Hier een februari baby die 3 weken te vroeg is geboren met precies 37 weken waardoor hij nog net in januari is gekomen namelijk 31 januari. Hij heet Lars en woog 3065 gram en was 49 cm. Ik ben ingeleid na langdurig gebroken vliezen en de bevalling duurde in totaal 12 uren, maar ben op natuurlijke wijze bevallen wel met knip.
Nu is Lars inmiddels al weer 4 weken hij doet het super. Het is een heel tevreden mannetje. Ik geef flesvoeding, maar voedt op verzoek aangezien er nog geen pijl op te trekken is wanneer hij weer honger krijgt na de laatste voeding. Hij komt meestal elke 3 uren, maar soms ook wel eerder weer. Nu sinds 2 dagen laat hij ook wel eens 4 uurtjes tussen de voedingen.
Vanochtend bij het consultatie bureau geweest voor het eerst en hij weegt nu 4100 gram en is nu 53 cm. Dus meneer groeit lekker.
Verder geen last van krampjes of wat dan ook, ik heb de dokter brown fles al vanaf dat hij geboren is. Wij geven gewoon Nutrilon 1 standaard en voegen johannesbroodpitmeel toe aan de fles, omdat meneer anders spuugt na de voeding en dit gaat nu erg goed!
Ik was zelf heel snel weer fit! Ik wandel op het moment lekker veel als het mooi weer is en ga woensdag weer voor het eerst op het paard dan ben ik 5 weken geleden bevallen (ik kan echt niet meer langer wachten haha) als het niet gaat merk ik dat en genoeg en dan stap ik er gewoon weer af, ik ben benieuwd.