Baby’s geboren februari 2019

Oh nee in Puckbaby idd niet doen. Wellicht gewoon zo? Zonder slaapzakje? Op haar buikje kan ze namelijk niet maaien met dr armpjes!
Wat fijn van deze nacht! Hopelijk volgen er meer ?

Ik durf het gewoon echt niet haha! Misschien straks in haar ledikant daar zit een aerosleep matras op :)
Maar het gaat dus ook helemaal goed met jouw mannetje? Allebei toch februari ipv maart baby's geworden :)
even een vraag, slaapt jullie kleintje makkelijk als je de deur uit gaat? En zijn er dingen wat je dan anders doet? Ze heeft best last van geluiden als we weg gaan en slaapt veel slechter! Iemand een tip of is het een kwestie van gewoon doen en thuis dan de slaap inhalen? Ik time het nu vaak net na een slaapje.

Ik ga gewoon de deur uit als Kyan ook moet slapen anders kun je niks en gaat hij bepalen wat er gebeurd. Vrijdag moest ik om 13.30 bij de tandarts zijn en hij is gewoon meegegaan en viel vanzelf in de maxicosi in slaap terwijl ik in de stoel behandeld werd.
Ik heb nog een vraag; wat voor kleur heeft de ontlasting van jullie kleintje? Bij ons was het steeds geel echt zo'n mosterd kleur maar nu is het een paar dagen al groen. Ik weet niet of dat normaal is....

@stk, dan leg je haar toch in haar ledikantje? 
Idd wij waren ook in maart uitgerekend.. Hij is nu 9 weken, groeit als kool! Ruim 6,2 kilo!! Hihi! Hij slaapt super goed, 7,5 uur achter mekaar, voeding en nogmaals 4,5 uur!
En ja hij slaapt overal door heen! Kan hem slapen optillen slaapt gewoon door. Zo ideaal! We doen ook wel slaapjes in bed gewoon voor t oefenen maar als ik weg moet moet ik weg dus slaapt ie maar in de wagen of auto..

Zo die groeit goed! Onze Nora is nu 12 weken en weegt 5 kg. 
Ze heeft alleen echt een hekel aan tummy time. Steeds als ze op haar buik gelegd wordt gaat ze huilen , heel soms ligt ze met haar hoofd op een wang en sabbelt ze aan haar vuistje. Hebben jullie tips? Ik wil heel graag dat ze meer op haar buikje gaat oefenen. 
Ik heb al een speelkleed geprobeerd en een rol onder haar borst ook..

Jaa het is een flink kereltje!!
Ga je bij haar liggen op haar buik?
Mn zoon vind het aankleedkussen geweldig. Zodra je hem er op legt komt er een grote smile op zn gezicht.. wellicht op haar buik op het kussen en lekker rug en billen masseren met wat olie?

Ik leg haar vaak op de bank richting de tv, die vind ze erg interessant. Op de vloer lukte het eerst ook niet zo maar dat gaat nu ook steeds beter

Hoe gaat het met iedereen? Ik ben benieuwd :)
Onze leukerd is alweer 3 maanden en 1 week en ik ben nog altijd verliefd op ons lachebekje. Ze is zo vrolijk en makkelijk. Ze kan zich inmiddels prima zelf vermaken in de box of wipstoel, dat geeft ook meer vrijheid voor mij. Daarnaast slaapt ze ook prima overdag, iedere dag minstens 1 slaapje in bed, de rest in wandelwagen of box. En ze is zo vrolijk en makkelijk. Ook de kinderopvang leidsters zeggen het. Echt fijn om te merken dat het goed gaat en we een lekker ritme hebben gevonden met zijn allen. De oma's vechten zelfs bijna om oppastijd hahaha. 
Alleen jammer dat ik niet meer geniet van mijn werk.. Ik weet niet in hoeverre ik nog last heb van hormonen. Maar sinds ik terug ben op mijn werk vind ik het saai en frustrerend en irriteer ik me aan de drama die er continu heerst daar. Kon me daar eerst goed voor afsluiten maar nu niet meer. Ben serieus aan het overwegen om ander werk te zoeken. Moet ik gewoon nog opnieuw wennen en moet ik nog even geduld hebben? Ik weet het niet.. erg lastig!

Terug
Bovenaan