Baby’s geboren februari 2019

Oh bij ons juist het tegenover gestelde qua slaap, ons meisje slaapt overdag en in de avond slechter met dit warme weer. De nacht gaat wel goed, moest er 2x uit voor een speen, dat hoeft normaal ook niet, maar het is nu toch wat anders.
Ik vind het echt wel behoorlijk warm voor de kleine, 28 graden is het hier in de slaapkamers. Ze ligt nu alleen in haar luier in bed, wordt nu veel wakker omdat ze alle kanten op kan. Als het goed is valt ze straks na de fles van 10 uur wel goed in een diepe slaap.

Gister sliep ons mannetje overdag heel veel. Vandaag erg weinig overdag!
Hij ligt in zn luier in zn slaapzakje.. Slaapt gelukkig wel nog gewoon de nacht door?
Het is hier ook 28 graden op zn kamer

Onze kleine man had gisteren op kdv ook van een voeding na volgende voeding geslapen doet hij normaal nooit hihi... hij is van de hazenslaapjes overdag...
Vannacht goed geslapen had ze rompertje aan en slaapzakje... kamers boven zijn best warm ook al hou ik alles dicht ... geen deken...
hij trapt altijd zijn dekens weg ( zonder slaapzak) hoe strak wij ook de dekens om matras doen ?
Hij draait nu van zijn rug naar zijn zij uitzich zelf ? echt net toen ik dit van typen was... oh oh oh ben bang voor dst hij helemaal gaat omrollen... zeker in bed.. 

Hier ook geen slaapzak of deken hoor. Ze ligt wel elke ochtend overdwars in bed,maar daar heeft ze zelf geen last van. 
Onze dochter rolt ook op haar zij, ze komt nog net niet over het kantelpunt heen, zo grappig om te zien.

Bij ons komt ons mannetje ook tot zijn zij en verder nog niet. Hij wordt dan ook nog eens boos ook...
Hier alleen een rompertje aan in bed en verder niks, veel te heet voor. Lakentje doen we al niet meer over hem heen dat schopt hij er toch af

Wij zijn ook gestopt met inbakeren want onze dochter begon zich om te rollen! Nu ligt ze bij gewone temperaturen in romper en slaapzak en lakentje. Met dat hete weer deden we alleen een romper en begonnen met lakentje maar die trapte ze zelf weg. Ik vond haar laatst ineens dwars in bed helemaal bij het voeteneind haha! 
Ze is zo actief! Rolt al heen en terug. Gaat ook steeds beter. En ze probeert nu al het speelgoed op de grond te gooien. Hoe zwaarder hoe leuker haha. Ik vind het hilarisch maar probeer mijn lach echt in te houden. Ik wil niet dat ze dit straks bij alles gaat doen ;)

Van weekend ga ik beginnen met het wennen van fruit ben heel benieuwd wat hij er van vind...
maar ik hoorde dat je tussen de 4 en 6 maanden de kleine ook keer moet laten wennen aan heel iets pindakaas door de hapjes ? Vanwege allergie pinda...  Niet gelijk als je gaat starten met fruit hapjes enz geven... maar als die al beetje gewend is aan hapjes 
heeft iemand hier ook van gehoord of die dit ook doet?
Voor dat ik straks iets doe wat niet verstandig is nu al...?

Terug
Bovenaan