Wat een rot nieuws Maaike, ik heb even moeten googlen wat het is. Sterkte en hoop dat het allemaal goed komt.
En prilgeluk wat fijn dat jullie eindelijk wat langer kunnen slapen. Hebben jullie nog wel gesprekken in het ziekenhuis voor eventuele opname of is dat helemaal van de baan? Wat heerlijk dat jullie even weg zijn geweest samen! Bij ons gaat ze aankomende zaterdag voor het eerst logeren bij mijn ouders

Wij gaan ouderwets de stad in, lekker borrelen.
Als ik lees over al die sprongetjes dan ben ik bang voor wat nog komen gaat haha. Ik dacht dat ze last had van sprongetje maar ze was toen pas 14 weken vanaf uitgerekende datum. Na 1,5 week slechte nachten sliep ze opeens weer en is ons normale ritme helemaal terug, zo apart. Heb net even terug moeten rekenen, ze is vandaag 15 weken. Eerst wist ik het precies, maar inmiddels reken ik al met maanden! 16,5 weken als je vanaf uitgerekende datum berekend dus ben benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren qua sprongetje en slaapregressies oeioei. Het scheelt dat mijn dochter als een van de laatste is geboren, jullie bereiden mij al voor op heel veel
Ik ben inmiddels al bijna 2 weken aan het werk. Vind het best fijn, moet alleen wel wennen aan het combineren van werk en prive. Kom je thuis moet je nog stofzuigen, wassen etc.. Dan was verlof wel erg relaxt

Het gaat gelukkig op de kinderopvang super goed met ons meisje, zo blij mee