Baby’s geboren februari 2019

@pegg volgens mij is dat alleen als dit voorkomt in de familie. Mijn man heeft pinda allergie vandaar dat wij dit binnenkort gaan introduceren op aangeven van het cb. Maar als die allergie niet voorkomt in de familie hoeft het geloof ik niet

@pegg ik was vrijdag op het cb en daar vroeg ze of ik al begonnen was met hapjes. Ik moest er een klein beetje pindakaas en ei doorheen doen maar dan echt ter grote van een nagel van onze kleine man. Dit allebei ter voorkoming van de allergie voor pinda en ei. Gister ermee begonnen maar hij proeft er niks van volgens mij
Ik had er ook via een vriendin van mij van gehoord die doet het ook bij haar dochter van bijna 11 maanden

Sinds paar dagen slaapt onze mannetje in de nacht zo slecht... normaal sliep hij altijd van half 9 tot 5 speen er in en dan tot 6 uur meestal weer wakker voor fles.. nu komt hij wel 7 x in de nacht even buurten.. ben ik niet gewend van hem hihi... miss toch maar papfles maken in de avond voor hem...als laatste voeding...
ook kwijlt heel veel en wil op alles kauwen... miss last van tandjes? Wel vroeg ... eerste kindje dus weet allemaal niet wat ik kan verwachten hihi..

broccoli vandaag geprobeerd als oefen hapje...meneer moest er na 3 hapjes niks meer van weten haha

@pegg het is idd wel vroeg nu al tandjes, ik zal het je sterker vertellen het kan wel hoor. Bij ons mannetje kwam met 13 weken al zijn 1e tandje en na een paar dagen nummer 2. Dus nu heb ik een mannetje van 18 weken met 2 tandjes onderin en dat is een heel raar gezicht...
Wij geven de 1e en laatste fles met rijstebloem erdoor en dat vind hij prima. Morgen ga ik perzik proberen...

Met wat voor speen geven jullie de fles met rijstebloem? Wij gebruiken dr brown fles met difrax speen M voor gewone flesvoeding. We doen dan in de fles 2 scheppen rijstebloem, door de M komt niks doorheen en de L gaat veelste snel.. de 123 standen speen past geloof ik niet op de brown fles. Iemand een idee? 

Me-l ik heb zelf gaatjes geprikt met een naald? in een oude nr 1 speen van difrax. En dat gaat prima. Is het nog te zwaar dan prik je er een gaatje bij. Zal vast niet de meest veilige manier zijn maar kvind de spenen duur en als het niet werkt is het zonde. 

@mdns ja ik heb geprobeerd het gaatje groter te maken maar de naalden zijn niet dikker. Ik moet namelijk de M speen groter maken?. En kleinere gaatjes erbij helpt volgens mij niet want de pap is dan alsnog te dik toch?

Hmm ja je zou dan net opt randje van het gaatje kunnen proberen xd ik heb er een paar ingeprikt maar dat is een heel flexibele speen en daar gaat het wel mee (zitten wel 5 kleine gaatjes in denkik)

Terug
Bovenaan