Baby’s geboren in september

LadyJ wat fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat. Herken wel wat je zegt over wakkertijden, toen ik slaapsignalen herkende ging het ook beter. Helaas is mijn vriend er minder goed in en die is nu veel thuis, als ik boodschap ga doen is ze steeds uit bed als ik terug kom met de reden ' ja ze was echt wakker'. Waarop ik zeg ja speen er in en weer slapen.. 
Zit nu sinds een uur weer met heel overstuur meisje, blinde paniek gewoon. En dit ken ik echt niet bij haar. Ze krijgt sinds een week 5 x 180 dus meer voeding kan niet. Nu toch maar mini fles gegeven omdat ze niet stil te krijgen is. Volgens mij las ik wel ergens dat ze niet meer voeding mogen. Maar vriendlief wil niet luisteren, die denkt altijd alleen aan honger? 

Wat hier toch gebeurt! We wilde de nexium (maagzuurremer) verdelen over ochtend en avond omdat het 12 uur schijnt te werken. 

Nu heeft mijn vriend perongeluk om 16:30 de dosis gegeven voor de hele dag. Mevrouw ging lief slapen om 20:00 speen viel uit niks aan de hand en slaapt nu nog steeds lief (mama ligt al sinds 04:30 wakker) niet gewend dit meer! 
2,5 week konden we er continu uit voor de speen, huilen, niet in bedje willen slapen.... vandaag maar de kinderarts Bellen of ik de dosis mag verhogen voor een korte tijd dat haar slokdarm kan genezen en zij kan bijtanken! 

Hier merken we ook best verschil de laatste dagen. Baby in de nacht vaker aan het kletsen terwijl hij voorheen goed sliep. 
Gisteravond maar weer naast het bedje gezeten en in slaap geaaid. Op de arm bleef hij maar wringen, het lijken toch krampjes (liet steeds scheetjes). Viel in slaap maar werd daarna weer wakker, weer hetzelfde, en uiteindelijk viel hij om 22.15 in slaap om vervolgens om 23.30 weer wakker te worden voor de fles. Daarna was het 4.45. Normaal geven we een flesje van 100 maar nu had hij daar volgens vriend geen genoegen mee. Zoontje heeft daarna nog een hele tijd zitten kletsen in bed. Gelukkig in slaap gevallen. Dronk vanochtend dus ook nauwelijks toen hij om 7.45 wakker was. 
Hij is ook wat snotterig dus dat speelt wellicht ook mee en de 19 weken sprong is wellicht ook in aantocht. Vandaag hij is 17 weken oud. 
Hebben jullie kindjes nog last van krampjes in de avond? Ik had gehoopt dat het met de overgang naar pepti wel minder zou worden maar ik heb mijn twijfels. 

Anemoontje dat is wel sterk zeg dat zij nu zo goed op heeft geslapen! hopelijk is dit een oplossing en mag je de dosis verhogen. 

Ah wat fijn anemoontje, ben heel benieuwd wat de kinderarts zegt. Maar al heerlijk dat ze nu zo goed geslapen heeft.
@suus hier hetzelfde, veel scheetjes en heel licht verkouden denk ik. Af en toe hoesten en wat snot. Ons meisje had eigenlijk nooit krampjes, maar denk dat het nu wel is door de scheetjes. 
Gelukkig net wel even goed gesproken met mijn vriend dat hij haar echt niet weer uit bed moet tillen. Gebeurde net weer namelijk. Ik ga douchen en leg haar in bed, hij hoort jammeren en zegt ja ze was wakker? Hij zag daarna wel dat ik niet op gaf en ze nu slaapt dus begrijpt daardoor wat ik bedoel ;) 

Ja we kunnen morgen nog bij de kinderarts terecht! Niet verwacht zo snel. Wel erg fijn. 
vanochtndd was het weer brullen. Boodschapje in de kinderwagen zat er niet in ondanks net 1,5 uur nog geslapen. 

liesforum: dat herken ik! Ja ze heeft de ogen open........ zucht

Oooohh man vanmorgen de eerste prikjes, mijn hart brak! Meisje heeft nog nooit zo hard gehuild :( Gelukkig was ze thuis weer snel vrolijk. Vooralsnog merk ik geen verschil. Hoe ging het bij jou liesforum? 
LadyJ hier ook zo'n plan. Manlief houdt wel van oudejaarsavond dus die gaat bij buren op het dak champagne drinken en vuurwerk kijken - ik hoop samen met het kindje overal doorheen te slapen ?

@minni hier hetzelfde, vond het ook hardverscheurend. Ze moest zo hard huilen toen ze de prik kreeg, dus ik ook huilen? Gelukkig bleef vriendlief rustig en was zij daardoor ook gelijk weer stil.
Wij merken wel verschil, in die zin dat ze slaapt sinds 13 uur. Terwijl ze steeds maar half uur sliep overdag. Maak haar ook maar even niet wakker, ritme is toch al verdwenen laatste dagen? En moet haar ook beetje volgen denk ik. Vind het vooral fijn dat ze slaapt, had ze echt nodig.

Terug
Bovenaan