Baby’s geboren februari 2019

Hey allemaal, ik heb nog maar 2 weken verlof en hoewel ik mn werk super leuk vind kijk ik er heel erg tegenop. Ik geniet zo van het moederen! ? De tijd die ik samen met mijn dochter kan doorbrengen is echt fantastisch! Hoe gaan jullie hiermee om?
Aanstaande dinsdag gaat ze voor het eerst oefenen bij het kdv. Ik vind het echt super spannend! Ik weet natuurlijk dat ze daar super goed voor haar kunnen zorgen maar het is nog zon kleine frummel!

Nu twijfel ik of ik een kleinigheidje mee moet nemen voor de leidsters op het kdv. Is dat iets normaals? Zo ja hebben jullie ideeën ?
Alvast bedankt! 

Nvb, zooo herkenbaar! Mijn laatste verlofweek is nu ingegaan en moest er gisteren al om huilen. Ik wil helemaal niet werken haha, terwijl ik weet dat het voor mezelf echt goed is dat ik weer ga beginnen. Ik ben geen thuis zitter. Maar ik heb zooo genoten van deze periode en alles is zo snel gegaan! :( daarnaast hoorde ik dat de sfeer op mijn afdeling heel slecht is op het moment dus dan sta je ook niet echt te springen om weer te beginnen ;)
onze dochter gaat ook dinsdag wennen. Ik vind het echt spannend! Ik had er niet over nagedacht dus ik heb geen kleinigheidje voor de leidsters.

Ik zit ook in mn laatste verlofweek, de 23e moet ik weer? 
Ik kan mijn kindje gelukkig naar mn moeder en mn schoonmoeder brengen:) dat scheelt wel vind ik, die passen al wel eens vaker op.
Verder heb ik wel weer zin om te werken, ookal vraag ik me af hoe krijg ik alles op tijd de deur uit om op tijd opt werk te zijn? haha

Ik heb nog 2 weekjes verlof. Ze is vrijdag 1uurtje wezen wennen bij kdv, nu gaat ze woensdag 3 uurtjes wennen en de week erop 6 uurtjes en dan de week erna voor het echie.
Ik heb wel weer zin om te werken, even wat anders, en het is maar 3 dagen per week. Het zal alleen wel wat lastiger zijn qua tijd in de ochtend. Moet nog even met mijn nan overleggen hoe we dat het makkelijkst samen kunnen doen, nu regel ik nog alles
Het wordt allen zulk mooi weer nu haha

@nvb zo herkenbaar! Ik zie er ook tegenop, maar tegelijkertijd kijk ik er ook wel weer naar uit om te werken. Hoeveel dagen werk je? 
Ik neem zelf niks mee voor de leidsters, ik weet niet of het normaal is. 

Hopelijk is de oefendag goed gegaan voor, zowel jou als je dochter.

Ik denk dat je eerder wat meeneemt voor de leidsters mocht je weggaan bij de opvang over een paar jaar, ik heb nog nooit gehoord dat je wat meeneemt als je de eerste keer komt

Hallo allemaal, het is goed gegaan. Uiteindelijk niets meegenomen. In mijn omgeving zeiden ze t zelfde, komt wel alsze weer gaat. Ik ga 3 dagen werken en mijn man 4. Daarnaast gaat ze nog 1 dag naar mijn moeder. Die heeft al wat vaker opgepast.
Het wennen was goed gegaan. Weer hetzelfde fijne gevoel als tijdens de rondleiding. De leidsters waren super aardig. Prettige aan het kinderdagverblijf waar voor wij hebben gekozen vind ik zijn de kleine groepen  (6 kindjes met 3 leidsters). Kreeg een leuk boekje mee waar ze na iedere dag wat inschrijven en ze gaven mij het gevoel dat ze erg meedenken en meebewegen in ons schema. Ik heb uitgebreid in bad gelegen en een tijdschrift erbij gepakt. Was erg fijn. Was wewel blij haar weer te kunnen halen.
Ik kijk ook het meest op tegen de ochtend. Ze moet om 7 uur op het kinderdagverblijf zijn. Hoe ga ik dat het beste regelen! Zal wennen zijn. 
Ben voor het eerst weer ongesteld geweest. Wel maar 3 dagen.  (voor de zwangerschap altijd 5-6 dagen) en een stuk minder heftig dan voor de zwangerschap. Is het normaal dat dit veranderd is?

Hoi Nvb,
Dat is wel fijn 3 dagen ongesteld ? 
Ik ben nu al 2 keer ongesteld geweest na de bevalling en die beide keren was het behoorlijk heftig ? en 7 dagen per keer.... Dat heb ik in die 9 maanden echt niet gemist haha.

Terug
Bovenaan