Baby’s geboren februari 2019

Mijn moeder had de tip om bij de vaccinatie koude washandjes mee te nemen. Een vriendin van mij had de tip om een klein flesje melk mee te nemen voor na de prik. Hij werd heel rustig van dat flesje dus vrijdag neem ik weer een klein flesje mee, soort van beloning. Ik had ook zetpillen gekocht maar ook niet nodig gehad, hij heeft nergens last van gehad. 
@Nvb hoe ging het?

Ik heb bij de 2e vaccinatie alleen even over de prikplek gewreven. Ze was binnen 1 minuut alweer rustig en heb haar ook pas thuis een fles gegeven toen het tijd was. 
Haar beentje was wel een beetje stijver, en ze deed haar slaapjes overdag wat korter, wilde meer bij me zijn. Verder had ze nergens last van. Dus ook de zetpil niet gebruikt.
Verder gaat het hier heel goed. Ze kletst heel veel en heeft het gillen uitgevonden hahaha, draait op haar zij en probeert van haar buik om te draaien maar dat lukt nog niet haha. Ze pakt ook heel bewust speeltjes vast. Slaapt goed, drinkt goed, helemaal top dus. Bij jullie ook alles goed?
Over 3 weken mogen we al gaan beginnen met oefenhapjes, wat gaat dat snel zeg

Hoe gaat het met alle kleintjes?
Hier de derde keer vaccinaties gehad. Erg veel last van een beentje gisteren. Echt zielig om te zien. 
Inmiddels weer aan het werk en ze doet het super op de opvang (was erg nerveus daarover). Als andere huilen blijft madam gewoon lekker lachen. Heerlijk!! 
Nu al twee nachten doorgeslapen zonder de voeding van 22.00 uur. Echt een knappie. Ze draait lekker en sinds 1 week ook al een beetje aan het tijgeren. 

Zo teddybeer nu al aan het tijgeren, wat leuk!! 
Met ons gaat het ook goed.hier net de tweede vaccinatie gehad en niet heel veel last van gehad. DL slaapt vaak van ongeveer 9uur tot 8 uur in de ochtend door. Dit vinden wij heerlijk!! 
Borstvoeding loopt gelukkig ook nog steeds goed, maar sinds deze maand is ze wel snel afgeleid dus ik moet een rustig plekje opzoeken met voeden. Op de opvang gaat het ook goed.
Ik vind het heel leuk dat ze veel aan het "kletsen" is en steeds vaker lacht met geluid, zo schattig!! Vandaag rolde ze in een keer van haar buik naar haar zij.

Wij vinden het prachtig om te zien hoe onze dochter zich ontwikkelt. 

Hoi lieve dames,
ik zou me graag bij deze groep willen aansluiten..zat eerst bij jullie in de andere febr groep... alleen onze kleine man Bas kwam na 41 weken en 2 dagen op 4 maart om 07.15 ... 
Zijn eerste prikjes dinsdag gehad.. hij is alweer iets meer als 3 maand oud...tijd vliegt 
alweer 3 week aan werk... 3 dagen in de week nu..

groetjes peggy

Klein vraagje...

zijn er hier meer die een spiraal hebben laten zetten na bevalling? 
Ik heb er namelijk al spijt van dat ik er een heb laten zetten... over 3 weken controle...maar ga hem er uit halen denk ik... hele dsg misselijk en al meer als 2 weken ongesteld... ( en wist wel dat dit de bijwerkingen konden zijn maar valt me zo vies tegen:(

Hier gaat het ook goed! Noé is vandaag precies 4 maanden oud en heeft dr eerste hapje wortel op:) verbazend genoeg trok ze helemaal geen vies gezicht en zat ze lekker te smakken.
Verder hebben we een makkelijk en lief kind, gaat graag graag naar de oma’s voor de oppas en lacht naar iedereen. Ze draagt al een tijdje van haar buik naar rug en als ze op haar rug ligt kan ze bijna op haar buik draaien, heeft voor het laatste nog even een zetje nodig.
De inentingen zijn hier afgelopen keer beter verlopen gelukkig. De volgende staan alweer gepland voor over 2 weken. 

Klinkt erg goed bij iedereen!
Onze dame draait nog niet om, ze probeert het wel maar het lukt nog niet haha, verder kletst ze onwijs veel en ze wilt het liefst de hele dag zitten (nog niet zelfstandig hoor), liggen is ze snel zat.
Ze slaapt al sinds 8 weken door, en dat is ook niet meer veranderd, daar ben ik erg blij mee en duimen dat het zo blijft.
Wij zijn 2 weken terug begonnen met hapjes, eigenlijk te vroeg want ze is nu pas 4 maanden, maar we hadden het idee dat ze er wel aan toe was. Dat gaat erg goed, ze eet wel meer dan 3 lepeltjes, ik denk wel 12 ofzo, het poepen gaat wel wat moeilijker, maarja de darmpjes moeten gewoon weer wennen
@pegg ik heb nog helemaal geen anticonceptie, nouja  of wel, condoom dan 
@teddybeer wanneer wisten jullie dat je de avondfles kon laten vallen? Dronk ze die niet meer? Of gewoon zelf besloten?
Over 2 weken gaan we voor de 3e vaccinatie, ben weer benieuwd hoe dat zal verlopen.

Terug
Bovenaan