Och wat was het heerlijk om een weekend weg te gaan. Hij heeft het ook heel goed gedaan bij mijn ouders dus dat was fijn.
We hebben een nieuw schema. Hij slaapt nu overdag nog maar 3,5 uur ongeveer en dat maakt dat hij snachts beter slaapt. Sinds 3 nachten zijn we van de 05.00 uur grens af en is het 05.30 en zelfs een keer 06.15 geweest dat hij voor t eerst kwam (hij ligt erin sinds 1900 en krijgt een droomvoeding om 22.30). Dus inmiddels nachten van 1900 tot 0600. Wel een hele klus hem overdag wakker te houden, zielig bijna. Maar hij is echt meer uitgerust na de nacht en wordt voor t eerst sinds zn geboorte niet huilend wakker.
Ook hier onwijs last van haaruitval, gênant gewoon. Je ziet gewoon waar ik heb gezeten en inderdaad, ik vraag me af of ik straks nog iets over heb.
We zijn begonnen met een groentehapje. Nu 3 dagen wortel geprobeerd. Hij is geen fan. Dus meer dan 1 theelepel is het niet maar dat geeft niets.
Morgen weer naar de osteopaat en we hebben nu van de kinderarts een verwijzing gekregen voor fysio aan huis. Misschien dat zij kunnen helpen met ontspanning zodat er overdag ook beter geslapen kan worden. Al lees ik hier dat iedereen er last van heeft. Wellicht heeft het hier ook alles te maken met het 4e sprongetje maar doordat het al 17 weken een grijze donderwolk is hier in huis vergeet ik soms dat hij af en toe ook nog daar last van kan hebben. Hopen dat de fysio of osteopaat rust kan brengen.