De beste wensen voor 2020 lieve meiden! Dit wordt hopelijk een topjaar voor ons, met minder onzekerheden en genieten van onze nieuwe gezinnetjes. ??
Bij ons is de jaarwisseling rustig verlopen. Ik ben zelf uiteindelijk wel op gebleven, Claudia de Breij gekeken, en anderhalf uur vuurwerk bewonderd. Ons meisje sliep gelukkig door, zij het onrustig met een beetje gepruttel. Nu ben ik heeel moe, dan merk ik wel dat ik nog niet helemaal de oude ben.
Een tijdje geleden las ik dat een paar van jullie haaruitval hadden: dat is bij mij nu ook begonnen. Er ligt overal haar! Net zelfs een hele lange haar uit de keel van mijn kat gehaald ??
Ook heb ik ein-de-lijk geen vocht meer in mijn vingers 's ochtends. Gevolg van een halfjaar dikke vingers is dat ik nu een rimpelhuidje heb op mijn vingertopjes ? Ineens van die oude dameshanden heb ik, weer een minder leuke consequentie van zwangerschap die ik niet had kunnen bedenken, haha. Misschien trekken ze nog bij ?
Haha LadyJ mannen zijn héél zielig als ze ziek zijn.
Juffielies die van mij is ook een flesgrijper haha. Schatjes zijn het! Ze probeerde laatst ook haar speen in haar mond te doen, dit ging totaal niet goed - zat er zo'n 20cm naast. Zo grappig om te zien dat de intentie er is maar ze die armpjes totaal nog niet kan controleren.?
Prilgeluk vermoeiend dat harde huilen! Gelukkig konden jullie weer wat extra uurtjes pakken. Trekt je man het nog?
Voor de dames die maandag weer aan het werk gaan, hebben jullie nog iets bijzonders gepland dit weekend? Of gaan jullie het lekker rustig aan doen?