Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mariekesep wat is de verhouding van jullie papfles? En wat voor fles + speen gebruik je? Wij hebben 4 maanden pap van olvarit in huis, maar door een M speen ging het niet en door een L speen spoot het zijn keel in en daar schrok hij zo van dat hij heel hard moest huilen.
op 3 januari een heup echo gehad voor de kleine meid en vandaag de uitslag gekregen helaas heeft ze heupdysplasie dus nu moeten we na de orthopeed het cb gaf aan dat het een spreidbroekje word of een tuigje ??
Maaikespat: wat sneu, hopelijk merkt ze er niet veel van!
Prilgeluksep: wij hebben de MAM fles (260ml kan erin) met een X speen. Hier werkt dat prima, groot genoeg gaatje maar spuit niet in zijn keel. We doen een fles van 180+6+2 eetlepels Bambix
Wat grappig Minni. Nu je het zegt van die nagels!! Inderdaad! Ik kreeg tijdens de zwangerschap ineens veel sterkere nagels dan normaal, ik dacht misschien door de vitamines. Ben benieuwd of ze weer meer gaan afbreken als het sterke deel is uitgegroeid. Inderdaad halverwege zoals jij zegt.
@Anemoontje de eerste afspraak op het cb vroeg ze naar heup problemen in de familie mijn zus was mee en zei heeft vroeger iets gehad met de heupen, dus wou ze voor de zekerheid een echo laten maken
Is ook standaart als ze in de buik in stuit hebben gelegen. hier niet het geval !