Ai Maaike, vervelend zeg! Heb hier niet dezelfde ervaring maar hoop dat je kindje snel weer in zijn hum is.
Prilgeluk, dubbel gevoel lijkt me de ziektewet. Aan de ene kant fijn dat er goed naar je geluisterd wordt en gezien wordt dat het niet gaat, aan de andere kant natuurlijk k*t en helemaal niet wat je verwacht had. Wel fijn om te zien dat jullie er ook wat goede daagjes tussen hadden, maar man wat moeilijk als er dan weer zo'n slechte nacht tussendoor komt. Goed idee ook, naar het theater! Even weer je oude zelf zijn en romantisch doen met je liefje 😉
Mariekesep en moeder Olivier: hier ook een betonblok. Tijdje terug rolde ze van buik naar rug maar nu niet meer, ze vindt het niet leuk haha. Op de buik vindt ze ook nog steeds ellende.
LadyJ toch nog eventjes geduld met die nachtvoedingen, maar het helpt denk ik wel heel erg dat je er zo relaxt in staat.
Onze dochter is sinds een paar nachten aan het zingen 's nachts. ? Ze begint om 04:00 en is dan twee uur vrolijk aan het brabbelen en gillen. Niks aan te doen. Haha. Ondertussen ben ik gesloopt (ik weet dat sommigen van jullie slechte nachten gewend zijn maar pffff vanavond lig ik er weer om 9 uur in). Ze ligt nog bij ons op de kamer maar jullie begrijpen dat we haar nu wat sneller naar haar eigen kamer willen ? Ga daar maar lekker zingen! Met de deur dicht! Haha