Baby’s geboren in september

Jaa, ik denk zelf een combi van sprongetje en ziek zijn! Hij is de afgelopen maand ook niet veel aangekomen (maar 300 gram in een maand). Maar ook logisch met diarree en RS virus. Hopelijk wordt het snel beter, want ik moet volgende week weer aan het werk!

Worden jullie kleintjes ook nog standaard wakker na 45 minuten? 
Hier is het dan gelijk huilen en hij is nog wel moe maar kan dan niet meer slapen. Misschien even zeuren, maar na 4 maand ben ik die constante strijd na 45 min wel een beetje zat. Als je hem in bed laat is het huilen en als je hem eruit haalt ook.
Zucht. 

Ik ga maandag de neocate halen als goed is. Hopelijk wordt het dan beter en ook de flessen. In iedergeval geprobeerd... vandaag ook weer bloed. Lijkt 2 weken goed te gaan na verhoging medicijnen en dan niet meer dus we onderdrukken de oorzaak gok ik! 

Bij ons knoopt ze wel de slaapjes zelf aan elkaar. Vaak wel even onrusrif maar dan weer speen erin en trekt ze door. Is eigenlijk vanzelf gekomen. 

[quote quote=10282575]Ik ga maandag de neocate halen als goed is. Hopelijk wordt het dan beter en ook de flessen. In iedergeval geprobeerd… vandaag ook weer bloed. Lijkt 2 weken goed te gaan na verhoging medicijnen en dan niet meer dus we onderdrukken de oorzaak gok ik! Bij ons knoopt ze wel de slaapjes zelf aan elkaar. Vaak wel even onrusrif maar dan weer speen erin en trekt ze door. Is eigenlijk vanzelf gekomen.[/quote]
Neocate op eigen initiatief? Ik twijfel ook om te starten. Heb het al in huis, maar de klachten kunnen ook komen doordat hij ziek is. Voornamelijk is hij gewoon onrustig, heeft wat uitslag op de wangen en rode stipjes op zijn buik, vaak de hik en af en toe zure oprispingen en overstrekt wat in zn bedje. 
Speen erin helpt hier helaas niet. Die spuugt hij net zo hard weer uit en gaat dan verder met huilen.

Hier stonden vandaag voor de tweede dag verse worteltjes op het menu. Waar gisteren vooral nog raar gekeken en gespeeld met de lepel werd (echt hou je camera in aanslag want wat prachtig om dit vast te leggen), werd er vandaag warempel echt gegeten! Ging er goed in en met een glimlach! Leuk joh! 
verder heeft meneer het gillen/krijsen nu echt ontdekt. Er wordt ook meer gekletst, dat is gezellig. Maar als iets niet naar zijn zin is zullen we het ook weten, jeetje. Vanmiddag ging het zo hard dat ik echt even "gek" er van werd. Gelukkig zag mijn partner dit ook; hij lekker met gillend kind aan de wandel, ik even lekker in bad. Dat was wat ik even nodig had. Me-time! Ga dinsdag ook weer sporten; daar heb ik ook echt enorm zin in.
hier gaan de slaapjes wisselend, soms wel langer dan 45 min door de speen inderdaad. Soms wil het niet. Haal hem er dan even uit. Kort spelen of knuffelen en dan gewoon weer naar bed. 

Memnoah: dat niet! Kinderarts wilde dit proberen als de klachten weer terug kwamen ondanks de hoge medicatie. Dus krijg het via het ziekenhuis. 

wat leuk juffielies! Wij willen ook gaan starten met wortel. Kan niet wachten en zeker die camera!

Hier opeens een meisje wat alleen bij papa of mama wil zitten tot vorige week niks aan de hand en nu is het als iemand anders haar vast heeft brullen en krijsen ? iemand enige ervaring mee ??

Maaikespat: hier hetzelfde! Nu zo'n 2 weekjes... man wat een drama en niet stil te krijgen. Als het niet nodig is houden we haar bij ons, maar als oma de oppas heeft wordt ze eerste met haar rug naar oma vastgehouden een tijdje en dan uiteindelijk gaat het wel. Maar zo even weg geven zit er niet meer in haha! Ach alles is een fase.

Terug
Bovenaan