Baby’s geboren in september

? lees mijn eigen berichtje terug; mijn vriend zielig, moet vriend ziek zijn. Maar goed aan de ene kant klopt het ook wel.. zieke mannen zijn altijd erg zielig haha

Hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad! Hier heeft ze t echt wel goed gedaan gister met het vuurwerk alleen om 4uur vanacht klaar wakker door een paar harde knallen wat volgde is een erg rommelige dag en uit haar ritme ? ze slaapt nu wel lekker gelukkig en hoop dat ze gewoon doorslaapt!
Voor de dames die ook voeding hebben tegen km allergie hebben, ze had voor deze voeding vaak dunne ontlasting of diaree, door die voeding werd het gelukkig weer normale ontlasting maar nu sinds een dag of 3/4 heeft ze weer diaree en spuitluiers ? iemand die dit ook heeft gehad ?

@Prilgelukseptember.
 Je zou de facebookgroep Koemelkallergie en kunstvoeding kunnen volgen voor tips. Neocate mengen met standaard voeding zal niks doen. Wat ik wel eens lees is dat je 1) gewoon moet volhouden(blijven aanbiefen) en 2) zoetstof door drinken voor een tijdje om wat over te schakelen. Je kunt ook rijstebloem met vanille smaakje beetje erdoorheen doen...
Hier ineens ook veel poepluiers en scheetjes en krampjes...griepje? Hij is sowieso verkouden.
Ook draait hij vaak zijn hoofd weg tijdens het drinken terwijl hij wel honger heeft. Herkenbaar? Wat zou dit zijn?

Wat raar, hier ook en kereltje met volop krampjes en scheetjes. En daardoor moeilijk in slaap vandaag.. de laaste tijd had hij best plakkerige ontlasting maar vanmiddag ook een spuitluier bij oma, ze zaten allebei onder ? gelukkig had ik een extra setje mee!
Ik geef bv, zou het door al die vette en koolhydraad rijke oliebollen komen? ?

Prilgeluksept mijn zoontje weigerde de 1r fles ook. Dag erna opnieuw geprobeerd en toen pakte hij m wel. Je zou idd langzaam wat kunnen mengen in de hoop dat hij asn de smaak gaat wennen
Wat krampjes betreft, deze week was t regelmatig in de avond. We hadden ook vaak bezoek, andere jongens vakantie... ik heb dan toch het idee dat het ook met de prikkels te maken heeft... al laat hij ook veel scheten... blijft lastig. Ben blij als t vlgde week weer normaal is en ik 2 dagen overdag alleen met hem ben tot 15.00u.
vandaag voor t eerst n 180 fles... gaf 150 en hij huilde toen fles op was en wilde meer, wat bij gemaakt en dronk t ook op. Daarna weer gerommel met slaapjes. Denk dat hij toch echt ook last heeft vh sprongetje.

Het besef dat ik volgende week weer moet werken en de nachten maken niet blij! 
Van 19 tot 00:00 sliep ze heerlijk (22:00 nog avond fles).
Van 00:00 tot 05:30 lopen spoken en jammeren. Speen meerdere malen gegeven, fles gegeven, dikkere dekens erop, kruikje erbij, niks mocht helpen... elke ochtend heb ik weer de verbazing van mezelf dat ik de energie vind om lachend boven haar bedje te staan na al weken ... nachten. Had gehoopt dat het beter werd vooral als je 2 weken verwent bent geweest rond 8 weken dat ze doorsliep?

De beste wensen voor 2020 lieve meiden! Dit wordt hopelijk een topjaar voor ons, met minder onzekerheden en genieten van onze nieuwe gezinnetjes. ?? 
Bij ons is de jaarwisseling rustig verlopen. Ik ben zelf uiteindelijk wel op gebleven, Claudia de Breij gekeken, en anderhalf uur vuurwerk bewonderd. Ons meisje sliep gelukkig door, zij het onrustig met een beetje gepruttel. Nu ben ik heeel moe, dan merk ik wel dat ik nog niet helemaal de oude ben.
Een tijdje geleden las ik dat een paar van jullie haaruitval hadden: dat is bij mij nu ook begonnen. Er ligt overal haar! Net zelfs een hele lange haar uit de keel van mijn kat gehaald ?? 
Ook heb ik ein-de-lijk geen vocht meer in mijn vingers 's ochtends. Gevolg van een halfjaar dikke vingers is dat ik nu een rimpelhuidje heb op mijn vingertopjes ? Ineens van die oude dameshanden heb ik, weer een minder leuke consequentie van zwangerschap die ik niet had kunnen bedenken, haha. Misschien trekken ze nog bij ? 
Haha LadyJ mannen zijn héél zielig als ze ziek zijn. 
Juffielies die van mij is ook een flesgrijper haha. Schatjes zijn het! Ze probeerde laatst ook haar speen in haar mond te doen, dit ging totaal niet goed - zat er zo'n 20cm naast. Zo grappig om te zien dat de intentie er is maar ze die armpjes totaal nog niet kan controleren.?
Prilgeluk vermoeiend dat harde huilen! Gelukkig konden jullie weer wat extra uurtjes pakken. Trekt je man het nog?
Voor de dames die maandag weer aan het werk gaan, hebben jullie nog iets bijzonders gepland dit weekend? Of gaan jullie het lekker rustig aan doen?

Anemoontje balen die nachten ? Heb er veel respect voor hoor dat je ergens nog een glimlach vandaan tovert! Hoewel ik het ook helemaal zou begrijpen als er af en toe geen glimlach meer in zit.
Ik heb geen slapeloze nachten en ik moet af en toe al echt eventjes tot 10 tellen op de gang, een diepe zucht nemen en weer mijn vrolijke pet opzetten op huildagen. 

Terug
Bovenaan