Aah Marieke wat leuk, haha zo grappig dat hij het echt 10 minuten later doet. Leuk he dat je zo trots kan zijn op je kind bij zoiets. Ik had het de eerste keer ook gemist, draaide mij om en opeens lag ze op haar rug. Gelijk terug gelegd op buik en toen deed ze het weer

dus blijven proberen haha. Ik heb wel komisch filmpje daarvan, ik zat van jaaaaa en zij ging heel hard huilen van schrik (A)..
Volgens mij hebben jullie ook echt een heerlijk tevreden mannetje, 2 dagen last van sprongetje valt ook mee! Hihi luchtalarm, hoor het helemaal.
Maar bij kdv beter slapen, ben heel benieuwd of ons meisje dat ook doet hoop het haha.
@ladyJ wat balen zeg. Wel herkenbaar bij ons moet je haar ook echt niet wakker maken. En wat gebruiker onder mij zegt werkt helaas niet, als je haar al aanraakt is ze wakker dus kan slapend voeden echt niet

Herken wel je wanhoop bij zo'n dag, heb ook een keer huilend mijn vriend opgebeld. Hoe is het vannacht gegaan?
@minni nou het was een betere nacht, maar alsnog om de drie uur wakker. Speentje hielp wel dus in dat opzicht ging het beter dan eergister, toen werd ze om de 10 minuten wakker vanaf half 4
Maar zie wel veel gebeuren. Gister rolde ze echt bijnaaa om, met een vinger geven lukt het nu dus ik ga oefenen haha. En ze pakt knuffeltjes nu met twee handen, praten wordt ook alleen maar meer.
Vriendlief had haar gister voor de tv gezet, wat ik eigenlijk niet wil. Maar hij zette nijntje op en ze vond het geweldig, helemaal praten tegen de tv haha. Maar twijfel wel of het oke is om zo'n jong kind voor de tv te zetten, iemand enig idee ?