Baby’s geboren februari 2019

Oo dat is jammer dat dat niet werkt dan. Dan zijn het idd zware en slopende nachten. 
Ik denk dat het per kind verschilt hoe ze op sprongetjes reageren, maar slechter slapen zou door een sprongetje kunnen komen. 
Als het een paar keer goed gaat ben je zo snel verwend he. 
Hier een meisje wat absoluut nooit een speen wil. Ik heb allerlei merken geprobeerd maar ze pakt het gewoon niet.

Hier ook geen speen hoor!
Ik geef Bv, en hij kijkt zo vies naar een speen. Hij proeft gelijk dat het geen echte tepel is ?
Alleen bij hele erge krampjes wil ie nog wel eens 5 minuutjes zn speentje gebruiken maar anders niet

Ik merkte sprongetje 2 ook helemaal niet. Ik heb nu ook zoiets van: ik ga daar niet teveel op letten. Ik kijk gewoon wat mijn dochter nodig lijkt te hebben. 
Vannacht werd ze om 22.30 uur wakker en moest hard huilen. Ging ik kijken, lag ze met haar ogen dicht te huilen. Nachtmerrie, zou dat al kunnen? Toen ik haar speentje gaf sliep ze meteen verder.
Vind het wel lastig om een slaap ritme overdag te maken, want ze geeft per dag andere tijden aan waarop ze moe is. In de nacht doet ze het zo goed dat ik het dus maar even zo laat. 

Ik heb ook nog niks van sprongetjes gemerkt, tenminste niks geks, ze is wel een paar keer meer huilerig geweest maar of dt nou een sprong was weet ik niet.
Wij hadden het ook wel lastig met een speen vinden die ze kon inhouden, we hebben nu een bibs en die houdt ze goed vast, en die gaat er ook nog wel eens uit hoor, maar deze blijft het langst "zitten". 
Vandaag prikjes gehad. Ze is huilerig bij het verschonen van de luier en als ze moet boeren tijdens het eten. Verder slaapt ze nu weer na de voeding, even aankijken hoe het vandaag gaat, ze heeft nog geen koorts in ieder geval.

@ongeduldje
Noé huilt soms ook in dr slaap! Heel zielig om te zien maar gaat idd bij ons ook over met speentje of even over dr buije wrijven. Misschien inderdaad een droompje ofsow of krampjes? Heb het ook wel eens gehad dat ze daarna wakker werd en gepoept had?

Mdns volgens mij lijken onze dochters best veel op elkaar. Lees toch vaak overeenkomsten tussen ons hier :) leuk! Ik vind het ook echt genieten met die kleine dondersteen van ons. Elin is echt zo'n heerlijk lachebekje, als ik 's ochtends naar haar bedje loop ligt ze al te kirren en lachen naar mij. Echt mooiste om zo op te mogen staan ??

Hier borstvoeding maar ook een speentje hoor, hij wordt daar heel blij van! Alleen in het begin hadden wij alleen maar van die gratis speentjes (cadeautje van de apotheek) met “i love mama” en “i love papa” erop, en nu wil hij alleen maar die ?? we proberen hem te laten wennen aan de bibs, want die zitten niet tegen zn huid aan geplakt rondom zn mondje, en laten we eerlijk wezen ze zijn ook wel mooier, maar hij heeft een heel duidelijke voorkeur voor de love speentjes ?

Bij ons wil Kyan ook echt geen speen, vind het niet erg hebben we daar straks ook geen gedoe mee als wij het tijd vinden om te stoppen met de fop?
Kyan slaapt het lekkerst in zijn eigen bed en daar slaapt hij ook het langst. In de box is het hooguit 30-45 minuten overdag en dan is het huilen dus wij leggen hem lekker in zijn eigen bed. 
De voedingen gaan ook goed, gisteravond 22.30 de laatste fles en toen kwam hij om 5.30 pas dat was wel erg lekker. Vanmiddag heeft hij om 12.30 zijn fles gehad en nu ligt hij nog heerlijk in dromenland. Hij krijgt sinds gisteravond ook meer in de fles 150+5 dus dan mag hij ook een voeding minder inprincipe. Hij heeft sinds gisteravond ook voor het eerst een slaapzakje aan, ik heb er eerst maar eens 1 gekocht om te proberen maar dat gaat wel heel goed dus ik denk dat ik er nog 1 bij ga halen. 

Terug
Bovenaan