Baby’s geboren februari 2019

@pegg maar 6 weken is ook al super voor je kleintje!
Als ik merk dat het “te weinig” wordt gaat mn kleine man zelf meer vragen, komt ie wat sneller. Gewoon weer wat vaker aanleggen...
Soms ben ik het zat, de BV. Zo afhankelijk van mij, nooit onbezorgd ff naar de winkel wanneer mn man thuis is, altijd nadenken of ik ff moet kolven of pas na de voeding.. Maargoed die momentjes samen zijn zoooo fijn❤️ En als je dan een big smile krijgt na de voeding is het het allemaal weer waard!

@ gebruiker...946
Wij zijn met 3.5 maand begonnen met hapjes, eigenlijk omdat ze ons volgde tijdens het eten, en omdat we stiekem ook niet konden wachten

@maxime.. onze bas heeft overdag ook nog geen ritme met slapen is altijd maar afwachten inderdaad wanneer die wilt slapen en hoelang...
op de opvang zeggen ze ook gelukkig is het een hele vrolijke baby overdag ondanks dat hij zo veel wakker is... in de avond heeft hij wel vaak een huil uurtje maar goed..

bas krijgt nu nog 5 x fles van 180cc 6 scheppen plus johannisbroodpitmeel... vanwege dat hij elke keer zich zo verslikte en zoveel spuugde en sinds ik dst johannisbroodmeel gebruikt gaat het stukken beter...
Ik hoef pas na cb als hij 5 maanden is dus ga met vier maanden maar gewoon beginnen met oefen hapjes ... 

ik werk nu alweer 4 weken.. 3 dagen in de week maandag woensdag vrijdag en moet zeggen het is af en toe best pittig maar goed het is ook wel weer lekker om even niet thuis te zitten... 

ga morgen ook weer een poging wagen mt sporten ..,heel benieuwd... of het was is haha

@teddybeer..zijn jullie uit jullie zelf begonnen mt rijstebloem geven laatste voeding? Of overlegd met cb? 
Ik heb het wel in huis maar weet niet of ik er wel zomaar mee kan starten aangezien meneertje pas bijna 3,5 maand is...

@pegg. Wij zijn met 4 maanden zelf begonnen. Bouw het echter wel steeds op qua dikte. Ik doe eigenlijk bijna niets in overleg met cb. Als ze vragen vertel in wel alles eerlijk. 
Ik zou gewoon steeds beetjes in de fles doen en dan steeds meer. Ons meisje groeit prima in lijn en is zelf iets onder gemiddeld met gewicht je lengte juist een stuk erboven. Ook gewoon doen wat goed voelt. 

Wij hebben nu speen 2 op de Avent fles zitten, als je dan rijstebloem in de fles erbij doet moet je dan ook een grotere speen hebben? 
Ik ben ook erg benieuwd hoe hij reageert op zijn 1e groentenhapje. 

Ik gebruik dan speen drie van drbrown en laat dat dingetje in het midden eruit want daar komt de pap niet echt doorheen. Ze heeft geen last van krampjes of iets dergelijks. 

Onze dochter is door die enorm lange sprong 4 heen! Ik moet zeggen dat we maar 1 week echt duidelijk hebben gemerkt dat ze erin zat. Dat was afgelopen week en daarbij kreeg ze een heftige verkoudheid en maandag ook nog vaccinaties waardoor gisteren ze echt ziekjes was. Arm ding. Na deze pittige week ben ik ook weer super trotse mama want wat is dit een grote sprong ineens! We merken dat ze super veel kan ineens, echt zo bijzonder. Herkennen jullie dit?
Onze dochter kan nu al aardig rollen en ligt ook nauwelijks meer stil zodra we haar neerleggen. Daarnaast wil ze continu proberen te gaan zitten. Eergisteren had ik haar in bedje gelegd zonder puckababy vanwege de prikjes. Ik keek op de babyfoon en schrok me een hoedje. Ze lag echt half op haar zij, half al in zit positie. Echt zitten lukte nog niet maar ik dacht wel: jeetje dadelijk moet haar bedje nu al laag gezet! 
Hoe gaat het bij jullie? Ook zo aan het genieten van al die bijzondere ontwikkelingen en eerste keer momentjes? :) ?

Terug
Bovenaan