer! Fijn dat ze al zo goed doorslaapt snachts. Ik vind het niet erg dat ie snachts nog een keer komt, maar iedere nacht er 4-5x uit moeten is echt slopend. 

Merken jullie die sprongetjes dan zo goed? Ik hou eerlijk gezegd niet bij wanneer ze in een sprongetje zitten maar ik merk er ook echt niks van..
Als ik ze hier savonds laat een fles geef (en hiervoor moet wakker maken) drinkt ze die meestal niet eens op, snachts ook niet en slaapt ze zo verder als ik even de fopspeen geef. Ik denk dan dus eerder dat ze gewoon weer even in slaap moet komen. Mocht ze na een halfuur weer wakker worden geef ik ze wel een fles.
Het schijnt inderdaad wel zo te zijn dat als je overdag genoeg voeding geeft. Ze snachts minder wakker worden. Maar dat zal ook niet altijd en bij iedereen opgaan..

Terug
Bovenaan