Hier ook maandag eerste dag werken. Vandaag een wenochtend gehad bij het kdv. Ging heel goed, was een leuke groep en fijne leidsters. Komt wel goed denk ik als ik hem daar dinsdag voor het eerst een paar uur ga brengen. Wel vervelend dat ik dus nog niet meteen volledig kan beginnen met werken, zo had ik het eigenlijk wel in mijn hoofd, maar dat is weer een herinnering hoe flexibel je soms moet zijn nu je moeder bent ?
Net was hij een beetje huilerig van de indrukken en ook nog visite gehad vanmiddag. Maar nu slaapt hij toch al 1,5 uur met een keer even een huiltje tussendoor.
Jaap vindt alles super interessant en is heel nieuwsgierig. Hij lacht ook graag en er komt steeds meer beweging in zijn benen. Idd ook met het verschonen en hij ligt regelmatig met zijn hoofd tegen het stootkussen in zijn ledikant ? heb gewoon het voedingskussen erin gelegd, anders gaat hij zijn hele bed door!
Hij heeft gisteren zijn eerste prikjes gehad. Was even krijsen en hij wilde daarna niet alleen zijn dus heeft hij twee slaapjes in de wagen gegaan. Gelukkig ging de nacht goed. Hij is nu 8 kilo en al 66cm, en net 3 maanden ? hij groeit echt als een malle! Kan al bijna niet meer geloven dat hij uit mijn buik is gekomen ?