Baby’s geboren februari 2019

Hier gaat het ook super goed! We hebben zo'n vrolijk meisje :) deze week ook met hapjes begonnen. Broccoli vond ze nog niet zo'n succes maar pompoen wel! Hier slaapt ze over het algemeen ook door, alleen zijn we nu een weekje op vakantie en nu wordt ze soms wel wakker omdat ze nog wat onrustig slaapt. Moet wennen aan deze omgeving. Vannacht gelukkig weer doorgeslapen :) 
Op de opvang zijn ze ook weg van ons meisje. Ze is zo makkelijk en duidelijk wat ze wil en ze slaapt overal. Echt zo fijn, wij kunnen dus ook gerust ergens naar toe. Gisteren zelfs gaan uiteten en zij lag in de wandelwagen te spelen en later zelfs te slapen. Ze probeert nu ook veel te rollen maar lukt nog niet altijd. Gisteren zijn we gaan zwemmen, zo leuk! Onze meid brabbelt super veel ook :) echt gezellig. Ook opa's en oma's zijn weg van haar dus die staan altijd te springen om op te mogen passen. Echt fijn, dan hebben wij ook weleens date night :)

Ze eet nu gewoon op de volgende tijden:6:45  11.00  14.30  18.15.  Ze krijgt die laatste fles met wat rijstepap. Ze zo heel veel maar dat die fles net wat dikker is. En om 17.00 uur groente. Daar eet ze redelijk veel van. Ze hapt ook echt lekker van de lepel. We moesten haar al geruime tijd wakker maken voor de fles van 22.00 uur. Die werd vanzelf steeds kleiner. Woensdag dronk ze ineens nog maar 60 van die fles. Dus we hebben het van vrijdag op zaterdag gewoon geprobeerd. De flessen overdag zijn trouwens 180+6. Die drinkt ze ook niet altijd allemaal op. Laat vaak nog 30-60 staan. 

Wat een goede berichtjes allemaal!
Hier ook echt genieten van ons mannetje!
Ik geef nogsteeds volledig Bv. Eind van de maand gaan we beginnen met oefenhapjes?
Meneer slaapt klokkie rond! Hij gaat om 1900u naar bed en heb hem maar om 8:00u wakker gemaakt omdat mijn borsten echt op knappen stonden!!?
Hij lacht de hele dag en kan al lekker kletsen! Ook omrollen van buik naar rug sinds deze week!
Ik moet bijna weer werken! Best wel zin in eigenlijk ?

Ik kan niet wachten om met hapjes te beginnen maar moet nog even wachten.. mijn idee is om zelf de hapjes te maken wie doet dat nog meer? 

merk wel dat de kleine man nu 6,5 kilo soms niet genoeg uur tussen zijn flesjes kan laten... hij mag maar 5x 180ml... en minder  cc over de dag verdelen pikt hij niet ? dat heb ik altijd geprobeerd..
morgen maar even consultatie bureau bellen of ik eventueel al in ochtend ofzo wat rijstebloem er bij mag doen met flesje zodat hij niet snel honger heeft...
iemand anders nog eventuele tips of zelfde mee gemaakt met de voedingen ? 

Wat fijn Epf dat je nog steeds borstvoeding geeft.. ik heb het 6 weken gedaan en toen bleek ik te weinig te hebben en kreeg steeds borstontsteking... zo vervelend was dat..

onze kleine man slaapt meestal rond half 9 9 uur ( ligt net hoe zijn laatste voeding uitkomt) tot half 5 5 uur... ook al zo ik de fles om half 11 geven in de avond komt hij nog om half 5 ... mag niet klagen ben allang blij dat hij niet meer om 2 uur in nacht komt hihi dat vond ik wel pittig die voedingen in de nacht... 

Leuk om weer een update van iedere te lezen!

Quinn is nu 4 maanden en 2 dagen en we zijn ook met oefenhapjes begonnen. Wortel was nog niet zo’n succes, appel vandaag ging al een stuk beter. 

Hij doet het verder super. Heel vrolijk mannetje, altijd aan het lachen en kletsen. Omdraaien heeft ie een paar keer gedaan, maar meer per ongeluk denk ik. 
Snachts heeft ie 2 weken doorgeslapen toen ie 10-11 weken was. Maar sindsdien wordt ie toch wel minstens 1x per nacht wakker. Speentje erin en meestal slaapt ie dan wel weer verder tot 6-7 uur. 
Overdag zit er nog niet echt een ritme in qua vaste slaaptijden. Bij jullie wel? Bij Quinn is het altijd een verrassing hoe lang zijn dutje gaat duren en wanneer ie weer moe is. 

Ik maak de hapje met een apparaat van de Philips avant. Die stoomt en mixt de voeding. Die hapjes vindt mijn meisje ook lekkerder dan de potjes. Zit veel meer de echte smaak van de groentes aan. 

Wat leuk om weer van iedereen te lezen hoe het met de kindjes en mama's gaat. 
Hier gaat het eigenlijk wel heel goed met Kyan. Hij slaapt al door vanaf dat hij 6 weken was en is inmiddels 15 weken. Dus wij genieten echt van onze nachtrust. 
Zijn er bij jullie ook nog kindjes die nog niet helemaal het nekje goed zelf omhoog kunnen houden?
Kyan krijgt 4 flessen van 180+6 alleen de laatste fles van 22-22.30 krijgt hij sinds 2 weken nu 120+4 we moesten bij die fles steeds zoveel weggooien dat we zeiden dan maar minder en deze drinkt hij wel leeg. 1 fles per dag gaat niet helemaal leeg daar laat hij nog best wel wat van staan maar dat is wisselend welke fles dat is. Oefenhapjes mogen we bijna mee beginnen. Zijn er mama's die er eerder mee begonnen zijn dan dat jullie kindjes 4 maanden waren?
Het werken gaat me ook prima af. Vind het heerlijk om weer even wat voor mezelf te hebben. Ik werk dan 3 dagen dat vind ik ook meer dan genoeg, dan is het extra genieten als je dan weer thuis komt en weer even lekker kan knuffelen.
Hoe bevalt het werken bij jullie? Is het goed te combineren?

Terug
Bovenaan