Baby’s geboren in september

Fijn te horen anemoontje! Wanneer krijg je de uitslag? 
hier 2 dagen gewerkt, intensieve maar leuke dagen. Had eergisteren ook mega slecht geslapen. Kwam gisteren echt heel moe thuis. Normaal word ik altijd wakker snachts bij ieder geluidje maar vanmorgen kreeg ik van mijn man "op m'n kop". Dat hij er vannacht wel 4x uit was geweest voor het speentje en ik er maar niet uit ging ?? oeps.... lag in coma denk ik ?..
morgen nog een dagje en dan lekker weer wat dagen met de kleine. Ik ben vaak rond 7.15u op weg naar werk en rond 17.30 thuis. Als hij dan zoals vandaag om 7.30 pas wakker wordt en om 18.45 weer naar bed gaat mis ik hem echt ? heb hem nu veel te weinig gezien voor m'n gevoel (ook al heb ik heel leuk werk hoor)... donderdag en vrijdag maar flink knuffelen ?

Juffielies: hier ook wel rommelige nachten hoor met speentjes altijd enso, maar daarom werken wij nu maar in ploegendienst nu ik weer werk haah. Heel saai op de zolder, maar heb eenmaal m'n slaap nodig op mijn werkdagen. Vrijdag voor het eerst hele dag bij oma spannend. Ook nog 16:30 intake kdv dus wordt lange dag voor m'n guppie. 

de 15e krijgen we de uitslag:( 

Oh pff best lang wachten dan nog Anemoontje, hoop op een goede uitslag ??. Maar wat een topper dat ze het zo goed heeft gedaan? en fijn dat het wat beter gaat weer?
Haha juffielies dan lag je echt k.o. Je zal het nodig hebben gehad?? 
Fijn dat de eerste werkdagen goed ging. Ik denk dat het op zich wel goed is om je kleine te missen. Vind het extra fijn om haar dan weer te knuffelen en ik kan ook weer wat meer hebben dan na hele dagen thuis zijn. Ik kijk er wel naar uit om ook weer even een andere rol te vervullen dan gevoelsmatig alleen die van moeder. Gelukkig maar 2 dagen, dat vind ik mooi voor nu.
Haha Mariekesep wat grappig dat hij kort na je berichtje ging rollen. Heeft ie het nu ook met publiek gedaan?? 
Onze nacht begon wat onrustig, maar uiteindelijk is ze gaan slapen en kwam ze weer om haar gebruikelijke tijden: 1u en 5u. Nog steeds niet ideaal, maar vandaag wel weer in een fijn ritme en een betere velletje ? dus die nachtvoeding (en) neem ik maar even voor lief. Haar slapend voelen gaat hem hier niet worden. Zodra ik haar uit de co sleeper haalde was het code rood? in ieder geval bedankt voor jullie berichten ?
Zazousept: kon het artikel al. Vind hem idd mooi en heb er zeker in de eerste weken wel wat aan gehad toen ik het las??
Ja minni ben echt blij dat mijn vriend en ik een goed team zijn. Als er met Amy veel onrust is, vinden we gelukkig wel altijd rust en steun bij elkaar? 
Vandaag gedaan of het een werkdag was. Dus overdag kreeg ze de fles en voor en na 'werktijden' alleen borstvoeding. Dat gaat gelukkig goed. Geen borsten die op knappen staan ? 
Wat ik wel lastig vind is dat we bij mijn schoonouders zijn blijven eten en blijkbaar duurt het dan iets te lang of is ze te lang wakker en nu hoor ik haar ook boven gillen. (Vriend is haar aan het troosten?). We hebben het echt niet heel laat gemaakt en je wilt ook wel eens ergens anders eten? Maar ze lijkt hierdoor weer een beetje van de rel.. lastig soms dat het zo nauw lijkt te luisteren... Of misschien een sprongetje ook hier? 
Ik ga mijn vriend even aflossen? Kijken of ik onze dame krijg? 

Kusjem: Dat is helemaal niet de bedoeling. Mijn ventje slaapt ook door en ik ga ook weer werken dus ben volgens het artikel dan ook al meer een vossenmoeder dan een aap ;)
Is juist bedoelt als hart onder de riem voor de moeders waar het niet zo makkelijk gaat!

@zazou door het artikel bedacht ik mij opeens dat ik eerst altijd een shirt van mij in haar bed legde en sinds de verhuizing niet meer. Wat denk je, ze sliep door vannacht. Of het toeval is I don't know.. maar in ieder bedankt voor het delen❤️

Sinds afgelopen maandag officieel in de ziektewet. Gister bij het UWV geweest en volgende week naar de bedrijfsarts. 'Gelukkig' was de vraag: 'Hoe gaat het?' voldoende voor een waterval aan tranen dus ze waren erg begripvol over het feit dat ik, na zo lang verlof te hebben gehad niet kan werken. 
We hebben vorige week 6 goede dagen gehad met overdag en snachts redelijk slapen. Overdag 2 slaapjes zonder tranen en nachten van 22.00 tot 05.00 uur slapen. Zaterdag verjaardag van schoonpa gehad en uitgesproken dat het weer goed leek te gaan. Wilde het al niet jinxen en helaas, sinds zaterdag op zondag nacht is het weer vreselijk. Overdag alleen nog maar huilen en snachts vanaf 02.00 uur wakker en tot 05.00 is dat in blokjes van 10 minuten te rekken met een speen maar daarna is het schreeuwen.
Wel weer leuk, ook hier een roller. Hij was vrijdag voor t eerst naar t kdv en daar heeft hij de kunst afgekeken. Hij was al dagen aan het oefenen maar kwam niet over een bepaald punt heen. Sinds gister rolt hij goed van rug naar buik. Buik naar rug deed meneer al vanaf 6 weken ? maar nu dus beide kanten op.
Gister bij een andere osteopaat geweest. Wel goed gevoel bij. Volgende week mogen we weer terug. De nacht was niet goed en ik kreeg hem nu net ook niet in bed dus hij ligt weer in de wagen, maar ik verwacht ook niet dat 1 behandeling wonderen doet.
Dit weekend gaan mijn man en ik een weekendje naar Scheveningen en naar het theater. Super veel zin in. De kleine man blijft weer lekker logeren bij mijn ouders (4e keer nu). Hij doet het daar soms zelfs iets beter in de nacht dus wellicht weer een mooie reset voor hem.

Liesforum, wat fijn dat ze beter slaapt als ze mama ruikt :) Zou het vannacht weer doen!
Andere mama's met rollers en erg beweeglijke kindjes; vinden jullie het af en toe ook spannend dat ze dat hele bedje doorgaan 's nachts. Hij lag vanmorgen met zijn hoofd tegen zijn voeteneinde en zijn gezicht tegen het gaas van de co-sleeper aangedrukt. Dus op zijn kop en op zijn zij ?. Ik stop zijn slaapzak in en hij heeft nog een dekentje eroverheen maar dat helpt niks. Ik denk dat hij zo eerder naar zijn ledikantje moet dan ik eigenlijk wil,.. of zou dit juist nog enigzins begrenzen en zwerft hij zo'n ledikant helemaal door?!

Wat een beweeglijke kindjes zeg! Olivier doet nog vrij weinig hihi wel lachen, kletsen, schreeuwen van plezier en alles vastpakken...maar op zijn buik vind hij echt vreselijk hihi

Terug
Bovenaan