Fijn dat het goed gegaan was bij de opvang

dat geeft je tenminste en gerust gevoel.
Onze dochter mag morgen voor de 2e keer, nu 3 uurtjes, dus ik ga lekker naar de kapper, want dat heb ik eigenlijk sinds de kerst niet meer gedaan
Ik fitness al 4 weken, en ik vind het erg fijn weer wat beweging, ik merk dat mn conditie vlot vooruit gaat, ik kan niet wachten tot ik weer mag hardlopen, dat moet helaas nog even 3 weekjes wachten
Gister ongesteld geworden, dus nog geen idee hoelang dat gaat duren, maar ik merk wel dat ik wat meer bloed verlies deze 2 dagen dan voor mn zwangerschap. Ik vind een ob indoen toch wel heel anders nu haha, had een subtotaal ruptuur, en heb er eigenlijk geen last meer van maar toch voelt het gek.
Heb wel flink meer afscheiding sinds/na mn zwangerschap, dat vind ik wel erg vervelend want ervoor had ik er eigenlijk geen last van. Ik hoop dat dat weg gaat nu ik ongesteld ben(geweest), had gelezen dat dat kon. En anders moet ik daar nog wat op verzinnen want liep nu steeds met maandverbandjes in, maar daar wil ik wel heel graag vanaf, iemand van jullie hier ook last van?