Baby’s geboren in september

Aw Anemoontje wat vervelend dat er weer bloed was? Hoop dat neocate wat gaan doen? 
@Juffielies wat fijn dat je man goed aanvoelde dat hij het even moest over nemen. Dat krijsen....? Wij zetten soms onze oordoppen op?? Lekker om even dan in bad te gaan. Even opladen en tijd voor jezelf☺️ Wat goed en snel trouwens dat er al echt van de wortel werd gegeten. Lijkt me idd zo een mooi moment ? Wij wachten nog even een maand denk, gezien hier de krampjes nog steeds Amy plagen ?
Memnoah, hier soms ook slaapjes van 45min en vaak dan niet door kunnen laten slapen. Dan haal ik haar eruit en verkort ik de wakkertijd en gaat ze er soms ook weer gauw terug in? Het is niet anders. Hopelijk na dit sprongetje ook weer langere slaapjes. Vandaag onderweg geweest dus dan maakt ze wel een goede ruk aan één stuk door?
Prilgelukseptember hoe was het weekendje weg? Hoop dat het jullie even goed heeft gedaan?‍❤️‍?
@Maaikespat, hier nog geen eenkennigheid. Ze kan nog goed over gegeven worden tot grote vreugde van iedereen ?
Gisteravond met mijn vriend naar het theater geweest. Amy in slaapzak in de kinderwagen naar opa en oma gebracht. Met haar droomschaap erin, zodat ze de bekende White noise van thuis kon horen. Ging redelijk goed en wij genoten van een avondje uit? Daarna kon ze na een wandeling naar huis gelukkig vrij makkelijk overgelegd worden in bed. 

MaaikespAt en anemoontje, hier ook!!! Alhoewel, hij krijst ook bij mij ? het lijkt wel of hij uitgevonden heeft hoe hij een standje harder kan... en vaak doet hij dit terwijl hij vecht tegen z'n slaap. Verschrikkelijk geluid. Ik ben zo blij als deze sprong voorbij is ?.. nog 19 dagen geeft m'n app aan ? hij wil nu al 2 dagen alleen maar op ons slapen (overdag, snachts gaat het goed, daar ben ik ook echt wel dankbaar voor). Ik geef hem deze nabijheid maar word er soms ook wel een beetje moe van ? was gewend aan een kind dat even lekker alleen in de box kon liggen, nou dat lukt nu even niet. Fases fases fases, alles gaat voorbij toch?!?! 

ladyj klinkt als een heerlijke avond! Fijn! 

Haha hier is ook weinig goed en niks is leuk! Alleen rechtop zitten maar het liefst wel wandelend. Zwaar vermoeiend. Slapen overdag is hier momenteel ook even doorzetten, maar snachts inderdaad prima. 

Bij mij geeft de app aan nog 21 dagen ?

Heerlijk even weg LadyJ.
Goeie tip Juffielies. We zullen zeker de camera erbij gaan houden. Ik wil eerst eens kijken hoe de papfles gaat en daarna eens beginnen met groente. Misschien zijn wortelen inderdaad wel een leuke start.
Hier wordt ook minder goed geslapen nu overdag. Sinds 2 dagen knoopt hij zn slaapjes niet meer aan elkaar en wordt hij inderdaad na 45 minuten wakker. Met een speen enz bijna niet meer in slaap te krijgen daarna. Hier nu dan ook maar even naar beneden en spelen en dan weer op bed. Dat gaat met gemopper maar lukt redelijk. Hier ook nog in sprong 4. Bij zegt de app nog 24 dagen ;) Meestal begint de sprong hier wat eerder dus hoop dat hij ook wat eerder eindigt haha.

Jaa hier houden we haar ook gewoon bij ons, want dat krijsen vind ik maar zielig, al geprobeerd met haar rug na iemand te zetten alleen heeft ze het snel door? is hier nu 15+3 dus denk dat hier het sprongetje nog wel even duurt ?
Ze heeft ook een goede verkoudheid erbij helaas zoo snotterig neusje zit goed dicht hebben al neusspray maar vooral savonds doet het eigenlijk weinig zoo zielig wat gebruiken jullie bij zo'n kleintje?

Een halve ui op de kamer doet wonderen voor een verstopte neus maaikespat. Ruikt niet heel lekker maar het neusje gaat wel makkelijker open.
Ik heb van de week geprobeerd een papfles te geven Majom maar hier was het echt geen succes nog....het ging erin als zoete pap haha maar vervolgens werd hij heel  onrustig en kwam hij die nacht elke 2 uur. Wij wachten hier dus voorlopig weer even mee en als ik weer begin begin ik eerst met een klein  schepje en breid ik dat steeds uit...
Heel herkenbaar trouwens verder jullie verhalen...ze worden steeds bewuster van hun omgeving en bij wie ze zitten...hier soms huilen als ik m aan oma geef, maar kan nog niet zeggen of dat hij echt eenkennig is

Moeder Olivier ik ben hier ook van plan rustig op te bouwen en de eerste juist een keer overdag te geven. Zo kan ik goed zien wat het met hem doet en of hij er buikkrampjes van krijgt. Het is natuurlijk weer een nieuwe voedingsstof voor zn lichaampje. Ben benieuwd, wil het volgend weekend weekend of de week daarop op een dag dat ik vrij ben eens proberen. Met groente wacht ik dan nog eerst even, zodat niet alles tegelijk nieuw is.
Werkse voor iedereen die weer begonnen is met werken! Hier nu de 2de week. Vannacht slechte nacht met minstens elk uur eruit voor een speen vanaf 2 uur ?. We zijn sinds zaterdag over naar zijn ledikant ipv wieg. Dat lijkt nu verder wel goed te gaan gelukkig.

Hier heeft het ook een kleine week flink gerommeld. En dat meer volume herken ik ook ??
Inmiddels zijn we definitief over naar 4 flessen en 3 slaapjes. Blijft soms nog een beetje zoeken wanneer ze naar bed moet, ze wordt op dit moment inderdaad ook na 45 minuten wakker. Vooral tijdens het middagslaapje helpt het om haar een kwartiertje in bed te laten liggen en dan maakt ze gelukkig nog een ronde. 
Eenkennig was ze ook even een weekje, maar ondertussen vind ze het weer leuk om bij anderen op schoot te zitten. Zijn jullie ook nog steeds bezig met kraamvisite? Ben het zat om telkens het huis schoon en netjes te maken, haha. Maar het blijft ook wel weer mooi om te zien hoe veel liefde er is voor zo'n nieuwe baby.
Zelf heb ik best wel last van ontzwangeren. Ik merk dat mijn hormoonhuishouding weer ondersteboven staat of in ieder geval aan het veranderen is en ik ervaar een soort algehele malaise ?‍♀️ Ik ben begonnen met dagelijks yoga (YouTube) en het hele bewustwording van je lichaam maakte ook weer wat emoties los rondom de bevalling. Er moet weer even wat verwerkt worden blijkbaar. Tja, daar zal nog wel even duren.

Terug
Bovenaan