Hier ook een mama van derde kindje (jongen), geboren begin september 2019.
Bevalling ingeleid (grote baby, veel vruchtwater, was er wel klaar mee op het eind, sliep nauwelijks, instabiele ligging), heftig maar snel, daarna helaas flinke fluxus gehad, dus naar OK, onder narcose, placentaresten. Langzaam herstel qua energie.
Inmiddels alweer bijna 4 maanden! Mijn zoontje doet het op zich goed, overdag slaapjes tussen 45 min en 2,5 uur, laatste slaapje rond etenstijd vaak een dutje, na de avondfles (rond 18.30/20.00) slaapt hij zelden in zijn bed, dit blijft een moeilijk slaap. Daarna slaapt hij wel goed, laatste fles maken we hem niet wakker voor maar komt dan meestal tussen 23.00 en 2.30.
Slaapjes gaan overdag wel steeds lastiger, waar hij voorheen vaak in ochtend zonder speen in sliep, protesteert hij nu vaker eerst en moet ik zeker wel 1 tot 3 keer terug om speen te geven. Gelukkig heeft hij in de nacht (nog) geen speen nodig en slaapt hij meteen in.
Drinkt pepti vanwege obstipatie-eczeem-onregelmatig weinig drinken, dus mogelijk KMA. Obstipatie is verdwenen, eczeem nog beetje aanwezig, maar drinkt nog niet heel veel maar gelukkig wel minimaal 110 ml per keer, vaak voortaan 120 of 50.
Ik ben meer een forumlezer, dan dat ik vaak reageer of dingen vertel maar misschien dat ik het ga proberen! Vind het wel gezellig en voor de herkenning fijn om mee te lezen. Ik heb steeds op zwangerschapspagina gelezen en dit topic hier dus gemist.