Baby’s geboren februari 2019

O, bij jou dus het andere uiterste, cait. Dat is ook niets. Hopelijk normaliseert de boel een beetje.
Ik ga zaterdag voor het eerst weer sporten. Bootcamp. Ben benieuwd! Heb vorige week een stukje gefietst en was compleet gesloopt. Daarbij was het zadel ook vervelend! Stomme knip, denk je ervan af te zijn... Pff 

Fijn dat het goed gegaan was bij de opvang :) dat geeft je tenminste en gerust gevoel.
Onze dochter mag morgen voor de 2e keer, nu 3 uurtjes, dus ik ga lekker naar de kapper, want dat heb ik eigenlijk sinds de kerst niet meer gedaan
Ik fitness al 4 weken, en ik vind het erg fijn weer wat beweging, ik merk dat mn conditie vlot vooruit gaat, ik kan niet wachten tot ik weer mag hardlopen, dat moet helaas nog even 3 weekjes wachten
Gister ongesteld geworden, dus nog geen idee hoelang dat gaat duren, maar ik merk wel dat ik wat meer bloed verlies deze 2 dagen dan voor mn zwangerschap. Ik vind een ob indoen toch wel heel anders nu haha, had een subtotaal ruptuur, en heb er eigenlijk geen last meer van maar toch voelt het gek.
Heb wel flink meer afscheiding sinds/na mn zwangerschap, dat vind ik wel erg vervelend want ervoor had ik er eigenlijk geen last van. Ik hoop dat dat weg gaat nu ik ongesteld ben(geweest), had gelezen dat dat kon. En anders moet ik daar nog wat op verzinnen want liep nu steeds met maandverbandjes in, maar daar wil ik wel heel graag vanaf, iemand van jullie hier ook last van?

@Me-L Ik heb ook een suptotaal ruptuur gehad en heb er ook weinig tot geen last meer van. Alleen ik heb juist bijna geen afscheiding vergeleken met voor de zwangerschap. En ben al 2x ongesteld geweest. Tampons durfde ik nog niet te gebruiken..... 

Me-l ik heb idd ook meer last van afscheiding. Maar nog niet ongesteld geweest dus misschien dat het daarna beter ‘geregeld’ wordt inderdaad.
Ik ben helaas nog steeds aan het kwakkelen met het genezen van de knip.. best balen nu na bijna 10 weken.. eerst komen ze er na 4 weken achter dat ik allergisch ben voor de hechtingen en dat het daarom nog niet goed genezen is. Nu vorige week weer op controle geweest bij de verloskundige en omdat het allemaal zo geiriteerd was is er een stukje ‘wild vlees’ (sorry voor de details) gegroeid wat weggehaald moet worden omdat het nu iriteert en bloed.. dus doorgestuurd naar de Gynaecoloog waar ik nu allang wat van gehoord moest hebben, vandaag zelf gebeld maar ze hadden de verwijzing niet binnen gehad.. zucht.. 
Had stiekem gehoopt dat dit geregeld kon zijn voordat ik aan het werk ging.. geen zin om straks vrij te moeten vragen hiervoor.. is ook beetje genant..
Lang verhaal, moest ff mn frustratie kwijt? gelukkig kan ik verder de normale dingen wel doen, al heb ik fiets en paard nog niet geprobeerd.. 

Ben net vanochtend voor de tweede keer ongesteld geworden en bij mij is echt echt een stuk heviger dan voor dr zwangerschap. Schijnt normaal te zijn en ook weer bij te trekken na verloop van tijd.
Ook ik had subtotaal ruptuur. Ik heb geen last van meer afscheiding maar wel nog klein beetje urineverlies na het plassen, dus ik loop ook nog altijd met verbandjes te klooien. Wil ik ook graag vanaf! Maar ook dat schijnt normaal te zijn en af te nemen.. Maar verder mag ik niet klagen want ik heb echt nergens meer last van en bijna alle kilo's zijn er vanzelf af gegaan! Nu nog uitvogelen hoe ik kan sporten met een baby en een man met veel vergaderingen in de avonduren..

@ongeduldje: train je je bekkenbodemspieren? Mocht je dit nog niet doen is het wel een aanrader, dan is je urineverlies waarschijnlijk snel voorbij. 

Goed bezig alle mamas! @MDNS beterschap gewenst  Misschien kun je de verloskundige een brief laten opstellen voor het werk zonder al te veel details erin. Dan weten zij in ieder geval dat er nog wat speelt. En dan is de stap naar vrij vragen misschien wat kleiner?
 Bekkenbodemspieren train ik tijdens de fles. Doe ik eigenlijk al sinds de geboorte en alsnog moet ik soms wel heeeeeeeel snel naar de wc zien te komen.. Komt vanzelf. Ik hou het vol!
Merk dat ik soms best moeite heb met het feit dat ik mijn man minder voor mezelf heb. We hebben al een datenight achter de rug en proberen sowieso iedere maand er een te plannen (dan blijft ze ook bij opa en oma slapen zodat wij ook een ongestoorde nacht hebben) maar dan nog vind ik het moeilijk. Hoe gaat dat bij jullie? 

@nvb ik vind het al heel goed dat je 1keer in de maand een date night plant. Dit hebben wij nog niet gedaan. We brengen wel minder tijd met elkaar door, maar 's avonds zetten we ook wel eens de tv uit en kletsen we met elkaar of gaan we even een stukje wandelen. Het zijn niet hele speciale dingen, maar hierdoor heb ik niet het idee dat we langs elkaar heen leven, Hoewel het soms een dag wel is en dan hebben we het daar over.
Wat hebben jullie gedaan tijdens de date night? 

Terug
Bovenaan