Baby’s geboren februari 2019

Ooh wat heerlijk om te lezen! Louise is nu 6.5 maand en weegt ook 6.5 kilo. Eten gaat super. Ze krijgt 7,11, 15,19 fles en socht3nds fruit, savonds groenten met aardappelen of rijst. Binnenkort maar eens met vlees en vis gaan experimenteren. Soms krijgt ze een maischipje of broodkorst,vind ze heerlijk . Ze heeft 2 tandjes, de voortanden onderkaak. Denk dat er meer aan komen. Bijt op alles. Veel kwijlen en poepluiers en ze is onrustig. 
Ik vind het super leuk om jullie berichtjes te lezen. Lopen zo gelijk op allemaal. Groetjes van ons 

Hoi hoi,
Bas is donderdag na osteopaat geweest, nekje en middenrif zit erg vast..dus mag aankomende week weer.. hij had even tijdens de bevalling met ze nek vast gezete? 
hij is 7,5 kilo en bijna een half jaar alweer... slaapt nu iets beter als paar weken terug wordt nu 2of 3 keer wakker i.p.v. 10 a 15 keer.. 
@mdns laatste fles doe ik 210 plus 7 schepjes en jbm..  rijstebloem er in geen succes blijft hij spugen helaas.. banaan eten net zo... zit nu op 4 flessen i.p.v. 5 vinden we al heel knap van hem krijgt ook nu hapjes erbij dus hopelijk heeft hij er genoeg aan... 
krijgt nu ook wat slokjes water en diksap geprobeerd
nog geen tandjes hier wel een hoop gekwijl hihi
ben heel benieuwd of de osteopaat helpt bij de kleine man?

succes met de hitte aankomende dagen dames... 

Onze man is ook al 9 kilo en blijft maar boven de lijn zitten met zijn lengte en gewicht.
Wij moeten nu ook naar 1 fles minder dus ik denk dat wij de fles van 14.00uur eraf gaan halen. Hij moet nu ook brood gaan eten en dan kan hij smiddags nog iets anders eten en drinken dat die fles dan vervangt.
De laatste fles doen we rijstebloem in als dat op is gaan we er fijne granen in doen. 
Wij hebben nu vakantie en gaan volgende week maandag lekker een week weg met andere drietjes daar heb ik echt zin in al. 
Zijn jullie nog op vakantie geweest met jullie kleine?
Hier heeft ons mannetje ook al tanden en nummer 5 dient zich inmiddels al aan?

Onze man is ook al 9 kilo en blijft maar boven de lijn zitten met zijn lengte en gewicht.
Wij moeten nu ook naar 1 fles minder dus ik denk dat wij de fles van 14.00uur eraf gaan halen. Hij moet nu ook brood gaan eten en dan kan hij smiddags nog iets anders eten en drinken dat die fles dan vervangt.
De laatste fles doen we rijstebloem in als dat op is gaan we er fijne granen in doen. 
Wij hebben nu vakantie en gaan volgende week maandag lekker een week weg met andere drietjes daar heb ik echt zin in al. 
Zijn jullie nog op vakantie geweest met jullie kleine?
Hier heeft ons mannetje ook al tanden en nummer 5 dient zich inmiddels al aan?

Hi! Ik was benieuwd hoe het nu met alle baby’s ( voor mijn gevoel al geen baby’s meer) is. Wij hebben van de week te horen gekregen dat Loek koemelk allergie heeft. Na een reeks van testen is het toch bevestigd. Ook kan hij moeilijk brood en andere tarwe producten verdragen.. dus daar zijn we nog mee bezig. Hij weegt alweer 8.2 kilo en is een heerlijk vrolijk ondernemend ventje. Slapen is nog steeds een ding overdag. Nog steeds hazen slaapjes... Loek kan al zelfstandig zitten en is al een maand druk met op handen en knieën wiebelen. Dus het kruipen gaat niet lang meer duren! Gevarieerd kletsen doet hij nog niet echt. Het is meer gewoon gillen en pruttelen met zijn tong ! Ook komt nu zijn eerste tandje door!

groetjes! 

Elin gaat inmiddels ook richting 8 kg, nu net 7 maanden alweer. Ze tijgert al de hele kamer door en babbelt er flink op los. Ze is druk bezig met op haar knietjes komen en afgelopen week probeerde ze zich al een beetje op te trekken aan de boxspijlen maar dat lukte nog niet. Box en bed staan wel al een paar weken laag voor de zekerheid. Ze zit alleen dan weer niet zelfstandig haha. Ieder kind zijn eigen volgorde he :)
Bij ons gaan de slaapjes ineens best aardig. In de ochtend slaapt ze 1 uurtje en rond 13.00u pakt ze tegenwoordig 2u slaap. Eerder deed ze steeds 4 slaapjes van 30-45min op een dag. Dit is wel fijner haha. Ze eet wel nog steeds 4 flessen per dag, fruithap en avondeten gaan erg goed maar brood vindt ze nog helemaal niks. Ze sabbelt erop en spuugt het dan als bal uit of gaat ermee spelen op haar eetstoel, verspreiden over het tafelblad, haar gezicht, in haar haar, oren, over de grond, etc hahaha! 

@ bobbie dat is wel vervelend zeg, koemelk allergie en ook nog last met tarwe producten.. wel knap dat zelfstandige zitten, doet hij dit vanuit ligpositie zelf of zet je hem zo neer?
Bij ons gaat het super. We zijn nu de 4e fles aan bet afbouwen (de 3e overdag) naar een koekje o.i.d. met water. Doe nu 2 scheppen in 120 ml water en over een week 1 schep en dan hopenlijk helemaal water.
Verder kruipt ze bijna, ze komt kleine stukjes vooruit op handen en knieën. Tijgeren doet ze helemaal niet, dat slaat ze over zoals het nu lijkt. Ze gaat ook bijna van lig naar zit, maar ze blijft erg schuin hangen waardoor ze niet verder komt. Als ik haar zelf op haar kont zet kan ze redelijk lang zitten mits ze niet teveel om zich heen ziet en wil pakken want dan valt ze om.
Eten gaat ook super, tussen de middag een heel broodje, fruit zo'n 100 gram, groente aardappel vlees zo'n 150 gram
Slapen meestal overdag prima. In ieder geval 2 slaapjes, alleen soms wisselt de tijd een beetje. De avond/nacht slaapt ze helemaal goed :) 
Verder ook een hele vrolijke meid, vindt alles en iedereen leuk en vooral buiten vindt ze het interessant

@Me-L 
nee ik moet Loek neerzetten en dan blijft hij zitten! Soms nog wel een handje op de grond nodig hoor! En als hij te druk is kukelt hij ook zo om ! Loek tijgert ook niet, lijkt ook gelijk door te gaan voor het kruipen. 

Terug
Bovenaan