Baby’s geboren in september

https://snugglesanddreams.com/
Voor die dames met kindjes die snachts slecht slapen misschien dat hier iets opstaat wat je kan helpen 

@SuusvdE heb je het idee dat het aan de Pepti ligt of aan de sprong? Ik krijg er hier met moeite 100 ml in en dan zit er al 4u tussen overdag!

Ik dacht dus ook eerst het sprongetje (want het begon rond 12 weken). We zitten nu in 16 weken en eigenlijk nog steeds hetzelfde. Misschien 2 goede dagen gehad. Ze drinkt nu steeds maximaal 800. Dan is het een goede dag. Meestal rond de 700.
Vandaag van 07:30 tot 17:30 bij oma. Jeetje wat vond ik het moeilijk maar wat heeft ze het goed gedaan en wat was ze alsnog blij vanavond. Niet verwacht. Vast toeval haha

[quote quote=10282312]Ik dacht dus ook eerst het sprongetje (want het begon rond 12 weken). We zitten nu in 16 weken en eigenlijk nog steeds hetzelfde. Misschien 2 goede dagen gehad. Ze drinkt nu steeds maximaal 800. Dan is het een goede dag. Meestal rond de 700. Vandaag van 07:30 tot 17:30 bij oma. Jeetje wat vond ik het moeilijk maar wat heeft ze het goed gedaan en wat was ze alsnog blij vanavond. Niet verwacht. Vast toeval haha[/quote]
Ja duurt hier ook al weken. Hij drinkt nu overdag zoon 500. Hij is wel ziek nu. Als het over praat weken nog zo is,  ga ik even langs de arts!

Ik weet niet helemaal hoeveel Amy binnenkrijgt want ze krijgt een combinatie van borst en kunst, maar dat onrustig drinken en minder willen drinken is hier nu ook aan de orde en overduidelijk zijn wij in DE sprong beland en die kan gewoon 5 weken duren las ik? net 3uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen...? Elke keer 10 minuten slapen en dan weer wakker en huilen. Wat een onrust. Mijn vriend had vandaag haar de hele dag want ik was weer te werk en die was ook blij dat ik belde dat ik eerder naar huis kon? Hij zei: Amy huilt zo hard dat het bloed uit mijn oren spuit...? Dat vond ik echt een geniale en het best beschreven hoe het voelt. Nu allebei uitgeblust op de bank, kind slaapt ?

Goedenavond!
Al eventjes niet meer gelezen en gereageerd, leuk om alle verhalen terug te lezen. Net als velen hier afgelopen maandag weer begonnen met werken. Vind het wel echt leuk weer en hoewel ik het heerlijk vind met mijn meisje thuis, is even wat anders doen waar je voor geleerd hebt en gezellig met collega's wel erg leuk weer. 
Mijn dametje weegt nu zo'n 6.5 kg en is nu denk ik 64 cm. Ze is volgende week 4 maanden oud. Groeit als kool..?? Nog steeds volledig borstvoeding en nu dus ook aan het kolven op het werk. Gaat allemaal nog steeds super dus we gaan lekker door?
Ik ga ook nog niet beginnen met hapjes, heb ook echt niet het idee dat ze er aan toe is en met borstvoeding adviseren ze toch om pas met een maand of 6 idd te beginnen ivm darmpjes.
Hier ook nog weinig aan het omrollen.. af en toe als ze er goed voor ligt, maar verder nog niet echt.

Hier ook een Pepti gebruiker. Ons zoontje deed ook een tijd lastig aan de fles (nog steeds af en toe). Dronk nooit zijn 150+5 flessen leeg, bleef altijd 20 a 30 staan. Nu ineens drinkt hij 180+6 en ook nog eens bijna allemaal tot de laatste druppel leeg.
Hij is nu denk ik al over de 7 kilo en gister toevallig zelf eens gemeten 64.5 cm. Hij is nu 3,5 maand, dus groeit flink.

Terug
Bovenaan