Baby’s geboren in september

De beste wensen allemaal!
maandag mijn eerste werkdag,.. eigenlijk geen speciale plannen voor het weekend gemaakt. Morgen is de terugkomdag van de zwangerschapsyoga. Dan zie ik alle dames weer, inclusief baby's. Veel zin in!

Hier ook maandag eerste dag werken. Vandaag een wenochtend gehad bij het kdv. Ging heel goed, was een leuke groep en fijne leidsters. Komt wel goed denk ik als ik hem daar dinsdag voor het eerst een paar uur ga brengen. Wel vervelend dat ik dus nog niet meteen volledig kan beginnen met werken, zo had ik het eigenlijk wel in mijn hoofd, maar dat is weer een herinnering hoe flexibel je soms moet zijn nu je moeder bent ?
Net was hij een beetje huilerig van de indrukken en ook nog visite gehad vanmiddag. Maar nu slaapt hij toch al 1,5 uur met een keer even een huiltje tussendoor.
Jaap vindt alles super interessant en is heel nieuwsgierig. Hij lacht ook graag en er komt steeds meer beweging in zijn benen. Idd ook met het verschonen en hij ligt regelmatig met zijn hoofd tegen het stootkussen in zijn ledikant ? heb gewoon het voedingskussen erin gelegd, anders gaat hij zijn hele bed door! 
Hij heeft gisteren zijn eerste prikjes gehad. Was even krijsen en hij wilde daarna niet alleen zijn dus heeft hij twee slaapjes in de wagen gegaan. Gelukkig ging de nacht goed. Hij is nu 8 kilo en al 66cm, en net 3 maanden ? hij groeit echt als een malle! Kan al bijna niet meer geloven dat hij uit mijn buik is gekomen ?

Oja en ik ben begin van de week ook naar de sauna geweest! Heeeerlijk ? ook dat was een goed idee wat ik hier op het forum had gelezen ? 

Ik heb het idee dat het sprongetje hier weer op z'n eind loopt.
Zoontje slaapt weer beter in overdag en is meer tevreden. 
Ik vind het zelf ook wel fijn dat de vakantie bijna voorbij is, merk dat ik toch wat overprikkeld ben door alle dagen en de 2 oudere jongens (luidruchtig en druk) thuis erbij. Dan heb ik maandag en donderdag weer alleen de kleinste en wat meer rust in huis. 
anemoontje wat balen zeg, het leek net zo goed te gaan!
Ik durf soms niet meer uit te spreken dat het beter of goed gaat. Zodra ik dat zeg, lijkt wel of het de volgende dag ineens slechter gaat. 

Haha wij zeggen het ook niet meer dat het goed gaat? Maar dat het beter gaat durf ik wel aan?
Na 6 dagen eindelijk weer een poepluier. Wat ben ik tegenwoordig blij met poep?
Vandaag omneo comfort gehaald. Hopelijk gaat dat toch iets schelen ?
prilgelukseptember wie weet is dat ook wel één van de oorzaken bij jullie. Toen ik dat las van je kreeg ik toch stiekem de hoop voor jullie dat je een oorzaak kan tackelen. 
Anemoontje wat een nachten zo zeg? eerlijk gezegd zou ik zo niet kunnen werken. Ben vandaag voor het eerst geweest en ondanks mijn goede lange nacht viel het mij qua energie toch een beetje tegen. Ligt uitgeblust op de bank?? Ik zat ook even te denken, maar misschien zitten jullie in de slaapregessie van rond de 4 maanden? De één gaat dat wel door en de ander niet. Net als met sprongetjes. Ik hoop dat het gauw beter gaat want op zulke nachten functioneren lijkt me een behoorlijke uitdaging. Ook respect dan dat je met een glimlach aan je dag begint✌️ Ik weet niet of ik mijn mondhoeken nog omhoog zou weten te krijgen ?
Ik ben vandaag dus voor het eerst wezen werken. Vond het dodelijk vermoeiend en was blij dat ik mij even terug kon terug voor het kolven. Heb met mijn hoofd op tafel gelegen?? Maarrr het was ook wel weer goed en fijn. Nu ben ik ook weer degene die thuis komt met een verhaal en een belevenis die zich buitenshuis af heeft gespeeld ? En mijn vriend vond het ook super leuk dat de rollen eens omgedraaid waren en hij een dag met Amy had. Gelijk ook meer inleving en respect voor elkaar gekregen. Hij voor mijn timing qua zorg, hond, voedingen en slaapjes. En ik voor hem dat hij al weken lang 4 dagen per week functioneert op zijn werk haha. We vinden het allebei fijn en allebei pittig en dat we de rollen zo ook om draaien is een goede afwisseling. En wat heerlijk als je dan thuis komt en dan die kleine weer ziet ? 
En wat heerlijk om al die nieuwe ontwikkelingen van iedereen zijn kleintjes te lezen. De ene doet dit en de ander doet weer andere dingetjes. Zo leuk en wat kan je dan trots zijn hè ? 

Ladyj dat klinkt als een goede eerste werkdag; moe maar voldaan! En mooi hè dat je je partner dan weer wat beter begrijpt en hij jou.. 
Zijn er hier al mensen die vakantieplannen hebben zo richting de zomer? Ik ben de hele avond aan het speuren haha. Weet ook niet goed wat we willen... toch nog een zonvakantie, een reis of toch meer "family life"...  zie mezelf ook al wel lekker fietsen op de Veluwe of zo met m'n kleine man voorop tegen die tijd (al hou ik normaal helemaal niet van fietsen het lijkt me straks heel leuk ?).. 
keuzes keuzes keuzes... ik ben er sinds mijn zwangerschap niet beter in geworden ?
hoop voor iedereen op een rustige nacht in het speciaal vooranemoontje en prilgelukseptember 

O en minni ik vond het ook doodeng de eerste keer "weg" met z'n tweeen. Vertrouw mijn ouders en schoonouders maar vond het echt zoooo spannend. Doen wat goed voelt!!! 
Nu we 1x samen een bruiloft hebben gehad en 1x uiteten zijn geweest ben ik er "doorheen". En misschien ben ik een loeder van een moeder, ik vond het heerlijk ?... en ook heeeeel leuk om hem dan een paar uur later of de dag erna op te halen en weer helemaal opgeladen te zijn ?

LadyJ, dat klinkt als een goede eerste dag. Ik hoop dat ik maandag hetzelfde kan zeggen. De kleine is dan ook lekker met papa thuis. Inderdaad alle vertrouwen dat dat goed zal gaan maar ik ga mijn kleine mannetje zo missen. Ik ben 1 keer eerder een dag weggeweest en toen moest ik de dag erna echt inhalen voor mijn gevoel. Zoals je soms leest dat baby's 'mama tanken' zo moet ik dan echt 'babytanken' :)  

Terug
Bovenaan