Baby’s geboren februari 2019

@vivi even ander merk flesje proberen?
@poevie. Ik snap dat je daar gefrustreerd van wordt, zeker snachts maar toch zou ik geen KV geven als je BV het goed doet. Denk namelijk dat je daar alsnog geen doorslaap garanties mee hebt.. 
Dit bedoel ik niet onaardig maar mijn zoon slaapt namelijk wel 6 uur op BV. Het ene kindje heeft er alleen iets langer voor nodig dan de ander..
Volgende week moeten wij ook prikjes halen!

Dochterlief accepteert weer de fles. Een andere fles leek niet te werken. Wat wel hielp, was eerst mijn pink in haar mond(hier gaat ze op.zuigen), daarna ook de fles in de mond. Als ze blijft zuigen haal ik dan mijn pink weg. 

Ik ben blij en ga met een gerust hart morgen weer aan het werk!!

Ik ben in februari bevallen maar was pas in april uitgerekend. 
Adam was toen 2056 gram en 41 cm. 
Prematuur baby. Hij heeft 1 maand in het ziekenhuis moeten blijven maar hij doet het nu super thuis.

Mijn bevalling ging heel erg snel 1x persen en daar was hij. 
Wel hele erge weeen gehad. 

Na een aantal weken drama tijdens het drinken, hebben we vandaag bij de kinderarts toch de bevestiging gekregen dat onze Do reflux heeft. Het CB deed er niet veel aan, want ja, ze komt gewoon aan en ze groeit goed.. dus dan laten we je baby maar veel huilen en sturen we jullie gewoon weer naar huis met allerlei adviezen die we al hadden geprobeerd (bedje omhoog, rechtop voeden, half uur wachten met terugleggen, voeding verdikken etc etc) Nu is ze onder behandeling van de kinderarts en worden we eindelijk serieus genomen. Ondanks de goede groei was het volgens de arts niet normaal dat ze altijd zo lang over de fles doet (45-60min) Daarnaast constateerde ze ook dat Do hees klonk en ook echt last heeft van oprispingen. Ben blij dat ze onder behandeling is nu en dat ze serieus gaan kijken naar oplossingen met ons, want aanstaande maandag ga ik weer werken... 

Stelvio wat vervelend dat het CB zo reageerde, wat fijn dat je nu onder controle bent bij de kinderarts, hopelijk kunnen ze haar snel helpen, krijgt ze medicijnen? 
Hier ook een reflux baby, wij werden gelukkig gelijk serieus genomen door onze huisarts. Zijn toen met 4 a 5 weken al gestart met medicijnen icm indikken van de voeding. 
Maar wat vond ik de dagen soms zwaar, ik heb vaak staan mee huilen. 
Maar inmiddels gaat het goed met onze dochter, zo goed dat we de medicijnen al weer moeten gaan afbouwen, ik vind het wel spannend maar tot nu toe reageert ze er goed op. Hopelijk is ze er al over heen gegroeid. 
Ik hoop echt dat het bij jullie in huis dalijk ook weer wat rustiger wordt. 

Ik ben 10 februari bevallen van onze zoon Mike. Ik was uitgerekend op 15 maart, dus Mike is 5 weken te vroeg geboren. Na 30 weken zwangerschap werd er geconstateerd bij de vk dat Mike een forse groei achterstand had. Bij 33 weken een groei echo gehad bij de gynaecoloog en deze vertelde ons dat als Mike niet zou groeien, hij beter gehaald kon worden bij 36 weken. Na 35 weken vond Mike het wel welletjes in mijn buik en begon ik te vloeien. De bevalling was begonnen. In het ziekenhuis bleek dat zijn hartslag daalde en hij werd gedaald met een keizersnede. Mike woog bij zijn geboorte maar 1818 gram. Omdat hij het zo goed deed in het ziekenhuis mochten we naar anderhalve week naar huis. Inmiddels weegt hij 5kg en is hij een tevreden mannetje. 

Ik ben 10 februari bevallen van onze zoon Mike. Ik was uitgerekend op 15 maart, dus Mike is 5 weken te vroeg geboren. Na 30 weken zwangerschap werd er geconstateerd bij de vk dat Mike een forse groei achterstand had. Bij 33 weken een groei echo gehad bij de gynaecoloog en deze vertelde ons dat als Mike niet zou groeien, hij beter gehaald kon worden bij 36 weken. Na 35 weken vond Mike het wel welletjes in mijn buik en begon ik te vloeien. De bevalling was begonnen. In het ziekenhuis bleek dat zijn hartslag daalde en hij werd gehaald met een keizersnede. Mike woog bij zijn geboorte maar 1818 gram. Omdat hij het zo goed deed in het ziekenhuis mochten we naar anderhalve week naar huis. Inmiddels weegt hij 5kg en is hij een tevreden mannetje. 

@gebruiker10086597: fijn dat de huisarts jullie meteen serieus heeft genomen en dat het nu aardig onder controle is. Het is zo zielig om je kindje zo te zien huilen/krijsen!
Onze kinderarts wilde geen medicatie geven voor het maagzuur, omdat de medicatie het probleem niet oplost maar alleen maar onderdrukt, zei ze. En dat bij veel baby’s die zij behandelt met reflux de klachten dan na drie weken weer terug komen. Daarnaast wil het zo dat medicatie op lange termijn slecht is voor de botontwikkeling (zegt opnieuw de kinderarts) vreemd hè dat artsen zo verschillend reageren met zoiets?!
We gaan nu met de pre-logopedist aan de slag. Zij komt thuis en gaat meekijken en tips geven. Schijnbaar heeft zij nog wel 100 andere manieren waardoor Dootje misschien minder last heeft van die vervelende reflux. We gaan het zien.. 

Terug
Bovenaan