Ha, wat mooi, nog meer rollers! Komt vanzelf! Meeste baby's gaan rollen tussen de 4 en 6 maanden. 's Nachts ligt ze wel gewoon op haar rug en beweegt niet de wieg door. Ik leg haar ook 'vast' met uiteinde vd slaapzak onder de matras gevouwen en dekentje erover heen. Maar komt straks ook tijd dat ik het moet gaan loslaten en ze bijv. ook op haar buik zal draaien in haar slaap.
Hier ook niet echt grote baby: 4 maanden, 60 cm en 5,5e kilo. Denk dat ze een wat fijne en kleine bouw heeft. Ze volgt wel mooi haar lijn!
Hier duurt de fles afentoe ook wat langer. Om zich heen kijken, tussendoor afentoe kletsen en op de speen kauwen.. ?
@Zazou: mooi artikel!
@Prilgeluk: wat fijn dat jullie een weekend weggaan. Ik hoop dat het jullie heel goed zal doen!
@LadyJ: super dat jij en je vriend het echt samen doen! Hopelijk wordt het voor jullie meisje wat makkelijker in de toekomst met alle prikkels afentoe. Heeft misschien ook wat tijd nodig.
@Minni: hier was de afdeling Zanglust gisteren om 23:30u ook actief.. ? Maar ze is gelukkig toch gaan slapen..
Hapjes beginnen we nog niet mee. We wachten zolang mogelijk.