Baby’s geboren in september

Vind dit sprongetje best wel heftig het is veel huilen en niks is goed ? hoelang duurde bij jullie het voordat het minder werd ? En waar hadden jullie kindjes last van ?

Ai Maaike, vervelend zeg! Heb hier niet dezelfde ervaring maar hoop dat je kindje snel weer in zijn hum is.
Prilgeluk, dubbel gevoel lijkt me de ziektewet. Aan de ene kant fijn dat er goed naar je geluisterd wordt en gezien wordt dat het niet gaat, aan de andere kant natuurlijk k*t en helemaal niet wat je verwacht had. Wel fijn om te zien dat jullie er ook wat goede daagjes tussen hadden, maar man wat moeilijk als er dan weer zo'n slechte nacht tussendoor komt. Goed idee ook, naar het theater! Even weer je oude zelf zijn en romantisch doen met je liefje ;)
Mariekesep en moeder Olivier: hier ook een betonblok. Tijdje terug rolde ze van buik naar rug maar nu niet meer, ze vindt het niet leuk haha. Op de buik vindt ze ook nog steeds ellende.
LadyJ toch nog eventjes geduld met die nachtvoedingen, maar het helpt denk ik wel heel erg dat je er zo relaxt in staat. 
Onze dochter is sinds een paar nachten aan het zingen 's nachts. ? Ze begint om 04:00 en is dan twee uur vrolijk aan het brabbelen en gillen. Niks aan te doen. Haha. Ondertussen ben ik gesloopt (ik weet dat sommigen van jullie slechte nachten gewend zijn maar pffff vanavond lig ik er weer om 9 uur in). Ze ligt nog bij ons op de kamer maar jullie begrijpen dat we haar nu wat sneller naar haar eigen kamer willen ? Ga daar maar lekker zingen! Met de deur dicht! Haha

Haha minni wat schattig dat zingen. Alleen handiger als ze het overdag doet ?.. snap dat je haar op haar eigen kamer wilt gaan leggen. 

hier na 3 dagen werken weer even rust in de tent. Vanmorgen naar het cb geweest. Met 4 maanden is hij nu 62cm en (nog maar) 5 kilo ? klein maar fijn, een smal gezond mannetje zei de dame van het cb, had dit keer gelukkig een wat nuchtere vrouw. Gaan dit weekend beginnen met oefenhapjes, het zal mij benieuwen wat hij daar van vindt. 
ook raden ze aan een papfles in de avond. Zijn er meer mensen die dit doen? Welke pap gebruiken jullie en welke fles om dit te geven? Weet niet zo goed of ik dat wel nodig vind.. die papfles...

Hehe, eindelijk erachter gekomen hoe ik mijn naam kan veranderen! @Maaikespat hier duurt het al weken...  
En hij drinkt weinig en zeer onrustig, wil niet altijd alleen spelen in de box,  verveeld zich snel, is vooral snachts vaker wakker en doet overdag maar slaapjes van 45min

Hier zit de eerste werkweek er ook weer op. Nog lekker rustig aan kunnen doen gelukkig. Ben benieuwd hoe het straks is als ik straks gewoon weer vol gas aan het werk ben. Ik vond het wel lekker even met collega's ook over van alles en nog wat kletsen.
De nachten wordt hier ook nog veel om speen gevraagd. Op de gemiddelde nacht ongeveer 7 a 10 keer tussen 23.00 en 7.00 uur. Nou eigenlijk vooral van 3.00 tot 7.00. Ik wil juist wel een papfles gaan geven straks, zodat hij wat meer binnen krijgt voor de nacht. 
Wat betreft het rollen hier ook nog geen enkel teken van met 3,5 maand. Op zijn buik vind hij helemaal niet erg en zn hoofd houdt hij ook echt hoog, maar enige vorm van rollen lijkt er nog niet in te zitten. Wel is hij een enorme kletskous geworden :)

Ha, wat mooi, nog meer rollers! Komt vanzelf!  Meeste baby's gaan rollen tussen de 4 en 6 maanden. 's Nachts ligt ze wel gewoon op haar rug en beweegt niet de wieg door. Ik leg haar ook 'vast' met uiteinde vd slaapzak onder de matras gevouwen en dekentje erover heen. Maar komt straks ook tijd dat ik het moet gaan loslaten en ze bijv. ook op haar buik zal draaien in haar slaap.
Hier ook niet echt grote baby: 4 maanden, 60 cm en 5,5e kilo. Denk dat ze een wat fijne en kleine bouw heeft. Ze volgt wel mooi haar lijn!
Hier duurt de fles afentoe ook wat langer. Om zich heen kijken, tussendoor afentoe kletsen en op de speen kauwen.. ?
@Zazou: mooi artikel!
@Prilgeluk: wat fijn dat jullie een weekend weggaan. Ik hoop dat het jullie heel goed zal doen!
@LadyJ: super dat jij en je vriend het echt samen doen! Hopelijk wordt het voor jullie meisje wat makkelijker in de toekomst met alle prikkels afentoe. Heeft misschien ook wat tijd nodig.
@Minni: hier was de afdeling Zanglust gisteren om 23:30u ook actief.. ? Maar ze is gelukkig toch gaan slapen.. 
Hapjes beginnen we nog niet mee. We wachten zolang mogelijk.

Oh wij hebben echt een flinkerd als ik het zo lees,.. maar ja dat was bij de geboorte al. Hij is nu 3,5 maand: weegt 7 kilo en is 64 cm. Zijn hoofdomtrek is ook fors ?

Terug
Bovenaan