Baby’s geboren februari 2019

Ohhh wat is onze meid dan toch zwaar.. met 5 maanden al 8 kilo, oeps! Nu al even niet gewogen, misschien morgen weer eens kijken. Ze drinkt 4 flessen, niet altijd leeg (2x 210 1x 180 1x150) 1 broodje, fruit en groente, ze is over 2 weken 6 maanden.. die fles bij het broodje ga ik wel iets verlagen vanaf woensdag.
Hoezo is die 4x 210 teveel dan? 

Hier ook 4x210. Drinkt ze niet altijd allemaal op. Ze slaapt dagelijks van 19.00 tot 6.00/7.00. Dat is dus lekker. 
Groenten en fruit is nog niet zoveel. Ze geniet nog echt van de flessen. 
Ze is een vrolijke meid die de hele dag druk beweegt en dan ineens inkakt en wilt slapen. Ze wilt alleen maar om zich heen kijken en lacht naar alles en iedereen (soms moet ze aan iemand wennen). 
De kleine meid krijgt in maart 2020 een broertje of zusje. Best spannend en snel, maar oo zo welkom. 

Me-l ze vonden het nogal veel in 1x om op te drinken. Maar terug naar 5 flessen had ik echt geen zin in en dit ging prima. Toen kreeg ik het advies van de cb om dat echt als max te houden en verder aan te vullen als ze honger had met groente, fruit en water en evt brood oid. Dus dat krijgt ze nu en af en toe een broodkorst om op te knabbelen en nu is ze heel tevreden.
teddybeer:
gefeliciteerd, wat spannend! Maar ook heel leuk zo dicht op elkaar als ze wat ouder zijn. Fijne zwangerschap gewenst!

Woow Teddybeer gefeliciteerd! Hopelijk voel je je goed!:) niet misselijk etc?
Oh ik kan me al bijna niet meer herinneren hoe het was om zwanger te zijn maar moet er zelf ook nog even niet aan denken haha. Maar mijn herstel was dan ook best lang, heb 4 maanden wel last gehad van dat ik bijvoorbeeld nog geen tampons in kon.. gelukkig nu alles wel weer normaal!
Onze Elin is komende maandag een half jaar. Ze heeft sinds vorige week ontdekt dat ze op haar buik wil slapen. Gelukkig heb ik een aerosleep topper in huis dus die heb ik nu op haar bedje gelegd. Sinds ze op haar buik slaapt is het een enorme slaapkop. Ze slaapt binnen twee minuten en maakt nu slaapjes van 2 uur overdag en 's nachts slaapt ze bijna 12 uur achter elkaar haha. Mijn huis is het afgelopen half jaar niet zo opgeruimd meer geweest want ineens heb ik nu mijn handen vrij :') 

Hier nog een die 4 x 210 drinkt! Ze is vanaf het begin heel hongerig geweest en tikt nu ook bijna de 8kg aan, nu net 5 maanden en een week. Had haar liever iets kleiner gehad voor mijn rug haha maar ze is echt dol op zowel eten als haar flesjes. Ik geef daarom nog niet veel fruit maar ze is gelukkig dol op groente en elke hap gaat gepaard met mmmnnnnn haha.
Verder doet ze het ook super goed, soms een beetje serieus naar anderen toe maar lacht gelukkig veel bij ons en ze is net begonnen met wennen bij het kdv! Wat viel dat me zwaar zeg, heb gewoon gehuild ? 
Ik heb haar nog in de bak van de kinderwagen maar ze is volgens mij rond de 68cm al dus ik weet niet of we de 6 maanden halen, haar voeten legt ze nu op de bovenrand.

Kyan krijgt 4x180 plus in de ochtend een fruithapje en savonds groenten. Hij zit van allebei te smikkelen.
Kyan is ruim 5mnd en is nu rond de 9 kilo. Hij ligt ook niet meer in de bak van de wagen dat werd echt te krap. We leggen hem nog wel neer dat is beter voor zijn rugje.
Kyan gaat savonds tussen 19-19.30 naar bed en komt dan weer tussen 6-7. Dus dat is wel heel fijn!!

Wauw wat een grote baby's allemaal! :) onze Elin zit precies in het midden van de curve steeds, al sinds geboorte. Morgen wordt ze 6 maanden en ze is nu 7kg en draagt maat 68.

Terug
Bovenaan