Baby’s geboren in september

Ik toch maar ook huisarts gebelt voor de uitslag van de heupecho van Olivier. Hier is het een grensgeval. Olivier moet over 6 weken weer een echo en als het dan weer een twijfelgeval is dan naar de orthopeed

Wat een rot nieuws Maaike, ik heb even moeten googlen wat het is. Sterkte en hoop dat het allemaal goed komt.
En prilgeluk wat fijn dat jullie eindelijk wat langer kunnen slapen. Hebben jullie nog wel gesprekken in het ziekenhuis voor eventuele opname of is dat helemaal van de baan? Wat heerlijk dat jullie even weg zijn geweest samen! Bij ons gaat ze aankomende zaterdag voor het eerst logeren bij mijn ouders :) Wij gaan ouderwets de stad in, lekker borrelen. 
Als ik lees over al die sprongetjes dan ben ik bang voor wat nog komen gaat haha. Ik dacht dat ze last had van sprongetje maar ze was toen pas 14 weken vanaf uitgerekende datum. Na 1,5 week slechte nachten sliep ze opeens weer en is ons normale ritme helemaal terug, zo apart. Heb net even terug moeten rekenen, ze is vandaag 15 weken. Eerst wist ik het precies, maar inmiddels reken ik al met maanden! 16,5 weken als je vanaf uitgerekende datum berekend dus ben benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren qua sprongetje en slaapregressies oeioei. Het scheelt dat mijn dochter als een van de laatste is geboren, jullie bereiden mij al voor op heel veel ;) 

Ik ben inmiddels al bijna 2 weken aan het werk. Vind het best fijn, moet alleen wel wennen aan het combineren van werk en prive. Kom je thuis moet je nog stofzuigen, wassen etc.. Dan was verlof wel erg relaxt ;) Het gaat gelukkig op de kinderopvang super goed met ons meisje, zo blij mee :) 

Hier sinds een week of 3 kan ze eindelijk op de rug ligen in de box zonder last te hebben van de reflux vind sowiso dat de reflux minder is ze heeft er echt bijna geen last meer van (afkloppen), hoe het kan geen idee maar ben er wel blij mee

Wat een rot nieuws na zolang wachten Maaikespat. Ik heb vroeger zelf even een spreidbroekje gehad dus daarom moest ons zoontje ook een echo. Bij ons werd gelukkig gelijk gezegd dat er niks gevonden was. Wel voor de zekerheid als hij 6 maanden is nog een echo. 
Met een beetje hulp draait meneertje ineens van zn buik naar zn rug. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen de komende weken. We hebben een enorme kletskous, maar (gelukkig) nog geen nachtelijk gezang haha. Hij heeft 3 nachten slecht geslapen en afgelopen nacht weer redelijk goed (3x eruit voor speen). Hopelijk zetten de goede nachten zich weer door en neemt de ellende van sprong 4 langzaam af haha. 
Heerlijk trouwens weg samen. Dat heeft jullie vast goed gedaan! Hier staat ook het eerste logeerpartijtje inmiddels gepland op 1 februari. We gaan dan zelf naar een surpriseparty voor iemand in de avond en we gaan denk ik van te voren lekker uit eten.

Aw fijn hoor prilgelukseptember dat zowel voor jullie als voor die kleine het weekendje weg geslaagd is verlopen?
En wat balen Maaikespat van de heupdysplasie ? wat wordt nu het plan van aanpak daarvoor?
Ik ben vanmiddag met Amy naar de huisarts geweest. Ik vond haar echt niet meer te harden zoveel en zo hard huilen. Had er zelf ook koppijn van en inmiddels ging ik me ook echt zorgen maken of er niet wat anders dan een sprongetje of krampjes aan de hand was. Maar longen, oren, ogen, temp en buik was allemaal goed. Bij de dokter ging ze natuurlijk lachen? Maar vond het toch fijn dat andere oorzaken uitgesloten zijn en werd ook wel serieus genomen. We houden het maar op toch het sprongetje en krampjes. Gelukkig werd ze vanmiddag ook wel rustiger en slaapt ze ook weer beter? 
Gister mijn banaan laten proeven. Zat ze lekker op te sabbelen??? Idd grappig om te zien hoe ze dan onderzoekend een andere smaak en ander soort eten aan het ontdekken is. Maar goed gezien de krampjes hou ik het nog maar even bij dit eenmalig gesabbel. 

Iemand hier leuke ideetjes of al ervaring met knutselen met baby's? Toevallig al iemand ooit voetjes in de verf gehad en een afdruk gemaakt? Tips? 
Binnenkort zijn beide oma's jarig, dus dacht iets leuks te maken.. 

hier heeft hij 5 dagen wortel gegeten en gaat erin als zoete koek, morgen maar eens wat anders proberen en wellicht ook wat fruit. Verder ladyj hier ook echt veeeel en vooral hard huilen. Fijn dat je alles hebt laten checken. 
hier lacht en kletst hij ook veel minder, hij rolt ook niet meer om, echt even "terug" zodat hij dadelijk weer ineens heel veel kan lijkt het wel :) we wachten maar af... 

Terug
Bovenaan